eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nidzica › Remont natrysków i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana posadzek w Zespole Szkół Nr 3 w Nidzicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Nidzica: Remont natrysków i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana posadzek w Zespole Szkół Nr 3 w Nidzicy
Numer ogłoszenia: 163276 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Oświaty Kultury Sportu i Turystyki , ul. Kolejowa 5, 13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6252457, faks 089 6252457.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zooksit.nidzica.pl, http://nidzica-zooksit.bip-wm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont natrysków i szatni przy sali gimnastycznej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana posadzek w Zespole Szkół Nr 3 w Nidzicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część Nr 1. Remont natrysków i szatni przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr3 w Nidzicy - rozebranie ścianek działowych, - wymiana płytek glazurowanych na ścianach, - wymiana płytek terakotowych na posadzkach, - tynki wewnętrzne, - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie kabin natryskowych, - wymiana drzwi łazienkowych, - malowanie farbą emulsyjną i olejną, - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, - wymiana instalacji wodno- kanalizacyjnej i ciepłej wody, - montaż brodzików natryskowych, Część Nr 2 : Wymiana stolarki okiennej na PCV i drzwiowej na aluminium w Zespole Szkół Nr 3 w Nidzicy - demontaż okien drewnianych zespolonych - montaż okien PCV - wymiana drzwi na aluminium - montaż ścianki i drzwi z aluminium Część Nr 3. Wymiana posadzek na zgrzewalne w Zespole Szkół Nr3 w Nidzicy - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - naprawa podłoża pod wykładziny - ułożenie posadzki z wykładziny zgrzewalnej Wykonawca powinien zapewnić co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.25 - 45.42.11.25 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się oferenci , którzy spełniają następujące warunki : a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d )nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Ocena spełnienia przez wykonawców w/w warunków będzie dokonywana na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w pkt VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziana e prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. VI.2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych robót budowlanych (załącznik nr 5 do SIWZ) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonani a oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b)wskazanie osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będzie kierowała tymi robotami, wraz z informacją na temat kwalifikacji zawodowych (uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego). VI.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wszystkie wyżej wskazane dokumenty należy złożyć jako załączniki do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. VI.4. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w myśl art. 44 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).. VI.5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 ze zm.). VI.6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej a)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b)Oferta winna zawierać oświadczenie o wspólnym ubieganiu się o udzielenie zamówienia podpisane przez wszystkich uczestników konsorcjum wraz z dokumentami ustanawiającymi pełnomocnika. c)W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum) każdy z Partnerów musi złożyć odnoszące się do niego dokumenty wymienione w pkt VI. 1. i VI. 4. Dokumenty wymienione w pkt VI. 2. i VI. 3. powinny łącznie dotyczyć wszystkich Partnerów. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z Pełnomocnikiem (liderem konsorcjum). Oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich partnerów, z załączeniem pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum przez lidera..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zooksit.nidzica.pl, http://nidzica-zooksit.bip-wm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Oświaty Kultury Sportu i Turystyki 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Oświaty Kultury Sportu i Turystyki 13-100 Nidzica ul. Kolejowa 5 woj. Warmińsko- Mazurskie (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont natrysków i szatni przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr3 w Nidzicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont natrysków i szatni przy sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr3 w Nidzicy - rozebranie ścianek działowych, - wymiana płytek glazurowanych na ścianach, - wymiana płytek terakotowych na posadzkach, - tynki wewnętrzne, - wykonanie ścianek działowych, - wykonanie kabin natryskowych, - wymiana drzwi łazienkowych, - malowanie farbą emulsyjną i olejną, - wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV, - wymiana instalacji wodno- kanalizacyjnej i ciepłej wody, - montaż brodzików natryskowych. Wykonawca powinien zapewnić co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej na PCV i drzwiowej na aluminium w Zespole Szkół Nr 3 w Nidzicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej na PCV i drzwiowej na aluminium w Zespole Szkół Nr 3 w Nidzicy - demontaż okien drewnianych zespolonych - montaż okien PCV - wymiana drzwi na aluminium Wykonawca powinien zapewnić co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. - montaż ścianki i drzwi z aluminium.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wymiana posadzek na zgrzewalne w Zespole Szkół Nr3 w Nidzicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana posadzek na zgrzewalne w Zespole Szkół Nr3 w Nidzicy - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - naprawa podłoża pod wykładziny - ułożenie posadzki z wykładziny zgrzewalnej Wykonawca powinien zapewnić co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.11-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.