eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kowale Oleckie › Budowa Przydomowej Oczyszczalni Ścieków w Pogorzelu gm. Kowale Oleckie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Kowale Oleckie: Budowa Przydomowej Oczyszczalni Ścieków w Pogorzelu gm. Kowale Oleckie
Numer ogłoszenia: 163703 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa DROZD, ul. Witosa 4/2, 19-420 Kowale Oleckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 5238202, fax 0-87 5238282.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Przydomowej Oczyszczalni Ścieków w Pogorzelu gm. Kowale Oleckie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa przydomowej oczyszczalni ścieków wraz z częścią kanalizacji sanitarnej , wykonanie przyłącza energetycznego oraz inne roboty towarzyszące określone w projekcie technicznym i przedmiarze robót. Wielkość oczyszczalni 2,5 m3/d

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 18.10.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu na konto numer: Bank Spółdzielczy w Olecku 76 933 9000 6003 00300 1137 0001. b) poręczenie lub gwarancja bankowa, c) gwarancja ubezpieczeniowa, d) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm. ). Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. W przypadku wniesienia wadium w postaci poręczeń lub gwarancji należy złożyć oryginały tych dokumentów..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prowadzenie działalności w branży budowlanej przez 3 lata
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dane dotyczące wiarygodności prawnej i finansowej oferenta: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania działalności objętej niniejszym zamówieniem, (2) Kopię nadania numeru regon, aktualny nr telefonu i faksu, (3) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli występują, (4) Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. nr 19 poz. 177 z późn. zmianami), (5) Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (8) Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia i udokumentowaniem, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia - do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjni-inżynieryjnej oraz potwierdzoną przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z ważnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, (9) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, (10) Wykaz zrealizowanych robot budowlanych w okresie 2004-2007 r. odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, terminów ich realizacji, miejsca wykonania oraz załączenia dokumentacji potwierdzającej, że zostały one wykonane z należytą starannością, (11) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, (12) Zaakceptowaną i wypełnioną propozycję umowy, (13) Dane dotyczące podwykonawców (kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, zakres wykonywanych przez nich czynności), (14) W przypadku ubiegania się o zamówienie przez co najmniej dwóch oferentów działających wspólnie należy określić zakres (ilościowo) i podanie ceny ofertowej przypadającej na każdego z wykonawców.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bazagmin.pl/kowale-oleckie/

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SM DROZD 19-420 Kowale Oleckie, ul. Witosa 4/2.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 09:00, miejsce: SM DROZD 19-420 Kowale Oleckie, ul. Witosa 4/2.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.