Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-17
Szczecin: Dostawa zestawów do przeprowadzania dializy nerkowej wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 163464 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów do przeprowadzania dializy nerkowej wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do przeprowadzania dializy nerkowej wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych dla Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie w rozbiciu na 2 zadania.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3, 33.69.28.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 27.06.2011r. do godz. 09:00 (decyduje data wpływu środków do Zamawiającego) w wysokości: - zadanie nr 1 - 2 800 zł - zadanie nr 2 - 5 000 zł Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: 60 1050 1559 1000 0023 4179 6064; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Zamawiającego, w godz. 8:30 - 14:30.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1) Aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania: a) dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych oznaczonych znakiem zgodności CE, dla których wystawiono deklarację zgodności, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oferta cenowa zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2.1 - 2.2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 3) Odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ) W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, budynek Z, pok. 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, ul. Arkońska 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja przedmiotu zamówienia rozpocznie się nie wcześniej niż 18.08.2011r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestawy do przeprowadzania dializy nerkowej i płyny dializacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemofiltracji ciągłej, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania - zestaw M-100 lub równoważny*)**) - 1 zestaw 2. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemofiltracji ciągłej, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania - zestaw bez konieczności ciągłej heparynizacji - zestaw ST-100 lub równoważny*)**) - 20 zestawów 3. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemodializy, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania*)**) - 3 zestawy 4. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemodiafiltracji, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania*)**) - 3 zestawy 5. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów wysokoobjętościowej hemofiltracji, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania*)**) - 3 zestawy 6. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów plasmaferezy, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania*)**) - 12 zestawów 7. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku umożliwiający przeprowadzenie CVV HD w antykoagulacji regionalnej z użyciem cytrynianów, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, dreny do podgrzewania*)**) - 10 zestawów 8. Płyny dializacyjne niezbędne do przeprowadzenia zabiegów nerkozastępczych wymienionych w pozycjach nr 1 - 6 opisu przedmiotu dostawy, w następujących mieszaninach: 1) worek dwukomorowy o składzie po zmieszaniu: Na+ - 140 mmol/l Ca2+ - 1,5 mmol/l Mg2+ - 0,5 mmol/l Cl- -109 mmol/l HCO3- - 35 mmol/l Glukoza bezwodna - 5,55 mmol/l 2) worek dwukomorowy o składzie po zmieszaniu: Na+ - 140 mmol/l K+ - 2 mmol/l Ca2+ - 1,5 mmol/l Mg2+ - 0,5 mmol/l Cl- -111 mmol/l HCO3- - 35 mmol/l Glukoza bezwodna - 5,55 mmol/l 3) worek dwukomorowy o składzie po zmieszaniu: Na+ - 140 mmol/l K+ - 4 mmol/l Ca2+ - 1,5 mmol/l Mg2+ - 0,5 mmol/l Cl- -113 mmol/l HCO3- - 35 mmol/l Glukoza bezwodna - 5,55 mmol/l***) - 3800 litrów 9. Płyn bezwapniowy do hemodializy, nie zawierający wapnia, niezbędny do przeprowadzenia zabiegu nerkozastępczego wymienionego w pozycji nr 7 opisu przedmiotu dostawy***) - 2000 litrów 10. Płyn cytrynianowy do antykoagulacji, zawierający 2mmol kwasu cytrynianowego i 10mmol cytrynianu, niezbędny do przeprowadzenia zabiegu nerkozastępczego wymienionego w pozycji nr 7 opisu przedmiotu dostawy***) - 2000 litrów *) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru w cenie zestawu - wielkości filtra **) Zestaw musi być kompatybilny z aparatem typu Prismaflex firmy Gambro będącym w posiadaniu Zamawiającego ***) Płyny muszą być w workach kompatybilnych z aparatem typu Prismaflex firmy Gambro będącym w posiadaniu Zamawiającego Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania na swój koszt aparatu typu Prismaflex firmy Gambro będącego w posiadaniu Zamawiającego do wykonywania zabiegów z regionalną antykoagulacją z użyciem cytrynianów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3, 33.69.28.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestawy do przeprowadzania dializy nerkowej i płyny dializacyjne wraz z dzierżawą aparatu do zabiegów nerkozastępczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemofiltracji ciągłej, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 50 zestawów 2. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów wolnej ultrafiltracji, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 6 zestawów 3. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemodializy, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 3 zestawy 4. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów hemodiafiltracji, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 3 zestawy 5. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów wysokoobjętościowej hemofiltracji, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 3 zestawy 6. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów plasmaferezy, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 27 zestawów 7. Zestaw sprzętu jednorazowego użytku umożliwiający przeprowadzenie CVV HD w antykoagulacji regionalnej z użyciem cytrynianów, zawierający wszystkie niezbędne dreny i filtry do przeprowadzenia zabiegów, strzykawki, dreny do podgrzewania*)**) - 24 zestawy 8. Płyny dializacyjne niezbędne do przeprowadzenia zabiegów nerkozastępczych wymienionych w pozycjach nr 1 - 6 opisu przedmiotu dostawy, w następujących mieszaninach: 1) worek dwukomorowy o składzie po zmieszaniu: Na+ - 140 mmol/l Ca2+ - 1,5 mmol/l Mg2+ - 0,5 mmol/l Cl- -109 mmol/l HCO3- - 35 mmol/l Glukoza bezwodna - 5,55 mmol/l 2) worek dwukomorowy o składzie po zmieszaniu: Na+ - 140 mmol/l K+ - 2 mmol/l Ca2+ - 1,5 mmol/l Mg2+ - 0,5 mmol/l Cl- -111 mmol/l HCO3- - 35 mmol/l Glukoza bezwodna - 5,55 mmol/l 3) worek dwukomorowy o składzie po zmieszaniu: Na+ - 140 mmol/l K+ - 4 mmol/l Ca2+ - 1,5 mmol/l Mg2+ - 0,5 mmol/l Cl- -113 mmol/l HCO3- - 35 mmol/l Glukoza bezwodna - 5,55 mmol/l***) - 6200 litrów 9. Płyn bezwapniowy do hemodializy, nie zawierający wapnia, niezbędny do przeprowadzenia zabiegu nerkozastępczego wymienionego w pozycji nr 7 opisu przedmiotu dostawy***) - 2750 litrów 10. Płyn cytrynianowy do antykoagulacji, zawierający 2mmol kwasu cytrynianowego i 10mmol cytrynianu, niezbędny do przeprowadzenia zabiegu nerkozastępczego wymienionego w pozycji nr 7 opisu przedmiotu dostawy***) - 2750 litrów 11. Dzierżawa aparatu do wykonywania zabiegów: - hemofiltracji - wolnej ultrafiltracji - hemodializy - hemodiafiltracji - wysokoobjętościowej hemofiltracji - plasmaferezy - ciągłej hemodializy z regionalną antykoagulacją przy użyciu cytrynianów - 1 sztuka *) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru w cenie zestawu - wielkości filtra **) Zestaw musi być kompatybilny z aparatem do wykonywania zabiegów zaoferowanym w ramach dzierżawy ***) Płyny muszą być w workach kompatybilnych z aparatem do wykonywania zabiegów zaoferowanym w ramach dzierżawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.15.20-3, 33.69.28.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, część 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjęć 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyń jednorazowych oraz naczyń z poliwęglanu do obiektu spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRANŻOWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA SĄDU APELACYJNEGO WRAZ Z ŁĄCZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2024 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- P-38/2024 Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb Oddziału Nefrologii i Stacji Dializ Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Kupno - powyżej 750 000 euro.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
więcej: Wyroby do dializy nerkowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.