eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Święta Katarzyna › Budowa ulicy Słonecznej w Świętej Katarzynie etap I od ul. Zacharzyckiej do ul. Bukowej (łącznie ze skrzyżowaniem) km. 0+000 - 0+430, długość odcinka 430 mb, gmina Siechnice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-13

Święta Katarzyna: Budowa ulicy Słonecznej w Świętej Katarzynie etap I od ul. Zacharzyckiej do ul. Bukowej (łącznie ze skrzyżowaniem) km. 0+000 - 0+430, długość odcinka 430 mb, gmina Siechnice
Numer ogłoszenia: 163923 - 2011; data zamieszczenia: 13.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic , ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, woj. dolnośląskie, tel. 71 3116256 wew 114, faks 71 3114370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siechnice.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Słonecznej w Świętej Katarzynie etap I od ul. Zacharzyckiej do ul. Bukowej (łącznie ze skrzyżowaniem) km. 0+000 - 0+430, długość odcinka 430 mb, gmina Siechnice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zadania obejmuje wykonanie m.in. niżej wymienionych robót:1) Część drogowa:a) roboty przygotowawcze i ziemne,b)nawierzchnie drogowe, c)chodniki, d)miejsca postojowe, e)krawężniki, ścieżki, obrzeża, f)organizacja ruchu docelowego. 2)Część instalacyjna - kanalizacja deszczowa: a)roboty przygotowawcze i ziemne, b)budowa kanalizacji deszczowej - roboty montażowe. 3) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy zamieszczono w dokumentacji projektowej autorstwa MANUS Pracownia Projektowa ul. Tenisowa 2b, 53-013 Wrocław. Całość przedmiotu umowy realizowana będzie z materiałów Wykonawcy. Zapewnienie całości sprzętu i robocizny leży po stronie Wykonawcy. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej, przepisami BHP oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji. Wykonawca obowiązany jest do minimum ograniczyć roboty uciążliwe mogące zakłócać wyjazdy i dojazdy do posesji mieszkańcom ul. Słonecznej. Wykonawca obowiązany będzie wykonać projekt organizacji ruchu zastępczego oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym oraz uzyskać zezwolenie właściwego zarządcy drogi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub dysponuje takimi podmiotami, które w okresie pięciu lat - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 roboty drogowe w kwocie minimum 1 500 000,00 zł brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane pozwalające na realizacje zadania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kowotę 1 500 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie, że zastosowane przez Wykonawcę przy realizacji zadania materiały będą posiadały właściwości użytkowe wymagane przy tego typu robotach, a także będą posiadały ważne atesty, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania, które na każde żądanie Zamawiającego zostaną niezwłocznie dostarczone

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

podpisany druk oświadczenia o zapoznaniu się z terenem i zaakceptowaniu warunków przetargu, zaakceptowany wzór umowy i załącznik nr 4 do umowy, pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany kierownika budowy w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub z przyczyn losowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby występującej w imieniu Zamawiającego w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub z przyczyn losowych.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany inspektora nadzoru w trakcie realizacji zadania, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub z przyczyn losowych. Zamawiający dopuszcza zmianę podatku VAT jeżeli zmianie ulegnie obowiązująca stawka podatku VAT i będzie to powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiana sposobu rozliczania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji robót w sytuacji jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią warunki pogodowe i terenowe uniemożliwiające wykonanie zadania zgodnie z technologią wykonania robót budowlanych; zaistnieje konieczność przyjęcia odmiennych rozwiązań niż przyjęte w projekcie budowlanych; w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe niezależne od wykonawcy i Zamawiającego, termin wykonania będzie niemożliwy ze względu na przedłużające się procedury uzyskania wymaganych dokumentów przy realizacji i zakończeniu zadania, Zlecenia zamówień dodatkowych mających bezpośredni wpływ na termin zakończenia robót, niemożności wejścia na plac budowy w przewidzianym terminie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Siechnice, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Gmina Siechnice, ul. Żernicka 17, 55-010 Święta Katarzyna, kancelaria, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.