eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tymbark › Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 2 800 000 zł (słowniedwa miliony osiemset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Tymbark i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Tymbark: Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 2 800 000 zł (słownie: dwa miliony osiemset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Tymbark i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek
Numer ogłoszenia: 164011 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Tymbarku , Rynek 49, 34-650 Tymbark, woj. małopolskie, tel. 018 3325637, faks 018 3325632.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tymbark.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 2 800 000 zł (słownie: dwa miliony osiemset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Tymbark i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 2 800 000 zł (słownie: dwa miliony osiemset tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Tymbark i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek. 1. Wypłata kredytu w dowolnych kwotach i terminach do 3 dni od dnia złożenia pisemnego wniosku 2.Forma zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą skarbnika. 3.Oprocentowanie kredytu zmienne przez cały okres kredytowania - zmiana stopy procentowej następować będzie, co kwartał kalendarzowy wg stawki WIBOR 3M, plus stała marża banku. W celu porównania złożonych ofert zamawiający wskazuje do obliczeń stawkę WIBOR 3M - 2,67 z dnia 25 lipca 2014 roku 4.Wyłącznie do wyliczenia ceny kredytu należy przyjąć datę 15-09-2014 - uruchomienie kredytu w całości z zastrzeżeniem, że faktyczne uruchomienie kredytu nastąpi zgodnie z zapisami SIWZ w dowolnych kwotach i terminach do 3 dni od dnia złożenia pisemnego wniosku 5.Zamawiający przyjmuje sposób naliczania wartości odsetek stanowiący składnik całkowitego kosztu kredytowego zgodnie z prawem Bankowym: -liczba dni odsetkowych rocznie: 365/366 w roku przestępnym -faktyczna liczba dni w miesiącu 6. Okres kredytowy 2014 - 2024 rok. 7. Spłata naliczonych odsetek za 2014,2015,2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 i 2024 nastąpi w okresach kwartalnych. 8. Data zapłaty pierwszych naliczonych odsetek przez bank nastąpi 31.12.2014 roku 9. Spłata kapitału począwszy od 2016 do 2024 roku w okresach kwartalnych wg poniższego: Data spłaty Kwota 31.03.2016 77 778,00 30.06.2016 77 778,00 30.09.2016 77 778,00 02.01.2017 77 778,00 31.03.2017 77 778,00 30.06.2017 77 778,00 02.10.2017 77 778,00 02.01.2018 77 778,00 03.04.2018 77 778,00 02.07.2018 77 778,00 01.10.2018 77 778,00 31.12.2018 77 778,00 01.04.2019 77 778,00 01.07.2019 77 778,00 30.09.2019 77 778,00 31.12.2019 77 778,00 31.03.2020 77 778,00 30.06.2020 77 778,00 30.09.2020 77 778,00 31.12.2020 77 778,00 31.03.2021 77 778,00 30.06.2021 77 778,00 30.09.2021 77 778,00 31.12.2021 77 778,00 31.03.2022 77 778,00 30.06.2022 77 778,00 30.09.2022 77 778,00 02.01.2023 77 778,00 31.03.2023 77 778,00 30.06.2023 77 778,00 02.10.2023 77 778,00 02.01.2024 77 778,00 02.04.2024 77 778,00 01.07.2024 77 778,00 30.09.2024 77 778,00 31.12.2024 77 778,00 Razem 2.800 000,00 zł 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. O terminie daty spłaty Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie 2 dni przed datą spłaty. 10.Zamawiający dopuszcza możliwość pobrania prowizji od kwoty wykorzystanego kredytu zgodnie ze składanymi sukcesywnie wnioskami, o których mowa w pkt. 1, płatną w walucie kredytu w dniu spłaty pierwszej raty kredytu. 11.Zamawiający nie ponosi żadnych innych dodatkowych kosztów oprócz wyszczególnionych w SIWZ w załączniku Nr 1 12.Zamawiający przewiduje podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zaciągnięcia kredytu bez żadnych konsekwencji finansowych. 14.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całej kwoty kredytu bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów i bez wymaganej zgody Wykonawcy oraz konieczności sporządzenia aneksu 15.Wszystkie materiały niezbędne do zbadania zdolności kredytowej załączone są na stronie internetowej pod ogłoszeniem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2024.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacja usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r Prawo Bankowe (Dz. U. z 2002 roku Nr 72, poz. 665 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe z dnia 31.01.1989 r (dokument równoważny dla podmiotów zagranicznych)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie w rybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3b do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie w rybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3b do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie w rybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3b do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1 do SIWZ); 2.Ogólne informacje dotyczące Wykonawcy (Załącznik nr 2 do SIWZ); 3.W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółowy informacji o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Załącznik nr 2a do SIWZ); 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy Zamawiający przewiduje w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: - zmniejszenie wysokości kredytu lub zmiana liczby transz, ich terminów i wysokości Zmiana może dotyczyć tylko tych postanowień umowy, na których treść mają wpływ okoliczności określone w opisanych powyżej przypadkach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tymbark.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Tymbarku 34-650 Tymbark Tymbark 49 pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Tymbarku 34-650 Tymbark Tymbark 49 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.