eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › PCFE.272.50.2014 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Nowy Sącz: PCFE.272.50.2014 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 163759 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148593 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.50.2014 Zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do pracowni gastronomicznych na potrzeby projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części (Pakiety): I. Pakiet 1: Wyposażenie pracowni gastronomicznej w stanowiska robocze oraz dostawa i montaż wyposażenia kuchennego do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy - Zdrój. W ramach Pakietu 1 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Krynicy - Zdrój (ul. Nadbrzeżna 3, 33-380 Krynica Zdrój) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Meble do pracowni gastronomicznej: 1) Stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi - 1 sztuka, 2) Stół przyścienny z drzwiami suwanymi - 1 sztuka, 3) Półka wisząca przestawna podwójna - 2 sztuki, 4) Stół do prezentacji - 2 sztuki, B) Sprzęt kuchenny: 1) Chłodziarko - zamrażarka - 1 sztuka, 2) Frytkownica pojedyncza - 1 sztuka, 3) Zmywarka do naczyń - 1 sztuka, 4) Kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym - 10 sztuk, 5) Blender - 10 sztuk, 6) Czajnik elektryczny - 1 sztuka, 7) Mikser z misą obrotową - 6 sztuk, 8) Maszynka do mielenia mięsa z przystawką szatkującą - 10 sztuk, 9) Waga kuchenna - 10 sztuk, 10) Kuchenka mikrofalowa - 1sztuka, 11) Toster - 1 sztuka, 12) Opiekacz dwukomorowy - 1 sztuka, C) Pozostałe wyposażenie: 1) Zestaw do carvingu - 1 zestaw, 2) Komplet garnków ze stali nierdzewnej - 10 kompletów, 3) Serwis obiadowo kawowy - 3 komplety, 4) Sprzęt kuchenny ze stali nierdzewnej - 1 zestaw, 5) Komplet naczyń żaroodpornych - 1 komplet, 6) Drobny sprzęt kuchenny - 1 zestaw, 7) Zastawa stołowa - 1 komplet, 8) Komplet sztućców stołowych podstawowych wykonanych ze stali nierdzewnej 18/10 - 1 komplet, 9) Zestaw 68 szt. sztućców zapakowanych w walizkę dla 12 osób, wykonanych z wysokogatunkowej, chromoniklowej stali 18/10 - 1 komplet, 10) Garnek do ryb - 3 sztuki, 11) Dzbanek stalowy - 3 sztuki, 12) Komplet patelni teflonowych śr. 160, 200, 240mm. i patelnia do naleśników - 10 kompletów, 13) Komplet noży kuchennych - 10 kompletów, 14) Nożyki do obierania - 6 sztuk, 15) Tasak kuchenny - 1 sztuka, 16) Miska polerowana stalowa - 63 sztuki, 17) Miska satynowa stalowa - 6 sztuk, 18) Komplet sztućców z tworzywa sztucznego do powłok teflonowych - 10 kompletów, 19) Zestaw foremek silikonowych - babki, babeczki - 7 kompletów, 20) Łopatka do ryb - 6 sztuk, 21) Komplet pucharków do lodów, złożony z 12 sztuk pucharków szklanych ze wzorem - 1 komplet, 22) Komplet pucharków do lodów, złożony z 12 sztuk pucharków ze stali nierdzewnej - 1 komplet, 23) Radełko do pizzy - 6 sztuk, 24) Widelec do serwowania sałaty - 10 sztuk, 25) Łyżka do sałaty - 10 sztuk. II. Pakiet 2: Wyposażenie pracowni gastronomicznej w stanowiska robocze oraz dostawa i montaż wyposażenia kuchennego do pracowni gastronomicznej w Powiatowym Zespole Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem. W ramach Pakietu 2 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do Powiatowego Zespołu Szkół w Muszynie - Technikum w Złockiem (ul. Rynek 13, 33-370 Muszyna) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Meble do pracowni gastronomicznej - zabudowa kuchni: szafki, blaty, szuflady na 4 stanowiska uczniowskie +1 stanowisko instruktorskie: 1) zabudowa czterech stanowisk uczniowskich, 2) zabudowa stanowiska instruktorskiego, 3) zabudowa piekarnika, B) Sprzęt kuchenny: 1) Zlewozmywak dwukomorowy - 6 sztuk, 2) Baterie zlewozmywakowe stojące, wysoka wylewka, jednouchwytowa - 6 sztuk, 3) Płyta indukcyjna 4 palnikowa do zabudowy - 4 sztuki, 4) Piekarnik z termoobiegiem do zabudowy - 1 sztuka, 5) Okap przyścienny wykonany ze stali nierdzewnej - 3 sztuki, III. Pakiet 3: Zakup wyposażenia oraz sprzętu kuchennego do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu W ramach Pakietu 3 Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy dostarczy do siedziby Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu (ul. Daszyńskiego 15, 33-340 Stary Sącz) asortyment wg poniższego zestawienia: A) Sprzęt kuchenny: 1) Robot kuchenny- 1 sztuka, 2) Mikser z misą obrotową - 8 sztuk, 3) Maszynka do mielenia mięsa z przystawką szatkującą - 4 sztuki, B) Pozostałe wyposażenie: 1) Komplet garnków do płyt indukcyjnych - 8 kompletów, 2) Garnek wysoki - 3 sztuki, 3) Komplet patelni przystosowanych do używania na kuchniach indukcyjnych - 8 kompletów, 4) Zestaw przyborów kuchennych - 1 zestaw, 5) Waga elektroniczna do 15 kg - 1 sztuka, 6) Komplet noży - 1 komplet, 7) Komplet misek wykonanych ze stali nierdzewnej - 1 komplet, 8) Komplet sztućców z tworzywa sztucznego do powłok teflonowych - 1 komplet, 9) Zestaw sprzętu kuchennego ze stali nierdzewnej - 1 zestaw, 10) Komplet sztućców stołowych podstawowych dla 60 osób - 1 komplet, 11) Zastawa stołowa ze szkła francuskiego typu arcoroc -1 komplet, 12) Komplet sztućców stołowych różnego zastosowania - 1 komplet. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 39.22.11.20 - Filiżanki i szklanki 39.22.11.22 - Zestawy 39.22.11.80 - Naczynia do gotowania 39.22.12.00 - Zastawa stołowa 39.22.30.00 - Łyżki, widelce 39.24.11.20 - Noże kuchenne 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.12.00 - Roboty kuchenne 39.71.12.10 - Rozdrabniacze żywności 39.71.12.11 - Miksery kuchenne 39.71.13.62 - Kuchenki mikrofalowe 39.71.14.20 - Płyty grzewcze (AGD) 39.71.13.60 - Piekarniki 39.13.20.00 - Systemy aktowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 42.13.14.00 - Kurki, krany sanitarne 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3: Zakup wyposażenia oraz sprzętu kuchennego do pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Starym Sączu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos, ul. Zawiszy Czarnego 24, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24142,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29390,24

  • Oferta z najniższą ceną: 29390,24 / Oferta z najwyższą ceną: 29390,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.