eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Budowa drogi po¿arowej do budynku i sali gimnastycznej Szko³y Podstawowej nr 19 przy ulicy Ba³tyckiej 151 w Olsztynie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-09-25

Olsztyn: Budowa drogi po¿arowej do budynku i sali gimnastycznej Szko³y Podstawowej nr 19 przy ulicy Ba³tyckiej 151 w Olsztynie
Numer og³oszenia: 163983 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Paw³a II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, faks (089) 5349375.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.olsztyn.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa drogi po¿arowej do budynku i sali gimnastycznej Szko³y Podstawowej nr 19 przy ulicy Ba³tyckiej 151 w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi po¿arowej do budynku i sali gimnastycznej Szko³y Podstawowej nr 19 przy ulicy Ba³tyckiej 151 w Olsztynie, w ramach zadania bud¿etowego p.n.: Budowa dróg po¿arowych do SP-3, SP-19, SP-29, ZSG-S, SOSW (ul. Pi³sudskiego) 3. Szczegó³owy zakres prac okre¶lony jest w projekcie budowlano - wykonawczym opracowanym przez NOW-EKO Biuro Projektów sp. z o.o. , ul. D±browszczaków 39, 10-542 Olsztyn, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót stanowi± za³±czniki nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych zwi±zanych ze szkolnictwem .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±j±cy usta³il wadium w wysoko¶ci 10.000,- z³

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1. posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 2. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 4. spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dodatkowe: 1)wykonali z nale¿yt± staranno¶ci± w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane, polegaj±ce na budowie lub przebudowie drogi o ca³kowitej warto¶ci ka¿dej z wykazanych robót równej co najmniej kwocie 500.000,- z³ ( z VAT) . W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, wy¿ej wymieniony warunek musi byæ spe³niony ³±cznie przez wszystkich Wykonawców. 2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeñ w specjalno¶ci: drogowej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne wa¿ne uprawnienia, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, które w zakresie objêtym umow± pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji kierownika robót drogowych. Osoba ta musi byæ cz³onkiem w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, wy¿ej wymieniony warunek musi byæ spe³niony ³±cznie przez wszystkich Wykonawców. 5. nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówieñ publicznych; W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, wy¿ej wymieniony warunek musi byæ spe³niony przez ka¿dego z Wykonawców. 6. Ocena spe³niania przedstawionych powy¿ej warunków zostanie dokonana wg formu³y: spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ ww warunki wykonawca spe³ni³. Nie spe³nienie chocia¿by jednego z w/w warunków, skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania..
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty (wype³nionego formularza ofertowego) nale¿y do³±czyæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, przedstawiaj±ce aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spó³ek prawa handlowego, przedsiêbiorstw, spó³dzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w s±dzie - odpis z rejestru s±dowego (KRS), b) spó³ek cywilnych - za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej (dotyczy ka¿dego ze wspólników bêd±cych przedsiêbiorcami), c) osób fizycznych - za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji o dzia³alno¶ci gospodarczej. 2) o¶wiadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru za³. nr 1 do SIWZ. 3) wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcê w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru za³. nr 2 do SIWZ. 4) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty o których mowa w pkt. 1.3) zosta³y nale¿ycie wykonane - (np. opinie, referencje, protoko³y itp.). 5) wykaz osób, którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ Wykonawca i które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci - wg wzoru za³. nr 3 do SIWZ. Je¿eli w wykazie Wykonawca wska¿e osoby, którymi bêdzie dysponowa³, nale¿y przedstawiæ pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, spe³niaj±cych warunek Zamawiaj±cego. 6) dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, o których mowa w pkt. 1.5) posiadaj± wymagane uprawnienia, tj.: a)decyzjê o nadaniu uprawnieñ budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w zakresie ograniczonym lub bez ograniczeñ w specjalno¶ci: drogowej wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego lub inne wa¿ne uprawnienia, wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów które w zakresie objêtym umow± pozwalaæ bêd± na pe³nienie funkcji kierownika robót drogowych, b)aktualne za¶wiadczenie tej osoby o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Olsztyn, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Paw³a II 1, pol 402 (IV p.).

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta Olsztyn, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, 10-101 Olsztyn, Pl. Jana Paw³a II 1, pol 402 (IV p.).

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: do 18.11.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie dotyczy projektu (programu) finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej. 2. Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy ustali³, ¿e obowi±zuj±cym rodzajem wynagrodzenia bêdzie rycza³t, którego definicjê okre¶la art.632 KC. 3. Wykonawca udzieli Zamawij±cemu gwarancji na wykonane roboty w wymiarze 5 lat licz±c od dnia ich odbioru. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5 % ceny podanej w ofercie. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musi do³±czyæ do oferty dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio ze z³o¿onego w ofercie odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej: pe³nomocnictwo (a). 6. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, okre¶laj±c jednocze¶nie warunki ich wprowadzenia:1) Termin realizacji przedmiotu umowy, mo¿e ulec zmianie w przypadku: a)wyst±pienia robót dodatkowych, od wykonania których uzale¿nione jest wykonanie zamówienia podstawowego, b)wyst±pienia konieczno¶ci ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, c)wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikaj±cych z winy Stron umowy. d)wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem technologicznym, e)przestojów spowodowanych konieczno¶ci± usuwania nieumy¶lnych uszkodzeñ istniej±cych urz±dzeñ podziemnych, nieoznaczonych w dokumentacji projektowej. 2) Dopuszcza siê zmianê osoby sprawuj±cej funkcjê inspektora nadzoru oraz kierownika robót ze strony Wykonawcy. 3) Dopuszcza siê zastosowanie innej stawki i wysoko¶ci podatku VAT nale¿nego, w przypadku zmiany obowi±zuj±cych w tym zakresie przepisów. 7. Otwarcie ofert nast±pi 20.10.2009 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiaj±cego: Urz±d Miasta Olsztyn, Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, Pl. Jana Paw³a II 1, 10-101 Olsztyn, pok. 402 (IV p.). 8. Znak sprawy: ZP.a.3410-130 /09..

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.