eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Mszana

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-09

Mszana: Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Mszana
Numer ogłoszenia: 163337 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszana , ul. 1 Maja 81, 44-325 Mszana, woj. śląskie, tel. 32 4759740, 4759755.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Mszana.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest Świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Mszana. Przedmiot zamówienia obejmuje Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Mszana w okresie od 1 stycznia 2016 do 31 grudnia 2016 r.: a) z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, b) zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz w Gminnym Punkcie Zbiórki Odpadów Niebezpiecznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pn. Szczegółowy opis zamówienia i jego realizacji..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie złotych: piętnaścietysięcy00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać, że posiada uprawnienia niezbędne do wykonania działalności polegającej na: a. odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz.U.2013 poz.1399 z późn. zm.), b. gospodarowaniu odpadami komunalnymi zgodnie przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013 poz.21 z późn. zm.), c. zbieraniu zużytego sprzętu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (j.t. Dz.U.2013 poz.1155 z późn. zm.) 2. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a. aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Mszana, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Mszana, b. pismo o numerze rejestrowym w zakresie posiadanego wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzętu elektryczny i elektroniczny zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 r. (j.t. Dz.U.2013 poz.1155 z późn. zm.) c. aktualne zezwolenie na transport odpadów właściwego organu wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) o odpadach (obejmujące obszar co najmniej III Regionu gospodarki odpadami komunalnymi dla woj. śląskiego) lub wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka województwa, o którym mowa w art. 233 i art. 234 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) 3. Ocena spełnienia Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) razy w odrębnych zamówieniach, wykonał bądź wykonuje usługi na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych wykonywanych na rzecz właścicieli nieruchomości w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, o masie co najmniej - 1500 Mg w każdym odrębnym zamówieniu, w ramach których Wykonawca przekazywał wszystkie odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczej, wskazanej w uchwale nr IV/25/2/2012 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 24.08.2012 roku w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014. Wymóg przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych wskazanej w uchwale nr IV/25/2/2012 Sejmiku Województwa Śląskiego z dnia 24.08.2012 roku w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014 nie dotyczy usług wykonywanych przed dniem wejścia w Zycie powyższej uchwały. 2. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym że w odniesieniu do usług nadal wykonywanych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i przedłożonego przez Wykonawcę wykazu usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, w tym, co najmniej: a. 1 (jednym) samochodem specjalistycznym - bezpylnym (śmieciarka) o minimalnej pojemności zbiornika 10 m3 do wywozu odpadów komunalnych b. 1 (jednym) samochodem specjalistycznym - bezpylnym (śmieciarka) o dopuszczalnej masie całkowitej pojazdu nie przekraczającej 5.000 kg do zbierania odpadów komunalnych z miejsc o utrudnionym dojeździe (tj. skrajnia drogowa o szerokości nie przekraczającej 2,6 m) c. 1 (jednym) samochodem o ładowności powyżej 3,5 t (hakowiec) do wywozu kontenerów KP-7, KP-10 oraz pojemników na odpady segregowane d. 1 (jednym) samochodem bądź innym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów wielkogabarytowych wyposażonym w HDS lub inny system załadowczy e. 2 (dwoma) samochodami bądź innymi pojazdami przystosowanymi do odbioru selektywnie zbieranych odpadów w workach oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego f. 1 (jednym) pojazdem ADR przystosowanym do przewozu odpadów niebezpiecznych. Pojazdy do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych (pozycja a i b) powinny spełniać co najmniej wymagania dla normy EURO 4 w zakresie dopuszczalnej emisji spalin. 2. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i przedłożonego przez Wykonawcę wykazu potwierdzającego dysponowanie powyższym sprzętem, wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy zł). W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wczesnej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy oraz przedłożonej przez Wykonawcę informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 2. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł (pięćset tysięcy zł). W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę tego warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy oraz przedłożonej przez Wykonawcę kopii zawartej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem jej opłacenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełnioną i podpisaną przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Ofertę wraz z załącznikami 2. aktualne zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Wójta Gminy Mszana w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 3. aktualne zezwolenie na transport odpadów właściwego organu wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) o odpadach (obejmujące obszar co najmniej III Regionu gospodarki odpadami komunalnymi dla woj. śląskiego) lub wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka województwa, o którym mowa w art. 233 i art. 234 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21 z późn. zm.); 4. pismo o nadanym numerze rejestrowym w zakresie posiadanego wpisu do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny wydane przez właściwy organ; 5. pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej 6. dowód dysponowania zasobami innych podmiotów do wykonania zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wraz ze wskazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy 7. potwierdzenia wniesienia wadium, 8. dokument potwierdzający opłacenie załączonej do oferty polisy ubezpieczeniowej, 9. oświadczenie Wykonawcy o obowiązku podatkowym u Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Emisja spalin - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać z następujących okoliczności: a. zmiana zakresu usług powierzonych do wykonywania podwykonawcy, b. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, c. wysokość wynagrodzenia może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, d. gdy z przyczyn organizacyjnych, konieczna będzie zmiana osób uprawnionych do dokonywania czynności, e. wystąpienia siły wyższej na poniższych warunkach: i. terminy realizacji przedmiotu zamówienia oraz harmonogramu mogą ulec przesunięciu o czas wynikły wskutek działania siły wyższej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających rozpoczęcie bądź kontynuowanie usługi, lub przerw w realizacji, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, ii. przez siłę wyższą Strony rozumieją zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonywanie Umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności, iii. w razie zaistnienia zdarzenia stanowiącego przypadek wystąpienia siły wyższej, Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego (a następnie potwierdzić pisemnie) o rozpoczęciu okresu występowania siły wyższej, w dniu zaistnienia zdarzenia stanowiącego przypadek siły wyższej, iv. w razie braku zawiadomienia w dniu zaistnienia zdarzenia stanowiącego przypadek siły wyższej, nie będzie możliwe przesunięcie ustalonych terminów, v. w razie wystąpienia przypadku siły wyższej, data ustalona realizacji będzie przesunięta o czas, w którym siła wyższa uniemożliwiła kontynuację realizacji usługi pod warunkiem, że ma to bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy, o czym Strony zdecydują w Protokole Uzgodnień podpisanym przez Wykonawcę oraz Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mszana.finn.pl/bipkod/013/009/001
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mszanie ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Mszanie ul. 1 Maja 81 44-325 Mszana sekretariat Urzędu pok. 16.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.