eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Remont ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ulicy Wyspiańskiego do ul. 1-go Maja Przebudowa ulicy Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ulicy Limanowskiego do ulicy Mireckiego wraz z budową kanalizacji sanitarnej w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Żyrardów: Remont ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ulicy Wyspiańskiego do ul. 1-go Maja Przebudowa ulicy Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ulicy Limanowskiego do ulicy Mireckiego wraz z budową kanalizacji sanitarnej w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 163725 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Żyrardów , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 46 858 15 67, faks 46 858 15 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ulicy Wyspiańskiego do ul. 1-go Maja Przebudowa ulicy Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ulicy Limanowskiego do ulicy Mireckiego wraz z budową kanalizacji sanitarnej w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Remont ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ulicy Wyspiańskiego do ulicy 1-go Maja. Zakres zadania: wykonanie jezdni wykonanie zatoki autobusowej, wykonanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych wykonanie miejsc postojowych wykonanie terenów zielonych tj. humusowanie z obsadzeniem trawą oraz nasadzenie krzewów Zadanie 2 Przebudowa ulicy Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ulicy Limanowskiego do ulicy Mireckiego w zakresie przebudowy nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów oraz budowy kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granicy działek w pasie drogowym w ul. Środkowej na odc. od posesji nr 38b do posesji nr 44, na części działki nr ewid. 4184. Zakres zadania: frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; wykonanie dwóch warstw z betonu asfaltowego; dobudowa wpustów ulicznych wraz z przykanalikami; przebudowa chodników i zjazdów; budowa zatoki autobusowej; zagospodarowanie terenów zielonych; uporządkowanie terenu po zakończonych robotach; obsługa geodezyjna inwestycji; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załącznik nr 8a i 8b do SIWZ). Przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy, a podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.11.12.00-0, 45.23.24.54-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zadanie nr 1 wadium w wysokości 15 000,00 zł zadanie nr 2 wadium w wysokości 20 000,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą stosowne oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu zamawiający uzna Dla zadania nr 1 remont lub przebudowę drogi asfaltowej wraz z chodnikami o wartości minimum 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych); Dla zadania nr 2 budowę lub przebudowę drogi asfaltowej wraz z chodnikami i budową kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 700 000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych);

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • złożą stosowne oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje on: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w branży drogowej (dla zadania 1 i 2) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia w branży sanitarnej (dla zadania nr 2).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wyzażą, że dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na poziomie nie mniejszym niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie 1 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion zł) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie 2. 1 500 000,00 zł. (słownie jeden milion pięćset tysięcy 00/100 zł.) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie 1 i 2 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy zł) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie 1 1 000 000,00 sł. (słownie : jeden milion 00/100 zł.) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie 2 1 500 000,00 zł. (słownie jeden milion pięćset tysięcy 00/100 zł.) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na zadanie 1 i 2.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - przedłuzony okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określone we wzorze umowy- zał. do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl; www.bip.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa, Pl. Jana Pawła II nr 1 pok. 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, Pl. Jana Pawła II nr 1 Biuro Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 -Remont ulicy Okrzei w Żyrardowie na odcinku od ulicy Wyspiańskiego do ulicy 1-go Maja..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: wykonanie jezdni wykonanie zatoki autobusowej wykonanie chodników i ciągów pieszo-rowerowych wykonanie zjazdów indywidualnych i publicznych wykonanie miejsc postojowych wykonanie terenów zielonych tj. humusowanie z obsadzeniem trawą oraz nasadzenie krzewów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. porzedłużony okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy Środkowej w Żyrardowie na odcinku od ulicy Limanowskiego do ulicy Mireckiego w zakresie przebudowy nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów oraz budowy kanalizacji sanitarnej wraz z odejściami do granicy działek w pasie drogowym w ul. Środkowej na odc. od posesji nr 38b do posesji nr 44, na części działki nr ewid. 4184..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania: frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; wykonanie dwóch warstw z betonu asfaltowego; dobudowa wpustów ulicznych wraz z przykanalikami; przebudowa chodników i zjazdów; budowa zatoki autobusowej; zagospodarowanie terenów zielonych; uporządkowanie terenu po zakończonych robotach; obsługa geodezyjna inwestycji;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.11.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. porzedłużony okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.