Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-11
Radomsko: Założenie ewidencji dla dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego.
Numer ogłoszenia: 163563 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański, ul. Leszka Czarnego 22/316, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, fax 044 6834192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.radomszczanski.pl /bip/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji dla dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - aktualizację istniejącego systemu referencyjnego; - wykonanie szkiców prostych skrzyżowań; - wykonanie szkiców skrzyżowań ze strefą; - inwentaryzację dróg z geometrią; - wykonanie sekwencji zdjęć; - dostarczenie modułu Obiekty mostowe do posiadanego oprogramowania; - dostarczenie 3 szt. atlasów. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu informacji w formie bazy danych umożliwiającej ich natychmiastowe odczytanie przez program do ewidencji SibView5, który znajduje się w posiadaniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do założenia ewidencji na następujące odcinki dróg powiatowych: 1. Nr 3934E Radomsko (ul. Prymasa Wyszyńskiego) - Strzałków - Orzechówek - Orzechów - Łowicz - Przybyszów - Kobiele Wielkie - Niedośpielin - Wielgomłyny - Krzętów - granica powiatu i województwa; 2. Nr 3947E Radomsko (ul. Sierakowskiego i ul. Krasickiego) - Stobiecko Szlacheckie - Rożny - Woźniki - Lgota Wielka - Krzywanice - granica powiatu i województwa; 3. Nr 3951E - ul. Piastowska w Radomsku; 4. Nr 3948E - ul. Jagiellońska w Radomsku; 5. Nr 3950 - ul. Ks. K. Kościowa w Radomsku; 6. Nr 3949E - ul. Kościuszki w Radomsku; 7. Nr 3915E - Masłowice - Przerąb - Gorzkowice - Gorzędów - Barczkowice - Kamieńsk - Pytowice - Brudzice (tylko odcinki przebiegające przez teren Powiatu Radomszczańskiego); 8. Nr 3920E - Wielgomłyny (ul. Przedborska) - Kruszyna - Trzebce - Sokola Góra - Przedbórz (ul. Częstochowska); 9. Nr 3922E - Kodrąb - Widawka - Kocierzowy - Kletnia; 10. Nr 3923E - granica powiatu i województwa - Sekursko - Żytno - Mała Wieś - Karsy - Kobiele Wielkie - Wola Malowana - Zapolice - Kodrąb; 11. Nr 3928E - Radomsko (ul. Sucharskiego) - Dobryszyce - Zalesiczki - Słostowice; 12. Nr 3901E - granica powiatu i województwa - Ruda - Gidle (ul. Częstochowska); 13. Nr 3903E - Gidle (ul. Kartuzka) - Borowa - Piaski - granica powiatu i województwa; 14. Nr 3509E - Kietlin (droga krajowa nr 42) - Okrajszów - Blok Dobryszyce - Dobryszyce - Wiewiórów - Brudzice - granica powiatu i województwa; 15. Nr 3910E - Przedbórz (ul. Kielecka) - Wojciechów - Piskorzeniec - granica powiatu i województwa; 16. Nr 3911E - od drogi 3910E - Kaleń - Góry Mokre; 17. Nr 3914E - Góry Mokre - Kajetanów - Żeleźnica - granica powiatu i województwa; 18. Nr 3935E - Strzałków - Amelin - Dziepółć - Dmenin - Wola Malowana - Babczów; 19. Nr 3921E - Przedbórz (ul. Żarnowska) - Taras - Faliszew - granica powiatu i województwa; 20. Nr 3906E - Bugaj - Borzkówka - Borzykowa; 21. Nr 3907E - Borzykowa - Grodzisko - granica powiatu i województwa. Łączna ilość dróg przeznaczonych do założenia ewidencji wynosi 245,07 km. Szkice punktów węzłowych ze strefą skrzyżowań Wykonawca zobowiązany jest wykonać na podstawie bezpośredniego pomiaru w terenie. Powierzchnie elementów na skrzyżowaniu Wykonawca obliczy ze współrzędnych lokalnych powyższego pomiaru. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia inwentaryzacji dróg (do książki drogi) z pomiaru bezpośredniego w terenie. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz z obowiązującymi przepisami i normami w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 roku w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z dnia 25 kwietnia 2005 r. Nr 67, poz. 582).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na złożeniu ewidencji dróg publicznych, każda o wartości minimum 150.000,00 zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); Uwaga: Pod pojęciem dróg publicznych należy rozumieć drogi publiczne w rozumieniu art. 1 w ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Tekst jedn.Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 ze zm.). 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6.1.2 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zmawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III.2 pkt I: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). III.2. Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt. 1,2,3,4 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 5) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a w szczególności w Sekcji III.2) pkt. III.1. ppkt 5 wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 6) Formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 7) Wszystkie kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. III.3.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej III.3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 2,3,4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. III.3.2. Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III.2) pkt III.3.2 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.radomszczanski.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Radomsku Referat ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych, 97 - 500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22 Opłata za przekazanie SIWZ: nieodpłatnie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22, Kancelaria Ogólna p. 217.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.10.2007.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda oświadczenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowych dla Szpitala Powiatowego w Radomsku/ procedura powtórzona/394/2024
- Budowa bieżni lekkoatletycznej przy Zespole Szkół Drzewnych i Ochrony Środowiska w Radomsku
- Modernizacja kuchni wraz z zapleczem budynku SOS-W w Radomsku
- "Roboty budowlane na osadach Nadleśnictwa Radomsko"
- Przebudowa ul. Pajdaka i ul. Grota Roweckiego w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej rewitalizacji zalewu Zakrzew w Kłobucku , wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz aktualizacją kosztorysów inwestorskich.
- Nowe horyzonty dla Bujakowa - Budowa garażu dla OSP wraz z przełożeniem sieci kanalizacyjnych (Budżet Obywatelski)
- Rewitalizacja murów obronnych i bramy murowanej w Bartoszycach
- Dokumentacja projektowa dla zadania pn.: 1. Przebudowa parkingu przy ul. Nowowiejskiego, 2.Budowa drogi i oświetlenia przy ul. Czereśniowej, przebudowa ul. Morwowej na wysokości posesji Malinowa 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Wilka-Krzyżanowskiego w Gdańsku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Olsztynie na odcinku od skrzyżowania ul. Wyszyńskiego z ul. Leonharda do ul. Rejewskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.