eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Stworzenie infrastruktury drogowej dla Przasnyskiej Strefy Gospodarczej - przebudowa drogi powiatowej nr 3238W Przasnysz (skrz. z drogą Nr 57) -Karniewo (skrz. z drogą Nr 61)



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Przasnysz: Stworzenie infrastruktury drogowej dla Przasnyskiej Strefy Gospodarczej - przebudowa drogi powiatowej nr 3238W Przasnysz (skrz. z drogą Nr 57) -Karniewo (skrz. z drogą Nr 61)
Numer ogłoszenia: 163235 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, fax 029 752-27-28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie infrastruktury drogowej dla Przasnyskiej Strefy Gospodarczej - przebudowa drogi powiatowej nr 3238W Przasnysz (skrz. z drogą Nr 57) -Karniewo (skrz. z drogą Nr 61).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi 3238W Przasnysz- Przemiarowo od km 0+250- 13+308 w tym: -przebudowa chodników z kostki brukowej w m. Przasnysz i m. Leszno po str. P na długości 2.040 mb -wzmocnienie nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną dla KR-2: -odmulenie rowów na długości 22.706 mb -uzupełnienie poboczy na długości 22.706 mb -uzupełnienie, wymiana oznakowania na długości 11.688 mb

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna uczestnicząca indywidualnie lub podmioty występujące wspólnie (konsorcja ) ,których przedmiot prowadzonej działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia , posiada uprawnienia do wykonywania robót o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia ;podmioty wykonujące zamówienie łącznie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie 2. Wiarygodność finansowa Wykonawca wykaże przychód za rok 2006 na podstawie Rachunku zysków i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów ,towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż 12 000 000 ,00 PLN oraz posiada wskaźnik płynności bieżącej za rok 2006 na poziomie nie mniejszym niż 1,2 - liczony wg wzoru: aktywa bieżące( aktywa obrotowe)/ pasywa bieżące ( zobowiązania krótkoterminowe) 3. Potencjał kadrowy -Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel mogący pełnić funkcję kierownika robót legitymującego się całkowitym doświadczeniem w wymiarze 5 lat i doświadczeniem jako kierownik podobnych robót 3 lata oraz funkcję laboranta z doświadczeniem całkowitym 3 lata 4. Potencjał sprzętowy -Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp ( przez dzierżawę , wynajem , umowę kupna lub w inny sposób) do niżej podanych jednostek sprzętu ( w ilości nie mniejszej niż ): 1. wytwórnia do wytarzania mas bitumicznych na gorąco o wydajności minimalnej 100 Mg /h (dozowanie elektronicznie)- 1 szt. 2. układarka sterowana elektronicznie - 1szt. 3. walec stalowy , ogumiony ,wibracyjny - po 1 szt. 4. koparka - 1szt. 5. równiarka -1 szt. 6. szczotki mechaniczne-1 szt 7. samochody samowyładowcze o ład min.10 ton do transportu masy w liczbie zapewniającej ciągłość dostaw masy 5. Doświadczenie zawodowe -Wykonawca musi zrealizować jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat minimum 10 km nawierzchni bitumicznej o charakterze i złożoności robót stanowiących przedmiot niniejszego postępowania . 6. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 500 000 ,00 PLN 7. Spełnia warunki wynikające z art. 22.1 oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24.1 i art.24.2 ustawy 8. W przypadku realizacji części zakresu robót przez podwykonawców wymaga się , aby główny wykonawca zamówienia zrealizował siłami własnymi nie mniej niż 70 % wartości całkowitej robót. Fakt powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia wykonawca musi wskazać w formularzu oferty a następnie uszczegółowić dane przy podpisywaniu umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofert 2. wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z cenami jednostkowymi i wartością robót w układzie określonym w formularzu. 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy , iż w stosunku do Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , iż w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia , na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8. oświadczenie z art. 24.1 ppkt od 1 do 9 art. 24 .2 oraz art. 22.1 9. informację finansową, w formie bilansu za rok 2006 - jeżeli podlega on badaniu prze biegłego rewidenta - wraz z opinią o badanym sprawozdaniu , wraz z rachunkiem zysków i strat .W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego należy dołączyć inny dokument określający obroty , zysk oraz zobowiązania i należności za okres roku 2006 10. wykaz osób odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (uprawnienia, zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) z zachowaniem minimalnych wymagań określonych w potencjale kadrowym 11. wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji robót z zachowaniem minimalnych wymagań określonych w potencjale sprzętowym 12. wykaz odpowiedniego doświadczenia wraz z kopiami dokumentów odbioru technicznego dla potwierdzenia należytego wykonania wskazanych robót z zachowaniem minimalnych wymagań określonych w doświadczeniu zawodowym- dokumenty te mają być złożone w komplecie tzn. pozycja w wykazie doświadczenia zawodowego odpowiadać ma w kolejności protokołowi odbioru i załączonym referencjom na roboty budowlane z określeniem danych z załącznika doświadczenie zawodowe; doświadczenie powinno być zdobyte jako główny wykonawca wskazanych robót 13. aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 14. oświadczenie o udzieleniu gwarancji 15. jeśli dotyczy -dane dotyczące podwykonawcy- nazwa i dane podwykonawcy, zakres robót przewidzianych dla podwykonawcy oraz wartość podwykonywanych robót jako % udział w całkowitej wartości robót 16. jeśli dotyczy -informacje o konsorcjum - umowa konsorcjum -nazwa i dane podmiotów występujących łącznie ,określenie celu , czas trwania umowy ,proponowany podział odpowiedzialności jako % udział w całkowitej wartości robót z opisem robót właściwych dla danego podmiotu oraz wyznaczenie lidera 17. jeżeli dotyczy- Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oferta składana wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów musi spełniać samodzielnie wymagania określone w pkt 1. ,2. ,3., 6., 7. oraz zawierać : wszystkie zaświadczenia i dokumenty opisane w pkt 3 do 8 oraz 9, 10 , 13 , 14 o każdym z podmiotów ; pozostałe warunki mogą być spełnione przez podmioty łącznie. Ponadto załączony musi być projekt umowy ze wskazaniem głównego wykonawcy , łączącą podmioty , które solidarnie będą odpowiedzialne za wykonanie umowy ,z postanowieniem ,że główny wykonawca będzie upoważniony do podejmowania zobowiązań i otrzymywania instrukcji dla i w imieniu każdego z osobna i wszystkich podmiotów oraz stwierdzającą ,że za wykonanie umowy ,włącznie z płatnościami , odpowiedzialny będzie główny wykonawca . Oferta składana wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów musi być podpisana przez nich w sposób wiążący dla wszystkich podmiotów ,osoby podpisujące ofertę muszą posiadać należyte umocowanie prawne do reprezentacji . Wszystkie podmioty związane umową będą zobowiązane do pozostania w niej przez cały okres realizacji umowy podpisanej w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej niniejszego postępowania .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-przasnyski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg, 06-300 Przasnysz, ul. Gdańska 4 na pisemny wniosek Wykonawcy lub bezpłatnie pobrać ze strony internetowej; koszt SIWZ 15,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 11:00, miejsce: sala konferencyjna w Powiatowym Zarządzie Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.