eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa i montaż dwóch dźwigów osobowych z napędem hydraulicznym dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych w Sądzie Rejonowym w Nowym Dworze Mazowieckim i Sądzie Rejonowym w Otwocku wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi wykonanymi w oparciu o pro

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Warszawa: Dostawa i montaż dwóch dźwigów osobowych z napędem hydraulicznym dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych w Sądzie Rejonowym w Nowym Dworze Mazowieckim i Sądzie Rejonowym w Otwocku wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi wykonanymi w oparciu o projekt budowlany opracowany przez Wykonawcę i uzyskane pozwolenie na budowę
Numer ogłoszenia: 163875 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Referat ds. Zamówień Publicznych Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie, Aleja Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407167, fax 022 4404179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawapraga.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż dwóch dźwigów osobowych z napędem hydraulicznym dostosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych w Sądzie Rejonowym w Nowym Dworze Mazowieckim i Sądzie Rejonowym w Otwocku wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi wykonanymi w oparciu o projekt budowlany opracowany przez Wykonawcę i uzyskane pozwolenie na budowę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej dla dźwigów oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, wykonanie robót budowlanych, dostawa, montaż i uruchomienie dźwigów w Sądzie Rejonowym w Nowym Dworze Mazowieckim i Sądzie Rejonowym w Otwocku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.22.16.10 - Windy Kod CPV wg słownika 2008: 42.41.61.00 - Windy Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 13.000,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania objętej niniejszym zamówieniem działalności czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 zamówienia o wartości minimum 200.000,00 złotych brutto każde, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (protokoły końcowego odbioru dźwigów podpisane przez Zamawiającego i Wykonawcę, referencje), b) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót ogólnobudowlanych, c) dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w zakresie robót ogólnobudowlanych, d) dysponują osobami uprawnionymi do wykonywania czynności przewidzianych art. 22 ustawy o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000r. Nr 122 poz. 1321 ze zmianami) (dotyczy osób przewidzianych do serwisu gwarancyjnego), e) dysponują osobą posiadająca uprawnienia dozorowe w zakresie instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 400.000,00 zł w okresie realizacji zamówienia, a w przypadku krótszego okresu ubezpieczenia zobowiążą się zgodnie z zapisem rozdziału XIV ust. 2 SIWZ do jego podłużenia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w formie oryginału. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) wykaz minimum 3 wykonanych zamówień o wartości minimum 200.000,00 złotych brutto każde, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (protokoły końcowego odbioru dźwigów podpisane przez Zamawiającego i Wykonawcą, referencje), zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 19 maja 2006r. Nr 87 poz. 605) według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców spełnia ten warunek. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 4) dokumenty potwierdzające, że ww. dostawy zostały wykonane należycie (protokoły końcowego odbioru, referencje) zgodnie z załącznikiem nr 4, 5) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z kopiami aktualnych uprawnień i zaświadczeń oraz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 5: a) osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie robót ogólnobudowlanych, z aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu OC i członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa, b) osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w zakresie robót ogólnobudowlanych, z aktualnym zaświadczeniem o ubezpieczeniu OC i członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa, c) osoba posiadająca uprawnienia dozorowe w zakresie instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV. Zamawiający informuje, że na etapie realizacji umowy wszelkie zmiany osób wymienionych w wykazie wymagają zgody Zamawiającego. 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 400.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawapraga.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy Warszawa - Praga w Warszawie 00-898 Warszawa Al. Solidarności 127 Referat ds. Zamówień Publicznych pok. nr 80.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy Warszawa - Praga w Warszawie 00-898 Warszawa Al. Solidarności 127 Referat ds. Zamówień Publicznych pok. nr 80.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.