eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont Śluzy Przewięź w km 43 + 500 Kanału Augustowskiego. Naprawa uszkodzonych elementów śluzy Przewięź w km 43 + 500 Kanału Augustowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: Remont Śluzy Przewięź w km 43 + 500 Kanału Augustowskiego. Naprawa uszkodzonych elementów śluzy Przewięź w km 43 + 500 Kanału Augustowskiego
Numer ogłoszenia: 163601 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie , ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 587 03 60; 587 03 62-64, faks (22) 587 02 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Śluzy Przewięź w km 43 + 500 Kanału Augustowskiego. Naprawa uszkodzonych elementów śluzy Przewięź w km 43 + 500 Kanału Augustowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa uszkodzonych elementów śluzy Przewięź zlokalizowanej w km 43+500 Kanału Augustowskiego pomiędzy jeziorami Białym i Studzienicznym w Augustowie, na terenie gminy Augustów, powiat Augustów, województwo podlaskie, na działce o nr ew. 4096 będącej w trwałym zarządzie RZGW w Warszawie. Zadaniem śluzy Przewięź jest utrzymanie żeglugi pomiędzy odcinkiem Kanału Augustowskiego Augustów - Przewięź (WD) w km 32+500 - 43+500 i Przewięź - Swoboda (WG) km 43 +500 - 47+400. Podstawowe informacje: - położenie km 43+500 Kanłu Augustowskiego, - rok budowy 1826-27, remont 1992-94, - typ konstrukcji: komorowa, murowana, - zamknięcia główne: wrota wsporne drewniane, - zamknięcia awaryjne: podwójne szandory drewniane, - napęd zamknięć: ręczny, - klasa budowli: IV, - długość całkowita: 67,65 m, - długość użytkowa komory śluzy: 46,17 m, - szerokość użytkowa: 5,96 m. Śluza Przewięź wpisana jest do rejestru zabytków Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków decyzją nr KL.III-680/4/68 z dnia 23 października 1968 r. pod numerem 324 oraz decyzją nr KL WKZ 534/5/d/79 z dnia 9 lutego 1979 r. pod numerem 5. Z uwagi na powyższe, dla inwestycji uzyskano Pozwolenia Podlaskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, S.5144.7.2015.JS nr 222/2015 z dnia 07.12.2016 r. oraz S.5142.9.2016.PK nr 51 / 2016 z dnia 07.03.2016 r. Prace naprawcze w obrębie komory śluzy, głowy dolnej i głowy górnej oraz stanowisk dolnego i górnego, będą prowadzone przy założonych zamknięciach remontowych, śluza dla ruchu wodnego będzie zamknięta. Zamknięcie śluzy może nastąpić po 20.09.2016 r. Zakres prac obejmuje w szczególności: - odwodnienie (w zamknięciach remontowych), - odmulenie komory śluzy, - naprawę uszkodzonych fragmentów ścian komory i głów śluzy, w tym granitowych pilastrów, z dążeniem do maksymalnego wykorzystania istniejących, nieuszkodzonych bloków granitowych (decyzję o przydatności do ponownego wbudowania podejmuje Inspektor Nadzoru Inwestorskiego), - naprawę uszkodzonych fragmentów korony ścian śluzy z bloków piaskowca, z dążeniem do maksymalnego wykorzystania istniejących, nieuszkodzonych bloków piaskowca (decyzję o przydatności do ponownego wbudowania podejmuje Inspektor Nadzoru Inwestorskiego), - wymianę uszkodzonych drewnianych dalb kierujących na wejściu i wyjściu ze śluzy, - wykonanie i montaż odbojnic gumowych, - remont drewnianych pomostów, - naprawę chodników z bruku kamiennego wzdłuż komory i głów śluzy, z dążeniem do maksymalnego wykorzystania istniejących, nieuszkodzonych kamieni chodnika (decyzję o przydatności do ponownego wbudowania podejmuje Inspektor Nadzoru Inwestorskiego), - renowację zabytkowej tablicy upamiętniającej budowniczego śluzy, - uporządkowanie terenu. W okresie trwania prac naprawczych dojazd do śluzy będzie prowadzony drogą krajową nr 16 Augustów - Sejny, bezpośrednio przy której zlokalizowana jest śluza Przewięź.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówień uzupełniających zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przewiduje się, że wartość ewentualnych zamówień uzupełniających nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.72.00 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla całości zamówienia ustala się w wysokości: 5 000 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia. Musi wykazać, że - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonał przynajmniej jedno zadanie, polegające na remoncie śluzy żeglugowej (budowla hydrotechniczna w rozumieniu § 3 ust. 1) DZIAŁ I Przepisy ogólne Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie) - wpisanej do rejestru zabytków. Wymagana wartość zadania (remontu śluzy) - nie mniejsza niż 250 000 zł brutto. Zakres w/w remontu musiał obejmować naprawy elementów kamiennych i betonowych (żelbetowych) konstrukcji. Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca powinien złożyć wykaz robót oraz poświadczenia lub inne dokumenty dotyczące robót, wymienionych w wykazie, określające, czy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W/w dokumenty (wykaz i/lub poświadczenia) powinny zawierać informacje, umożliwiające potwierdzenie spełniania warunku. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie tego warunku będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, musi dołączyć dla tych podmiotów: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia należy również dla nich dołączyć: b) dokumenty wymienione w punkcie III.4.2 (ew. w pkt III.4.3) niniejszego ogłoszenia. Zobowiązanie winno określać sposób wykorzystania zasobów ww. podmiotu, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu w realizacji zamówienia. Ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca do oferty załączy oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności jedną osobę przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi dla całego zadania posiadającą uprawnienia w specjalności inżynieryjnej - hydrotechnicznej do kierowania robotami lub odpowiadające wyżej wymienionym, ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa w zakresie pełnionej funkcji. Osoba ta powinna posiadać minimum 3 letnie doświadczenie w bezpośrednim wykonawstwie (jako inżynier budowy, majster budowy, kierownik budowy) oraz co najmniej przez 18 miesięcy brać udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, objętych ochroną konserwatorską (wymagania Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków). Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że będzie dysponował osobą spełniającą powyższe wymagania wraz ze wskazaniem tej osoby, informacją o jej kwalifikacjach zawodowych (uprawnieniach), doświadczeniu (w tym związanym z remontem obiektów wpisanych do rejestru zabytków) i podstawie do dysponowania tą osobą. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie tego warunku będzie polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, musi dołączyć dla tych podmiotów: a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia należy również dla nich dołączyć: b) dokumenty wymienione w punkcie III.4.2 (ew. w pkt III.4.3) niniejszego ogłoszenia. Zobowiązanie winno określać sposób wykorzystania zasobów ww. podmiotu, charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu w realizacji zamówienia. Ocena spełniania powyższego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca do oferty załączy oświadczenie, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na zasadzie: spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    remont śluzy żeglugowej, wpisanej do rejestru zabytków (co najmniej jedno zadanie) - o wartości nie mniejszej niż 250000 PLN brutto. Zakres remontu musiał obejmować naprawy elementów kamiennych i betonowych (żelbetowych) konstrukcji;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty zawierający m.in.: cenę za wykonanie zamówienia, termin realizacji zamówienia, okres rękojmi na wykonane roboty oraz deklarowany okres gwarancji jakości, oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem przewidywanych prac, warunkami przetargu i warunkami przyszłej umowy oraz o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń; 2. Pełnomocnictwa dla osób - innych niż wymienione w dokumentach rejestrowych wykonawcy - podpisujących oferty i dokumenty przetargowe, a także składających ewentualne wyjaśnienia, wystawione przez osoby umocowane do reprezentacji wykonawcy; 3) Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki umowy wraz z określeniem dopuszczalnych zmian postanowień umowy zawarto w projekcie umowy, będącym załącznikiem do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.rzgw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie - ul. Zarzecze 13 B, pokój 213 lub 215.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie - ul. Zarzecze 13 B; parter, pokój 156 (biuro podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający - na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy Pzp - zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia (informacje dodatkowe w SIWZ). Przez kluczowe części zamówienia należy rozumieć wykonanie napraw elementów kamiennych i betonowych (żelbetowych) konstrukcji.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.