eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa urządzeń drukujących, zestawów komputerowych oraz komputerów przenośnych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-24

Olsztyn: Dostawa urządzeń drukujących, zestawów komputerowych oraz komputerów przenośnych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 163588 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66510 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń drukujących, zestawów komputerowych oraz komputerów przenośnych na potrzeby Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń drukujących, zestawów komputerowych oraz komputerów przenośnych na potrzeby KWP w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 3 umowy. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę pełnej dokumentacji z nim związanej (m. in. instrukcje obsługi, dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne oraz certyfikaty). 4. Wspólny słownik zamówień - CPV -30213300-8; CPV- 30232110-8; CPV-30213100-6; CPV-30232130-4 5.Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były fabrycznie nowe, najwyższej jakości oraz wprowadzone na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także posiadały dokumenty wymagane przepisami prawa np. certyfikaty i świadectwa bezpieczeństwa. 6.Urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w bezzwrotnych opakowaniach zabezpieczających dostarczane urządzenia przed uszkodzeniem w drodze do końcowego miejsca przeznaczenia. 7.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z urządzeniami przekazał Zamawiającemu wszystkie elementy jego wyposażenia oraz sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez odrębne przepisy. 8.Wykonawca dostarczy urządzenia własnym transportem na swój koszt do magazynu Zamawiającego w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3, bud. Nr 28. 9.Odbiór przedmiotu zamówienia realizowany będzie przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 10. Odbiór zostanie zakończony podpisaniem protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony. 11.Jeżeli zostanie stwierdzone, że towar jest uszkodzony lub też niezgodny z zamówieniem, winien zostać niezwłocznie wymieniony przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność. 12.Protokół odbioru zostanie sporządzony w 3 jednobrzmiących egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 2 egzemplarze dla Zamawiającego). 13.Wykonawca gwarantuje, że urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia są nowe, wolne od wad materiałowych, montażowych i prawnych oraz są zgodne z poziomem technologii istniejącym w momencie podpisania umowy. 14. Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzęt był zgodny z wymaganiami gwarancyjnymi i serwisowymi, określonymi w załączniku Nr 3 do umowy.15. Zgłoszenia uszkodzeń, usterek i błędów będą dokonywane przez uprawnione osoby Zamawiającego do zespołu serwisowego w formie pisemnej - fax, e -mail lub telefonicznie. 16. Okres gwarancji na naprawiony sprzęt ulega przedłużeniu o czas liczony od momentu przekazania uszkodzonego sprzętu do naprawy do dnia przekazania naprawionego sprzętu Zamawiającemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa 11 szt. urządzeń drukujących wraz z niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. jawna, ul. Kościuszki 1, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34609,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35178,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35178,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52699,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa 14 szt. zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Topadvert Agnieszka Czaplicka-Worożyńska, ul . Chłopickiego 7/9, 04-314 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41886,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46528,44

  • Oferta z najniższą ceną: 46528,44 / Oferta z najwyższą ceną: 59839,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa: 3 szt. komp. przenośnych z oprogr. oraz druk. mobil, 1 szt. komp. przenośnego wraz z oprogr.; 7 szt. komp. przenośnych z oprogr.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Komputronik S.A. ul. Wołczyńska 37 60-003 Poznań Departament Sprzedaży w Gdańsku, Al. Grunwaldzka 295, 80-314 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36373,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49304,74

  • Oferta z najniższą ceną: 49304,74 / Oferta z najwyższą ceną: 55207,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.