eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Naprawa i konserwacja odcinków dróg leśnych w Nadleśnictwie Czarnobór

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-09

Szczecinek: Naprawa i konserwacja odcinków dróg leśnych w Nadleśnictwie Czarnobór
Numer ogłoszenia: 163267 - 2015; data zamieszczenia: 09.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Czarnobór , Czarnobór 1, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3743022, faks 094 3743022.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_czarnobor/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i konserwacja odcinków dróg leśnych w Nadleśnictwie Czarnobór.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji istniejących dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Czarnobór - Leśnictwa: Kniewo, Jeleń, Turowo, Krągi, Płytnica, Wrzosiec, Czernica, Czarnolas, Wilcze Doły. Wszystkie drogi o nawierzchni gruntowej naturalnej z gruntu rodzimego. Wskazane odcinki dróg należy: wyprofilować i zagęścić mechanicznie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kategorii I-IV, nadając im przekrój poprzeczny nie mniej niż 4,0% dla gruntowej naturalnej. Warstwa dolna podbudowy kruszywa łamanego betonowego frakcji 31,5 - 63 mm o grubości po zagęszczeniu 10cm. Nawierzchnia gruntowa z mieszanek piaszczysto gliniastych o grubości warstwy po zagęszczeniu 2cm. Przy drodze należy odtworzyć rowy odwodnieniowe z namułu wraz z wyprofilowaniem skarp rowu w miejscach najbardziej newralgicznych. Wszystkie naprawy i konserwacje należy przeprowadzić na odcinkach wskazanych przez Inwestora. 1.Leśnictwo Kniewo: DL/06/08/141- droga leśna L141 - profilowanie 1500 m, naprawa 500 m 2.Leśnictwo Jeleń: DL/05/128 - droga leśna L128 - profilowanie 1360 m, naprawa 200 m DL/05/132 - droga leśna L132 - profilowanie 1135 m, naprawa 205 m DL/05/134 - droga leśna L134 - profilowanie 1700 m, naprawa 350 m DL/05/195 - droga leśna L195 - profilowanie 150 m, naprawa 150 m DL/05/130 - droga leśna L130 - profilowanie 246, naprawa 30 m 3.Leśnictwo Turowo: DL/03/111 - droga leśna L111 - profilowanie 150 m DL/03/112 - droga leśna L112 - profilowanie 200 m DL/03/116 - droga leśna L116 - profilowanie 150 m DL/03/118 - droga leśna L118 - profilowanie 250 m DL/03/120 - droga leśna L120 - profilowanie 300 m DL/03/121 - droga leśna L121 - profilowanie 100 m DL/03/124 - droga leśna L124 - profilowanie 400 m, naprawa 400 m DL/03/126 - droga leśna L126 - profilowanie 350 m 4.Leśnictwo Krągi: DL/06/140 - droga leśna L140 - profilowanie 1500 m, naprawa 300 m DP/06/18 - droga leśna ppoż. L18P - profilowanie 3000 m, naprawa 300 m 5.Leśnictwo Płytnica: DL/07/157 - droga leśna L157 - profilowanie 1310 m, naprawa 500 m 6.Leśnictwo Wrzosiec: DL/10/154 - droga leśna L154 - profilowanie 550 m, naprawa 150 m DL/09/10/165 - droga leśna L165 - profilowanie 1400 m, naprawa 400 m 7.Leśnictwo Czernica: DL/01/170 - droga leśna L170 - profilowanie 2000 m, naprawa 20 m DP/01/1 - droga leśna ppoż. L1P - profilowanie 4000 m, naprawa 20 m 8.Leśnictwo Czarnolas: DL/02/104 - droga leśna L104 - profilowanie 800 m DP/02/3 - droga leśna ppoż. L3P - profilowanie 1200 m, naprawa 940 m DP/02/4 - droga leśna ppoż. L4P - profilowanie 650 m, naprawa 650 m 9.Leśnictwo Wilcze Doły: DP/09/10/25 - droga leśna ppoż. L25P - profilowanie 3000 m DL/09/163 - droga leśna L163 - profilowanie 400 m, naprawa 400 m Parametry techniczne naprawianych odcinków dróg: prędkość projektowa 30 km/h, jezdnia jednopasmowa o szerokości 3,50 m z poboczami szerokości od 0,50 do 0,75 m, pochylenie poprzeczne nie mniej niż 2,0% dla nawierzchni twardej ulepszonej, oraz nie mniej niż 3% dla nawierzchni twardej nieulepszonej, pochylenie poprzeczne poboczy nie mniej niż 6 %. Szczegółowy zakres i opis robót zawiera: Program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 8 do SIWZ), Przedmiar (załącznik nr 9 do SIWZ)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 PZP do wysokości 30 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23.11.2015 r., do godz. 09:00. Za termin wniesienia wadium zostanie uznany termin uznania rachunku Zamawiającego. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono o wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowana formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ. o/Szczecinek nr: 45 2030 0045 1110 0000 0033 0550, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, w związku z czym, zamawiający nie formułuje żadnego wymagania w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie w zakresie art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie odrębne roboty w zakresie naprawy i konserwacji dróg gruntowych, o łącznej wartości co najmniej 200 000,00 PLN brutto lub udowodni, że dysponuje wyżej wymienionym doświadczeniem. