eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa, rozmieszczenie i montaż aparatury naukowo-badawczej w ramach projektu pt. Budowa nowego budynku Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej - LabFactor - IV edycja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Łódź: Dostawa, rozmieszczenie i montaż aparatury naukowo-badawczej w ramach projektu pt. Budowa nowego budynku Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej - LabFactor - IV edycja
Numer ogłoszenia: 164125 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska , ul. Wólczańska 213, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313700, faks 042 6365663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, rozmieszczenie i montaż aparatury naukowo-badawczej w ramach projektu pt. Budowa nowego budynku Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej - LabFactor - IV edycja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, rozmieszczenie i montaż aparatury naukowo-badawczej w ramach projektu pt. Budowa nowego budynku Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej - LabFactor - IV edycja. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 7 Części, z których każda stanowi osobną część przedmiotu zamówienia, na które Wykonawcy mogą składać Oferty. Podział na części został przygotowany w oparciu o stanowiska wchodzące w skład poszczególnych Laboratoriów, które będą znajdować się w nowym budynku Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej - LabFactor.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: Część 1 -- w wysokości 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100 PLN); Część 6 -- w wysokości 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych i 00/100 PLN); Dla pozostałych Części nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zostanie uznane poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zostanie uznane poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zostanie uznane poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zostanie uznane poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie tego warunku zostanie uznane poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja (G) - 5
  • 3 - Szybkość reakcji serwisu (S) - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w zakresie: 1.1.1. zmiany terminu wykonania umowy (skrócenie/wydłużenie) z uwagi na: a) wstrzymanie/przerwanie wykonania Przedmiotu Zamówienia z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej i/lub b) okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przed wszczęciem niniejszego postępowania i/lub c) przyczyny niezależne od Wykonawcy tj. w sytuacji zmian organizacyjnych w jednostce, w której niniejszy Przedmiot Zamówienia jest wykonywany i/lub d) zmianę zakresu Przedmiotu Zamówienia - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian i/lub e) przyczyny niezależne od Wykonawcy, w szczególności w przypadku opóźnień w dostawie materiałów niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia, wyposażenia i/lub f) konieczność wprowadzenia zmian projektowych i technologicznych mających wpływ na Przedmiot Zamówienia i/lub g) konieczność wprowadzenia zmian do zakresu Przedmiotu Zamówienia na skutek wydanych decyzji lub wymogu uzyskania decyzji lub uzgodnienia, 1.1.2. zmiany Przedmiotu Zamówienia, w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego wyposażenia, elementu, materiału jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy i zaoferuje w zamian Przedmiot Zamówienia o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny z wyposażeniem Zamawiającego w zakresie wskazanym w SIWZ, 1.1.3. zmiany sposobu wykonania części Przedmiotu Zamówienia uzasadnionej przyczynami technicznymi leżącymi po stronie Zamawiającego, w tym w przypadku wystąpienia zmian w infrastrukturze Zamawiającego, 1.1.4. zmiany zakresu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności w przypadku opóźnień w dostawie materiałów niezbędnych do wykonania Przedmiotu Zamówienia, wyposażenia, 1.1.5. zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki podatku VAT, 1.1.6. wystąpienia zmian w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa; 1.1.7. wystąpienie siły wyższej - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian; 1.1.8. wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian; 1.2. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 1.3. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a pkt 1) ustawy Pzp w sytuacji, cyt.: jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 1.4 . Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116, Budynek A-28, po uprzednim złożeniu wniosku pod nr fax: 42 631-21-04 lub 42 631-24-04.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2015 godzina 13:00, miejsce: miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Łódzka, Budynek A 28, Kancelaria - wejście ze szczytu wschodniego budynku, 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest przez Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej w ramach projektu nr POIS.13.01.00-00-036/12 pt. Budowa nowego budynku Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej, współfinansowanego ze środków Programu Infrastruktura i Środowisko 2007-2013; Działanie 13.1 priorytetu XIII Infrastruktura szkolnictwa wyższego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stanowisko do UF I NF na membranach ceramicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko do UF I NF na membranach ceramicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (G) - 5
    • 3. Szybkość reakcji serwisu (S) - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zasobniki ciepłej / zimnej wody do laboratorium wentylacji, klimatyzacji i ciepłownictwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasobniki ciepłej / zimnej wody do laboratorium wentylacji, klimatyzacji i ciepłownictwa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (G) - 5
    • 3. Szybkość reakcji serwisu (S) - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stanowisko dydaktyczne: Pomiar temperatur - rodzaje czujników - CZUJNIKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko dydaktyczne: Pomiar temperatur - rodzaje czujników - CZUJNIKI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (G) - 5
    • 3. Szybkość reakcji serwisu (S) - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie dodatkowe stanowiska laboratoryjnego do badania nowych układów mieszających - urządzenia do prototypowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie dodatkowe stanowiska laboratoryjnego do badania nowych układów mieszających - urządzenia do prototypowania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (G) - 5
    • 3. Szybkość reakcji serwisu (S) - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stanowisko do badania przesiewania na przesiewaczu rotacyjnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko do badania przesiewania na przesiewaczu rotacyjnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (G) - 5
    • 3. Szybkość reakcji serwisu (S) - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stanowisko do kontrolowanego rozprężania gazów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko do kontrolowanego rozprężania gazów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (G) - 5
    • 3. Szybkość reakcji serwisu (S) - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Stanowisko do symulacji niezawodności urządzeń kontrolno-pomiarowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko do symulacji niezawodności urządzeń kontrolno-pomiarowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja (G) - 5
    • 3. Szybkość reakcji serwisu (S) - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.