Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-25
Oleśnica: Wymiana stolarki okiennej konstrukcji drewnianej w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Oleśnicy, ul. Słowackiego 4
Numer ogłoszenia: 164194 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Oleśnicy , ul. Słowackiego 4, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 314-32-80, faks 0-71 314-32-80.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej konstrukcji drewnianej w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Oleśnicy, ul. Słowackiego 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje demontaż starych okien, demontaż krat w oknach, dostawę i montaż nowych okien, montaż napowietrzaczy higrosterowanych, uzupełnianie parapetów zewnętrznych i montaż parapetów wewnętrznych drewnianych, i wewnętrznych drewnianych, naprawa elewacji zewnętrznej zniszczonej podczas montażu okien, naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży oraz ich malowanie, wywóz zdemontowanych okien oraz gruzu na wysypisko na koszt Wykonawcy oraz doprowadzenie terenu szkoły po wykonaniu robót do stanu pierwotnego. Istniejące historyczne urządzenia do uchyłu górnych skrzydeł należy zdemontować ze starych okien, pomalować na kolor nowych ram okiennych, zamontować w nowych oknach, w celu zachowania historycznego wyglądu. Należy bezwzględnie zachować historyczny wygląd okien wg projektu. Zamawiający posiada zezwolenie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonywanie prac - nr 1203/2008 z dnia 23.09.2008 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) projekt budowlany 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot, 3) przedmiar robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane będzie wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy i 0/00) w formach przewidzianych w ustawieIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz SIWZ, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli: a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w obiektach zabytkowych w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, za roboty budowlane odpowiadające wartością i rodzajem Zamawiający uzna minimum 2 roboty polegające na dostawie i montażu okien wraz ze wszystkimi obróbkami, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, których wartość (brutto) była większa niż 200 000 zł, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przy czym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r., Dz. U. nr 150 poz. 1579 udokumentują, że kierownik budowy posiada minimum dwuletnią praktykę przy zabytkach nieruchomych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi w kwocie co najmniej 200 000,00 lub posiadają zdolność kredytową w tejże wysokości i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 200 000,00 PLN; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy), 5) obligatoryjne jest, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu potwierdzonej pisemnie przez sekretarza szkoły - zał. Nr 7, przed terminem składania ofert, dokonał pomiarów okien oraz zdobył wszystkie informacje, potrzebne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków należy dostarczyć (nr załączników oznaczają załączniki do SIWZ): 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Zał. Nr 2; 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - zał. Nr 3 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Kserokopie uprawnień budowlanych kierownika budowy - w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa, wraz ze wykazem dokumentującym posiadanie minimum dwuletniej praktyki przy obiektach zabytkowych nieruchomych 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w tym 2 roboty w obiektach zabytkowych odpowiadające swoim rodzajem zamówieniu o wartości (brutto) minimum 200.000,00 zł każda, potwierdzonych referencjami lub innymi dokumentami wykazującymi, że przedmiot umowy został wykonany z należytą starannością - Zał. Nr 6 7) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi doświadczenie w montażu stolarki okiennej oraz zakresu powierzonych im czynności. Jeżeli Wykonawca korzysta z podwykonawców, w wykazie należy wymienić również te podmioty z uwzględnieniem zakresu prac im powierzonych. Dane dotyczące pracowników Wykonawcy i podwykonawców należy podać w Zał. Nr 3 8) Pisemne potwierdzenie przez sekretarza szkoły dokonania wizji lokalnej w obiekcie - Zał. Nr 7 9) Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lo1.olesnica.pl/articles.php?id=30.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym oraz na wskazanej wyżej stronie internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - pok. Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Przebudowa nawierzchni chodnika oraz zjazdów do posesji zlokalizowanych w ciągu ul. Krzywoustego w Oleśnicy na odc. od ul. Tołstoja do ul. Lotniczej - etap II
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
- Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1494D nad Dziesławskim Potokiem
- Remont cząstkowy mieszanką mineralno-bitumiczną na drogach powiatowych Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.