eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów i przebudowy uszkodzonych nawierzchni chodników i dróg wewnętrznych oraz ich oznakowania, na terenach podległych Zakładowi Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Warszawa: Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów i przebudowy uszkodzonych nawierzchni chodników i dróg wewnętrznych oraz ich oznakowania, na terenach podległych Zakładowi Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Numer ogłoszenia: 163346 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5493727, 5493737, fax 022 5493737.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów i przebudowy uszkodzonych nawierzchni chodników i dróg wewnętrznych oraz ich oznakowania, na terenach podległych Zakładowi Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji robót drogowych w zakresie remontów i przebudowy uszkodzonych nawierzchni chodników i dróg wewnętrznych oraz ich oznakowania, na terenach podległych Zakładowi Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy. W zakres przedmiotu zamówienia w pierwszej kolejności wejdą roboty, których rodzaj i szczegółowy zakres zostanie ustalony w bieżących przeglądach stanu technicznego ciągów komunikacyjnych, polegające na wykonaniu: 1. niezwłocznych, awaryjnych napraw cząstkowych chodników i ciągów pieszo-jezdnych z prefabrykatów brukarskich, w miejscach stwarzających zagrożenie dla ludzi i ich mienia, oraz 2.niezwłocznych, awaryjnych remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową lub asfaltem lanym w miejscach stwarzających zagrożenie dla ludzi i ich mienia. W drugiej kolejności, w zależności od wielkości środków finansowych pozostałych z wartości umowy po wykonaniu czynności określonych w siwz, w zakres przedmiotu zamówienia wejdą roboty polegające na wykonaniu: 1.remontów lub przebudowy prefabrykowanych nawierzchni ciągów pieszych i pieszojezdnych, 2.miejsc postojowych dla pojazdów mieszkańców, 3.progów zwalniających, 3.1.przebudowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych polegających na wymianie zużytych warstw lub ułożeniu warstw ścieralnych z wykorzystaniem istniejących nawierzchni jako podbudowy, 3.2.pionowego i poziomego oznakowania miejsc parkingowych, ciągów pieszo- jezdnych i stref zamieszkania, 3.3.innych robót drogowych zlecanych przez Zamawiającego, związanych z przedmiotem zamówienia i niezbędnych do jego kompletnego wykonania

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.70 - Malowanie nawierzchni parkingów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 4.000,- zł (słownie: cztery tysiące złotych), do dnia 3 października 2007 r. do godz. 1100 ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz spełniający warunki dodatkowe (podmiotowe i przedmiotowe) określone w niniejszej specyfikacji, tj.: 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykażą, iż w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, na załączniku nr 2 do formularza oferty, że wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na remoncie, wymianie istniejących lub budowie nowych nawierzchni pieszych i jezdnych na terenach budownictwa wielorodzinnego i/lub terenach miejskich, o wartości każdego z zamówień nie mniejszej niż 200.000,- zł. W tym celu Wykonawca musi wypełnić wykaz robót - stanowiący zał. nr 4 do oferty - i podać przedmiot i całkowitą wartości wykonanych robót, daty wykonania oraz odbiorców i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie np.: (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). 2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. złożą oświadczenie, że roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje do wykonania w/w robót oraz, że będą one zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę wykazu personelu który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności jak również oświadczeniem, że Wykonawca zatrudnia ww. osoby w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Wykaz personelu należy złożyć - na załączniku do wzoru formularza oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie, że kierownictwo robót będących przedmiotem zamówienia sprawować będzie osoba (Wykonawca albo osoba zatrudniona przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo), posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania budową i robotami w zakresie drogowym oraz wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wyklucza się uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji majstra (mistrza). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia dotyczącego zatrudnionego kierownika, na załączniku nr 6 do wzoru formularza oferty, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez niego czynności jak również oświadczenia, że Wykonawca zatrudnia go w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo. Ponadto Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu do oferty kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: w/w uprawnień budowlanych w zakresie drogowym i aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem prac. 4. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach przeprowadzonych robót przy czym gwarancja ta nie może być krótsza niż 24 miesiące. Przekazana gwarancja określać będzie warunki, na których została udzielona. Zakres gwarancji określa załącznik nr 9 do wzoru formularza oferty. Za spełnienie tego warunku Zamawiającego uzna wypełnienie i podpisanie ww. załącznika oraz wpisanie okresu udzielonej gwarancji do formularza oferty. 5. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w pkt. 20 specyfikacji. Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna złożenie zobowiązania na załączniku nr 7 do oferty. 6. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 15.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty aktualnej polisy (tj. takiej, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) lub innego dokumentu ubezpieczeniowego, zgodnie z siwz oraz złożenie zobowiązania o przedłużeniu polisy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert (na załączniku nr 8 do wzoru formularza oferty). 7. Zaoferowane przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik do oferty ceny jednostkowe każdej pozycji kosztorysowej muszą obejmować koszty związane z dojazdem, dojściem do miejsca wykonywania robót, koszty pracy w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy koszty bezpośrednie robocizny, materiałów, pracy sprzętu i transportu technologicznego oraz koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk oraz pomiary i badania laboratoryjne. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie w ofercie kosztorysu ofertowego - sporządzonego zgodnie z w/w zasadami, szczegółowo opisanymi w specyfikacji i sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru formularza oferty. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętych w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące, aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w specyfikacjach technicznych stanowiących Rozdział od V do VII siwz i dokumentacji projektowej na roboty drogowe w zakresie remontów i przebudowy uszkodzonych nawierzchni chodników i dróg wewnętrznych oraz ich oznakowania, wraz z zestawieniem adresowym posesji i przedmiarem robót - stanowiącej Rozdział IV siwz. