eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa zestawów do przeprowadzania dializy nerkowej wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Szczecin: Dostawa zestawów do przeprowadzania dializy nerkowej wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 163464 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do przeprowadzania dializy nerkowej wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do przeprowadzania dializy nerkowej wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie w rozbiciu na 2 zadania.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3, 33.69.28.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 27.06.2011r. do godz. 09:00 (decyduje data wpływu środków do Zamawiającego) w wysokości: - zadanie nr 1 - 2 800 zł - zadanie nr 2 - 5 000 zł Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: 60 1050 1559 1000 0023 4179 6064; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Zamawiającego, w godz. 8:30 - 14:30.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania: a) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE, dla których wystawiono deklarację zgodności, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta cenowa zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1 - 2.2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3) Odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) Dowód wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, budynek Z, pok. 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja przedmiotu zamówienia rozpocznie się nie wcześniej niż 18.08.2011r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy do przeprowadzania dializy nerkowej i płyny dializacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemofiltracji ciągłej, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania - zestaw M-100 lub równoważny*)**) - 1 zestaw 2. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemofiltracji ciągłej, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania - zestaw bez konieczności ciągłej heparynizacji - zestaw ST-100 lub równoważny*)**) - 20 zestawów 3. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemodializy, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania*)**) - 3 zestawy 4. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemodiafiltracji, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania*)**) - 3 zestawy 5. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów wysokoobjętościowej hemofiltracji, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania*)**) - 3 zestawy 6. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów plasmaferezy, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania*)**) - 12 zestawów 7. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku umożliwiający przeprowadzenie CVV HD w antykoagulacji regionalnej z użyciem cytrynianów, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania*)**) - 10 zestawów 8. Płyny dializacyjne niezbędne do przeprowadzenia zabiegów nerkozastępczych wymienionych w pozycjach nr 1 - 6 opisu przedmiotu dostawy, w następujących mieszaninach: 1) worek dwukomorowy o składzie po zmieszaniu: Na+ - 140 mmol/l Ca2+ - 1,5 mmol/l Mg2+ - 0,5 mmol/l Cl- -109 mmol/l HCO3- - 35 mmol/l Glukoza bezwodna - 5,55 mmol/l 2) worek dwukomorowy o składzie po zmieszaniu: Na+ - 140 mmol/l K+ - 2 mmol/l Ca2+ - 1,5 mmol/l Mg2+ - 0,5 mmol/l Cl- -111 mmol/l HCO3- - 35 mmol/l Glukoza bezwodna - 5,55 mmol/l 3) worek dwukomorowy o składzie po zmieszaniu: Na+ - 140 mmol/l K+ - 4 mmol/l Ca2+ - 1,5 mmol/l Mg2+ - 0,5 mmol/l Cl- -113 mmol/l HCO3- - 35 mmol/l Glukoza bezwodna - 5,55 mmol/l***) - 3800 litrów 9. Płyn bezwapniowy do hemodializy, nie zawierający wapnia, niezbędny do przeprowadzenia zabiegu nerkozastępczego wymienionego w pozycji nr 7 opisu przedmiotu dostawy***) - 2000 litrów 10. Płyn cytrynianowy do antykoagulacji, zawierający 2mmol kwasu cytrynianowego i 10mmol cytrynianu, niezbędny do przeprowadzenia zabiegu nerkozastępczego wymienionego w pozycji nr 7 opisu przedmiotu dostawy***) - 2000 litrów *) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru w cenie zestawu - wielkości filtra **) Zestaw musi być kompatybilny z aparatem typu Prismaflex firmy Gambro będącym w posiadaniu Zamawiającego ***) Płyny muszą być w workach kompatybilnych z aparatem typu Prismaflex firmy Gambro będącym w posiadaniu Zamawiającego Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania na swój koszt aparatu typu Prismaflex firmy Gambro będącego w posiadaniu Zamawiającego do wykonywania zabiegów z regionalną antykoagulacją z użyciem cytrynianów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3, 33.69.28.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy do przeprowadzania dializy nerkowej i płyny dializacyjne wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemofiltracji ciągłej, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 50 zestawów 2. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów wolnej ultrafiltracji, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 6 zestawów 3. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemodializy, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 3 zestawy 4. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemodiafiltracji, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 3 zestawy 5. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów wysokoobjętościowej hemofiltracji, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 3 zestawy 6. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów plasmaferezy, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 27 zestawów 7. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku umożliwiający przeprowadzenie CVV HD w antykoagulacji regionalnej z użyciem cytrynianów, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 24 zestawy 8. Płyny dializacyjne niezbędne do przeprowadzenia zabiegów nerkozastępczych wymienionych w pozycjach nr 1 - 6 opisu przedmiotu dostawy, w następujących mieszaninach: 1) worek dwukomorowy o składzie po zmieszaniu: Na+ - 140 mmol/l Ca2+ - 1,5 mmol/l Mg2+ - 0,5 mmol/l Cl- -109 mmol/l HCO3- - 35 mmol/l Glukoza bezwodna - 5,55 mmol/l 2) worek dwukomorowy o składzie po zmieszaniu: Na+ - 140 mmol/l K+ - 2 mmol/l Ca2+ - 1,5 mmol/l Mg2+ - 0,5 mmol/l Cl- -111 mmol/l HCO3- - 35 mmol/l Glukoza bezwodna - 5,55 mmol/l 3) worek dwukomorowy o składzie po zmieszaniu: Na+ - 140 mmol/l K+ - 4 mmol/l Ca2+ - 1,5 mmol/l Mg2+ - 0,5 mmol/l Cl- -113 mmol/l HCO3- - 35 mmol/l Glukoza bezwodna - 5,55 mmol/l***) - 6200 litrów 9. Płyn bezwapniowy do hemodializy, nie zawierający wapnia, niezbędny do przeprowadzenia zabiegu nerkozastępczego wymienionego w pozycji nr 7 opisu przedmiotu dostawy***) - 2750 litrów 10. Płyn cytrynianowy do antykoagulacji, zawierający 2mmol kwasu cytrynianowego i 10mmol cytrynianu, niezbędny do przeprowadzenia zabiegu nerkozastępczego wymienionego w pozycji nr 7 opisu przedmiotu dostawy***) - 2750 litrów 11. Dzierżawa aparatu do wykonywania zabiegów: - hemofiltracji - wolnej ultrafiltracji - hemodializy - hemodiafiltracji - wysokoobjętościowej hemofiltracji - plasmaferezy - ciągłej hemodializy z regionalną antykoagulacją przy użyciu cytrynianów - 1 sztuka *) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru w cenie zestawu - wielkości filtra **) Zestaw musi być kompatybilny z aparatem do wykonywania zabiegów zaoferowanym w ramach dzierżawy ***) Płyny muszą być w workach kompatybilnych z aparatem do wykonywania zabiegów zaoferowanym w ramach dzierżawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3, 33.69.28.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.