eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Rozbudowa i przebudowa budynku usług zdrowotnych - prace wykończeniowe parteru

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Szczecinek: Rozbudowa i przebudowa budynku usług zdrowotnych - prace wykończeniowe parteru
Numer ogłoszenia: 163668 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. T. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, fax 094 3726729, 3726709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa budynku usług zdrowotnych - prace wykończeniowe parteru.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest Rozbudowa i przebudowa budynku usług zdrowotnych w części robót wykończeniowych parteru. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, który zawiera przedmiar robót , dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne odbioru robót . 3) W przypadku rozbieżności między dokumentacją techniczną a kosztorysem przedmiarowym, należy uwzględnić stan wynikający z dokumentacji technicznej. 4) Wszelkie uwagi dotyczące zakresu i sposobu realizacji robót zawarte w SIWZ mają charakter nadrzędny w stosunku do dokumentacji technicznej. 5) Przed opracowaniem oferty zobowiązuje się oferentów do dokładnego i szczegółowego zapoznania się z projektem budowlanym, aby stwierdzić czy zawiera on w swej treści niezbędne rozwiązania oraz właściwy zakres rzeczowy ( zgodnie z art. 651 Kc). 6) Do realizacji zamówienia należy zastosować wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z Prawem budowlanym tzn. posiadające odpowiednie aprobaty lub certyfikaty na znak bezpieczeństwa. 7) Podane w dokumentacji materiały i wyroby należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się stosowanie innych materiałów i wyrobów o parametrach technicznych i użytkowych nie gorszych niż podano w projekcie ( równoważne). O dopuszczeniu takich materiałów decyduje inspektor nadzoru budowlanego w porozumieniu z Zamawiającym i autorem projektu . 8) Podane w dokumentacji urządzenia techniczne należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się stosowanie innych równoważnych technicznie urządzeń. O dopuszczeniu takich urządzeń decyduje inspektor nadzoru budowlanego w porozumieniu z Zamawiającym i autorem projektu .W przypadku stosowania innych urządzeń niż wyszczególnione w zamówieniu należy zawrzeć w ofercie ich pełen opis techniczny( typ, producenta, dane katalogowe, DTR, oraz niezbędne atesty i dopuszczenia. 9) Przedmiotem oferty powinien być zakres wynikający z dokumentacji technicznej z uwzględnieniem stanu obiektu. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej na terenie , gdzie mają być wykonywane roboty, oraz uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wszelkie koszty ponosi Wykonawca. 10) Dostarczone przedmiary są elementem pomocniczym, mającym ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty. Podany zakres wyceny może nie być kompletny, a sposób wyceny nie jest obowiązujący dla Wykonawcy i nie determinuje technologii wykonania prac. Wykonawca ma prawo zastosować dowolne podstawy wyceny , nakłady rzeczowe oraz skorygować obmiary zgodnie z tymi , które wynikają z projektu i SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający przewiduje wniesienia wadium w kwocie 15 000 zł (piętnaście tysięcy zł) na konto Zamawiającego w banku PEKAO SA 34 1240 6654 1111 0000 4968 6357 w terminie do dnia poprzedzającego otwarcie ofert lub zgodnie z Art 45.1 pkt 6 Pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. dysponują lub mają dostęp do środków ( bez zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień) w wysokości minimalnej określonej składaną ofertą, niezbędnych do wykonania zamówień z własnych środków. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy ; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: przedstawią pozytywne referencje z co najmniej trzech zakładów opieki zdrowotnej, że w ostatnich 3 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności był krótszy, to w krótszym, wykonali nienagannie co najmniej trzy usługi budowlane dla zakładów służby zdrowia o wartości netto 100 000 zł każda . 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji: kierownika budowy z wymaganymi przez Prawo budowlane uprawnieniami , 4) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty ubezpieczenia nie niższej niż 500 000 zł. 5) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 6) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) wypełniony Formularz oferty, druk w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy, druk w załączniku nr 3 do SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót budowlanych dla zakładów opieki zdrowotnej, załącznik nr 5 do SIWZ . 5) Kopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - kierownik budowy (w każdej branży) dodatkowo zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa. 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawcy nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 7) Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową pozwalającą na realizację zadania będącego przedmiotem postępowania. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub gospodarczej na kwotę minimum 500 000 zł. Dokument powinien być załączony w formie potwierdzonej kopii lub oryginału. 9) Wykaz personelu technicznego - dotyczy kierownika budowy, kierowników robót , podanie ich imion i nazwisk, wykształcenia i przygotowania zawodowego oraz okresu pracy na budowie. 2. Dokumenty, o których mowa ,należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3. W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczecinku, ul. Kościuszki 38.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.