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie formularza oferty wraz ze zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania robót w/w dokumentów dotyczących zastosowanych materiałów. 9. Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia im wykonanie zamówienia, a obrót Wykonawcy za rok 2006 nie może być niższy niż: 300.000,00 zł. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna załączenie przez Wykonawcę do oferty części sprawozdania finansowego za 2006 r. lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2006 r., dotyczącej obrotów, jaką jest rachunek wyników (zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty w 2006 r. - lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż od 01.01.2006 roku. 10. Wykażą, że dysponują potencjałem technicznym tj. narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wypełnić oświadczenie - wykaz narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wypełnienie i podpisanie przez Wykonawcę oświadczenia -wykazu narzędzi i urządzeń, stanowiącego załącznik nr 10 do wzoru oferty (Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania lub odrzucenia oferty, musi dołączyć do oferty wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wypełnione i podpisane (w formie określonej w siwz) następujące dokumenty i oświadczenia: 1. kosztorys ofertowy (podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie) sporządzony zgodnie z zapisem specyfikacji wg. załącznika nr 1 do wzoru formularza oferty, 2. oświadczenie na załączniku nr 1 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji specyfikacji technicznych wykonania i odbioru drogowych robót asfaltowych, brukarskich oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu i o zapoznaniu się z wykazem posesji na załączniku nr 3 wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, 4. wykaz robót, o których mowa w specyfikacji na załączniku nr 4 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie w ciągu ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót). 5. oświadczenie na załączniku nr 5 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, dotyczące personelu Wykonawcy, o którym mowa w specyfikacji, 6. oświadczenie na załączniku nr 6 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, dotyczące osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, o której mowa w specyfikacji oraz kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem: uprawnień budowlanych w zakresie dróg i aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę, właściwej izby samorządu zawodowego osoby, która będzie kierownikiem robót, 7. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na załączniku nr 7 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, 8. aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa specyfikacji). 9. oświadczenie na załączniku nr 8 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 100.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 10. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w specyfikacji. 11. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w specyfikacji, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się p udzielenie zamówienia, 12. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 13. dokumenty potwierdzające wykonanie należycie robót wykazanych przez Wykonawcę w załączniku nr 4 do oferty (zgodnie z zapisem specyfikacji), np.: referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót. 14. oświadczenie Wykonawcy zawierające wzór dokumentu gwarancyjnego określającego zakres gwarancji na załączniku nr 9 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty , potwierdzające udzielenie gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty na okres nie krótszy niż wskazany w specyfikacji, 15. informacji określonej w siwz w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż 7 % stawki podatku od towarów i usług; 16. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w siwz. 17. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w siwz. 18.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w siwz, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 19. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w siwz, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 20. sprawozdanie finansowe za 2006 r. (lub za okres prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy niż od 01.01.2006r.), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z oryginałem opinii o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za 2006 r. (lub za okres prowadzenia działalności jeżeli jest on krótszy niż od 01.01.2006 r.) poświadczające osiągnięcie obrotu, o którym mowa w specyfikacji. 21.podpisany jak oferta, wzór dokumentu gwarancyjnego stanowiący załącznik nr 9 do wzoru formularza oferty, 22. oświadczenie - wykaz narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca niezbędnych do wykonania zamówienia, o których mowa w specyfikacji na załączniku nr 10 do oferty wg wzoru załączonego do wzoru formularza oferty, 23. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie, 9.2. Oferta wspólna 9.2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 9.2.1.1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego; 9.2.1.2. Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; 9.2.1.3. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 9.2.1.4. Stosowne odpisy (dla wszystkich Wykonawców) z rejestru lub ewidencji oraz stosowne dokumenty i zaświadczenia (pkt 9.1.10., 9.1.12., 9.1.16. do 9.1.20 , SIWZ) muszą zostać dołączone do oferty; 9.2.1.5. W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy a w szczególności w pkt. 8.1.1., 8.1.2., 8.1.3., 8.1.6., 8.1.8., 8.1.9., 8.1.10. SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać każdy z wykonawców składających ofertę wspólną osobno); 9.2.1.6. Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; 9.2.1.7. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika; 9.2.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 9.2.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 9.3. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy solidarnie odpowiadać będą za wykonanie zamówienia. 9.4. Dotyczy Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9.4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1.10., 9.1.16., 9.1.17., 9.1.19. specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 9.4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w siwz; 9.4.1.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert, o którym mowa w siwz; 9.4.1.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w siwz; oraz 9.4.1.4. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, o którym mowa w siwz; 9.4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. do 9.4.1.4. niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy, o których mowa w pkt. 9.4.1.1. do 9.4.1.4. stosuje się odpowiednio. 10. Spełniają pozostałe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena 40,00 zł.) można odebrać w siedzibie zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia 3 października 2007 r. do godz. 1100 , w siedzibie ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19 w Warszawie, pok.27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.