eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › Założenie ewidencji dla dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Radomsko: Założenie ewidencji dla dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego.
Numer ogłoszenia: 163563 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Radomszczański, ul. Leszka Czarnego 22/316, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6834509, fax 044 6834192.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.radomszczanski.pl /bip/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji dla dróg powiatowych na terenie Powiatu Radomszczańskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - aktualizację istniejącego systemu referencyjnego; - wykonanie szkiców prostych skrzyżowań; - wykonanie szkiców skrzyżowań ze strefą; - inwentaryzację dróg z geometrią; - wykonanie sekwencji zdjęć; - dostarczenie modułu Obiekty mostowe do posiadanego oprogramowania; - dostarczenie 3 szt. atlasów. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu informacji w formie bazy danych umożliwiającej ich natychmiastowe odczytanie przez program do ewidencji SibView5, który znajduje się w posiadaniu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do założenia ewidencji na następujące odcinki dróg powiatowych: 1. Nr 3934E Radomsko (ul. Prymasa Wyszyńskiego) - Strzałków - Orzechówek - Orzechów - Łowicz - Przybyszów - Kobiele Wielkie - Niedośpielin - Wielgomłyny - Krzętów - granica powiatu i województwa; 2. Nr 3947E Radomsko (ul. Sierakowskiego i ul. Krasickiego) - Stobiecko Szlacheckie - Rożny - Woźniki - Lgota Wielka - Krzywanice - granica powiatu i województwa; 3. Nr 3951E - ul. Piastowska w Radomsku; 4. Nr 3948E - ul. Jagiellońska w Radomsku; 5. Nr 3950 - ul. Ks. K. Kościowa w Radomsku; 6. Nr 3949E - ul. Kościuszki w Radomsku; 7. Nr 3915E - Masłowice - Przerąb - Gorzkowice - Gorzędów - Barczkowice - Kamieńsk - Pytowice - Brudzice (tylko odcinki przebiegające przez teren Powiatu Radomszczańskiego); 8. Nr 3920E - Wielgomłyny (ul. Przedborska) - Kruszyna - Trzebce - Sokola Góra - Przedbórz (ul. Częstochowska); 9. Nr 3922E - Kodrąb - Widawka - Kocierzowy - Kletnia; 10. Nr 3923E - granica powiatu i województwa - Sekursko - Żytno - Mała Wieś - Karsy - Kobiele Wielkie - Wola Malowana - Zapolice - Kodrąb; 11. Nr 3928E - Radomsko (ul. Sucharskiego) - Dobryszyce - Zalesiczki - Słostowice; 12. Nr 3901E - granica powiatu i województwa - Ruda - Gidle (ul. Częstochowska); 13. Nr 3903E - Gidle (ul. Kartuzka) - Borowa - Piaski - granica powiatu i województwa; 14. Nr 3509E - Kietlin (droga krajowa nr 42) - Okrajszów - Blok Dobryszyce - Dobryszyce - Wiewiórów - Brudzice - granica powiatu i województwa; 15. Nr 3910E - Przedbórz (ul. Kielecka) - Wojciechów - Piskorzeniec - granica powiatu i województwa; 16. Nr 3911E - od drogi 3910E - Kaleń - Góry Mokre; 17. Nr 3914E - Góry Mokre - Kajetanów - Żeleźnica - granica powiatu i województwa; 18. Nr 3935E - Strzałków - Amelin - Dziepółć - Dmenin - Wola Malowana - Babczów; 19. Nr 3921E - Przedbórz (ul. Żarnowska) - Taras - Faliszew - granica powiatu i województwa; 20. Nr 3906E - Bugaj - Borzkówka - Borzykowa; 21. Nr 3907E - Borzykowa - Grodzisko - granica powiatu i województwa. Łączna ilość dróg przeznaczonych do założenia ewidencji wynosi 245,07 km. Szkice punktów węzłowych ze strefą skrzyżowań Wykonawca zobowiązany jest wykonać na podstawie bezpośredniego pomiaru w terenie. Powierzchnie elementów na skrzyżowaniu Wykonawca obliczy ze współrzędnych lokalnych powyższego pomiaru. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia inwentaryzacji dróg (do książki drogi) z pomiaru bezpośredniego w terenie. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ oraz z obowiązującymi przepisami i normami w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 roku w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z dnia 25 kwietnia 2005 r. Nr 67, poz. 582).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, w tym wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegające na złożeniu ewidencji dróg publicznych, każda o wartości minimum 150.000,00 zł. (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); Uwaga: Pod pojęciem dróg publicznych należy rozumieć drogi publiczne w rozumieniu art. 1 w ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Tekst jedn.Dz. U. z 2007 r. Nr 19, poz. 115 ze zm.). 3) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6.1.2 SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie w/w warunki. Uwaga: Zmawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w Sekcji III.2 pkt I: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). III.2. Oferta wspólna Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a. postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b. wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c. ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt. 1,2,3,4 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną; 5) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, a w szczególności w Sekcji III.2) pkt. III.1. ppkt 5 wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 6) Formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 7) Wszystkie kopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 8) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym. III.3.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej III.3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa Sekcji III.2) pkt III.1. ppkt 2,3,4 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. III.3.2. Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1. lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. III.3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.2) pkt III.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia Sekcji III.2) pkt III.3.2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.radomszczanski.pl/bip/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Radomsku Referat ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych i Zamówień Publicznych, 97 - 500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22 Opłata za przekazanie SIWZ: nieodpłatnie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2007 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22, Kancelaria Ogólna p. 217.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.10.2007.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda oświadczenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.