eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowiec Wlkp. › Wymiana pokrycia części dachu budynku mieszkalno-administracyjnego D w Domu Pomocy Społecznej w Tonowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Janowiec Wlkp.: Wymiana pokrycia części dachu budynku mieszkalno-administracyjnego D w Domu Pomocy Społecznej w Tonowie.
Numer ogłoszenia: 163231 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Tonowo 52/1, 88-430 Janowiec Wlkp., woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 302-61-84, 302-61-12, faks 0-52 302-61-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu powiatowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia części dachu budynku mieszkalno-administracyjnego D w Domu Pomocy Społecznej w Tonowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oznaczenie CPV - nazwa: wykonywanie pokryć dachowych kod: 45261210-9 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie pokrycia części dachu budynku mieszkalno-administracyjnego D w Domu Pomocy Społecznej w Tonowie. 2. Roboty budowlane przedstawione w w/w zadaniu obejmują: a) rozbiórkę pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie - pow. 114,551 m2 b) demontaż elementów więźb dachowych - pow. 114,551 m2 c) demontaż obróbek blacharskich z blachy nie nadającej się do użytku - pow. 10,400 m2 d) wyjęcie ościeżnicy ze ścian drewnianych - okna dachowe - 2 szt. e) wymianę elementów konstrukcyjnych dachu - 13 szt. f) wymianę desek czołowych - deska okapowa - 23 m g) obróbki z blachy ocynkowanej (krawędzie dachu - pasy nadrynnowe, kosz, opierzenia kominów - pow. 12,050 m2 h) uzupełnienie tynków na kominach ponad dachem spadzistym - pow. 2,580 m2 i) naprawa uszkodzeń czapek kominowych - 2 miejsca j) ułożenie na krokwiach foli polietylenowej zbrojonej dachowej - pow. 120,279 m2 k) ułożenie nowych łat - pow. 114,551 m2 l) wentylacja okapu - 23 m ł) osadzenie okien w połaci dachowej - wykonanie konstrukcji nośnej - 3 m m) osadzenie okien w połaci dachowej - właz dachowy - 1 szt n) pokrycie dachów dachówką ceramiczną karpiówką w koronkę - pow. 114,551 m2 o) montaż rynien dachowych - 23 m p) wymiana wsporników instalacji odgromowej - 12 szt. r) wymiana przewodów instalacji uziemiającej i odgromowej - demontaż i ponowny montaż - 18 m. 3.Szczegółowy zakres robót do wykonania i warunki odbioru zostały określone w dokumentach: Załącznik nr 1 - ogólna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 - przedmiar robót- które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są dostępne na stronie internetowej www.bip.powiat.znin.pl w katalogu PRZETARGI oraz w siedzibie Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy oraz spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo mówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w ciągu ostatnich 5-ciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, tj przed terminem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie wykonania pokrycia dachowego z dachówki o pow. co najmniej 100,0 m2 każda( należy przyjąć, że jedna robota budowlana- to robota wykonana w ramach jednego kontraktu). 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.- kierownik budowy musi posiadać doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata na stanowisku kierownika budowy legitymujący się: - uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej -wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) - aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości na wykonane zadanie na okres 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego. 5.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale 6 SIWZ. 6.Ocena spełniania warunków zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca do oferty sporządzonej wg formularza nr 1 i kosztorysu ofertowego zobowiązany jest przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: - formularz cenowy według formularza nr 2 - oświadczenie według formularza nr 3 - oświadczenie według formularza nr 3A 2.Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy - o ile ofertę składa pełnomocnik. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy pzp - Wykonawca przedłoży: 3.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2.oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne we właściwym Urzędzie Skarbowym oraz Oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - formularz nr 4. 4.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Wykonawca przedłoży: 4.1.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, tj przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - formularz nr 5 oraz załączeniem dokumentów( np. referencje, protokóły odbioru końcowego robót) potwierdzających , że zostały one wykonane z należytą starannością. 4.2.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg formularza nr 6. Kierownik robót budowlanych przedłoży: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4.3.pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie według formularza nr 6, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605) z uwzględnieniem zmian wprowadzonych rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.znin.pl w katalogu przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Tonowie Tonowo 52 88 - 430 Janowiec Wlkp. pokój Nr 42 od godziny 8.00 do 14.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Tonowie Tonowo 52 88 - 430 Janowiec Wlkp. pokój Nr 42 (administracja).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.