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca powinien dysponować sprzętem wskazanym w Programie funkcjonalno - użytkowym lub innym sprzętem, zapewniającym odpowiednie wykonanie zadania, dopuszczonym po uzgodnieniach z Inwestorem i Inspektorem nadzoru. Na potwierdzenie powyższego Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ustawy pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował minimum: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r. nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej jest spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 50 000,00 PLN oraz jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z założeniami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik nr 1), kopia dowodu wpłaty wadium lub oryginał wadium składanego w innej formie niż pieniądz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Przedłużenie terminu gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny ofertowej: w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w czasie realizacji zamówienia, o wielkość tej stawki, z zastrzeżeniem zachowania takiej samej stawki netto za ich wykonanie; w przypadku rezygnacji z części zamówienia wynikającej z zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie jej nie leży w interesie publicznym - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; w przypadku zmiany zakresu robót z przyczyn spadku popytu na rynku drewna lub zmiany planu finansowego; dopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia robót: A) objętych projektem, a nieujętych w przedmiarze robót lub ujętych w wielkości innej, niż będzie to wynikać z obmiarów dokonanych na gruncie. B) wystąpienie robót zamiennych, których konieczność wykonania wyniknie w toku realizacji robót. Rozliczenie robót w przypadkach opisanych w pkt A i B zostanie dokonana przy zastosowaniu wskaźników kosztorysowych ustalonych w ofercie. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania zamówienia: na wniosek Wykonawcy o czas opóźnienia z winy Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w tym spowodowane opóźnieniem w przekazaniu terenu robót lub zmianą terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie; w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności w przypadku istotnych błędów w dokumentacji projektowej, kolizji z niezinwentaryzowanymi sieciami podziemnymi, konieczności prowadzenia prac wykopaliskowych itp.; w przypadku udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego w oparciu o art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, jeśli bez wykonania robót dodatkowych nie będzie można zakończyć zadania podstawowego oraz jego wykonanie (sposób, technologia) będzie skutkowało wydłużeniem terminu wykonania zamówienia podstawowego; w przypadku wstrzymania robót budowlanych w wyniku działania siły wyższej potwierdzonego wpisem do dziennika budowy przez inspektora nadzoru, o ile czas wstrzymania robót i ich zakres będzie skutkować wydłużeniem terminu wykonania zamówienia. Jako siły wyższe uznane zostają: klęski żywiołowe, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojnę, strajk, nieprzewidziane zdarzenia wpływające istotnie na stan zdrowia oraz inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron; na wniosek Wykonawcy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: zawieszenia robót przez Zamawiającego, szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez, lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy; w przypadku odmowy wydania przez organy administracyjne lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, a niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia; W przypadku nieprzewidzianej zmiany przepisów prawa uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w umowie; z innych przyczyn spowodowanych działaniem Zamawiającego, na jego wyraźne żądanie. W powyższych przypadkach nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający po negocjacjach z Wykonawcą. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowania, innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań. Oferent, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest: na własny koszt i ryzyko oraz własnym staraniem uzyskać zgodę Zamawiającego na proponowane zmiany i opracować zamienną dokumentację, dokonać niezbędnych uzgodnień i przeprowadzić wszystkie wymagane Prawem budowlanym zmiany. Wszystkie wskazane z nazwy materiały należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Osoby wyznaczone i wpisane do umowy, jako osoby nadzorujące lub współpracujące w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą być zmienione zarówno przez Zamawiającego i Wykonawcę. Jeśli osoby te winny spełniać określone wymagania to strony to potwierdzą w sposób przewidziany w SIWZ. Jeżeli osoby te nie muszą spełniać określonych wymagań to ich zmiana może nastąpić po uprzednim pisemnym zawiadomieniu strony przeciwnej. Zamawiający ma prawo domagać się zmiany osób odpowiedzialnych za realizacje umowy ze strony Wykonawcy, a także zmiany podwykonawcy, a Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić odpowiednie zastępstwo w szczególności w przypadku: 1) nieprzestrzegania przepisów bhp i ppoż.; 2) realizacji robót niezgodnie z zasadami wiedzy technicznej; 3) znacznego opóźnienia robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_szczecinek/nadl_czarnobor/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Czarnobór, ul. Czarnobór 1, 78-400 Szczecinek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Czarnobór, ul. Czarnobór 1, 78-400 Szczecinek, sekretariat (pokój nr 10)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.