eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urszulin › Remont istniejącej sali gimnastycznej oraz łazienek i sanitariatów w budynkach kompleksu szkolnego w Urszulinie w ramach zadania Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Urszulin: Remont istniejącej sali gimnastycznej oraz łazienek i sanitariatów w budynkach kompleksu szkolnego w Urszulinie w ramach zadania Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie.
Numer ogłoszenia: 164187 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140015 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Urszulin, ul. Kwiatowa 35, 22-234 Urszulin, woj. lubelskie, tel. 082 5713001, faks 082 5713001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejącej sali gimnastycznej oraz łazienek i sanitariatów w budynkach kompleksu szkolnego w Urszulinie w ramach zadania Modernizacja i wyposażenie Zespołu Szkół w Urszulinie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej sali gimnastycznej oraz łazienek i sanitariatów w budynkach kompleksu szkolnego w Urszulinie do wykonania w dwóch zadaniach inwestycyjnych. ZADANIE NR 1 REMONT ISTNIEJĄCEJ SALI GIMNASTYCZNEJ Przedmiotem zamówienia jest remont budynku istniejącej hali sportowej w Zespole Szkół w Urszulinie ul. Szkolna 23. W ramach zamówienia należy wykonać: 1. Rozebranie podłóg i posadzek w budynku hali sportowej (parkiety, podłogi z desek na legarach, posadzki lastrikowe, posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych) 2. Wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach budynku hali sportowej w tym wykonanie podłogi sportowej z nawierzchnią elastyczną 2mm na odpowiedniej podbudowie i izolacji, z oznaczeniem boisk, oraz innych nawierzchni z kamieni sztucznych na odpowiednich podbudowach i izolacjach. 3. Wykonanie kompleksowego remontu węzła sanitarnego z natryskami: - demontaż istniejącego wyposażenia, okładzin ścian i posadzek, podejść wodno- kanalizacyjnych - wykonanie nowych okładzin ścian i posadzek wraz z wyrównaniem ścian poza poziomem ich wyłożenia płytkami, - wykonanie nowych podejść wodno- kanalizacyjnych - montaż nowych urządzeń: muszli klozetowych, pisuarów, umywalek, natrysków itp 4. Wymiana wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej. 5. Wymiana wyposażenia: drabinek gimnastycznych, koszy, bramek do piłki nożnej, zestawu do siatkówki - w uzgodnieniu z zamawiającym. 6. Wygładzenie tynków i malowanie wszystkich remontowanych pomieszczeń 7. Wymiana instalacji elektrycznych wraz z punktami świetlnymi. W trakcie wykonywania robót Wykonawca musi przewidzieć konieczność: - dostosowania prac i odpowiedniego ich zabezpieczenia przed personelem i uczniami szkoły (prace będą wykonywane w czasie trwania roku szkolnego), - prace muszą być prowadzone tak aby zabezpieczyć pozostałe pomieszczenia i budynki kompleksu szkolnego przed hałasem, uszkodzeniami i zanieczyszczeniem. Ewentualnie powstałe uszkodzenia Wykonawca ma obowiązek naprawić na własny koszt, - materiały rozbiórkowe i ewentualnie powstałe w czasie wykonywania prac odpady i śmieci Wykonawca ma obowiązek przeznaczyć do recyklingu bądź zutylizować na własny koszt, a dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności przedstawić Inwestorowi, - ewentualne korzystanie podczas wykonywania prac przez Wykonawcę z energii elektrycznej z przyłącza Zespołu Szkół w Urszulinie będzie odpłatne. Rozlicznie będzie się odbywało na podstawie odczytu podlicznika, który zapewni Wykonawca, bądź ryczałtowo na podstawie ceny umownej. - Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowo - wykonawczej, przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. ZADANIE NR 2 REMONT ŁAZIENEK I SANITARIATÓW W BUDYNKACH ZESPOŁU SZKÓŁ W URSZULINIE. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane związane z remontem łazienek i sanitariatów w budynkach Zespołu Szkół w Urszulinie (ul. Szkolna 23). W ramach zamówienia należy wykonać kompleksowy remont pomieszczeń łazienek i toalet w budynkach kompleksu szkolnego w Urszulinie, w ramach którego należy: 1. Wykonać prace rozbiórkowe polegające na usunięciu istniejących okładzin ścian z płytek, posadzek z lastriko i płytek oraz niektórych ścianek działowych 2. Wykonać demontaż istniejących zabudów, umywalek, brodzików muszli sedesowych, pisuarów, baterii, zaworów, podejść wodociągowych i kanalizacyjnych oraz drzwi i okien wewnętrznych wraz z ościeżnicami. 3. Wykonać nowe okładziny ścian z płytek ceramicznych, ( barwy matowe:; brązy, beże; kolorystyka i rodzaj do uzgodnienia z Zamawiającym) ściany które nie będą okładane płytkami wyrównać tynki i pomalować 4. Wykonać montaż, nowych podejść, kratek ściekowych, baterii, umywalek, kabin prysznicowych, pisuarów, muszli klozetowych, przegród kabin itp., 5. Wykonać montaż nowych drzwi i okien wewnętrznych wraz z ościeżnicami. W trakcie wykonywania robót Wykonawca musi przewidzieć konieczność - dostosowania prac i odpowiedniego ich zabezpieczenia przed personelem i uczniami szkoły (prace będą wykonywane w czasie trwania roku szkolnego). - prace muszą być prowadzone tak aby zabezpieczyć pozostałe pomieszczenia i budynki kompleksu szkolnego przed hałasem, uszkodzeniami i zanieczyszczeniem. Ewentualnie powstałe uszkodzenia Wykonawca ma obowiązek naprawić na własny koszt - materiały rozbiórkowe i ewentualnie powstałe w czasie wykonywania prac odpady i śmieci Wykonawca ma obowiązek przeznaczyć do recyklingu bądź zutylizować na własny koszt, a dokumenty potwierdzające wykonanie tych czynności przedstawić Inwestorowi. - ewentualne korzystanie podczas wykonywania prac przez Wykonawcę z energii elektrycznej z przyłącza Zespołu Szkół w Urszulinie będzie odpłatne. Rozlicznie będzie się odbywało na podstawie odczytu podlicznika, który zapewni Wykonawca, bądź ryczałtowo na podstawie ceny umownej. - Wykonawca przed złożeniem oferty ma obowiązek zapoznać się bezpośrednio ze stanem technicznym i usytuowaniem obiektów w których będą wykonywane prace. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w inwentaryzacji pomieszczeń oraz przedmiarach robót - stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.42.11.41 - Instalowanie przegród 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt finansowany jest ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa VIII Infrastruktura Społeczna. Działanie 8.2. Infrastruktura szkolna i sportowa RPO WL..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: REMONT ŁAZIENEK I SANITARIATÓW W BUDYNKACH ZESPOŁU SZKÓŁ W URSZULINIE.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo - Budowlane SEBBUD Sebastian Wiśniewski, ul. Cieszkowizna 87, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117863,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111704,86

  • Oferta z najniższą ceną: 111704,86 / Oferta z najwyższą ceną: 126071,74

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.