eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Przedmiotem zamówienia jestPrzebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku A Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miej-skiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku A Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miej-skiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3.
Numer ogłoszenia: 163203 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 106555 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Usług Socjalnych, ul. Mączna, 54-131 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3769950, fax 071 3769951.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku A Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miej-skiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa oraz częściowa zmiana sposobu użytkowania budynku A Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3, wchodzącego w skład Miej-skiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3. 2. Roboty budowlane oznaczono kodem CPV: 45111200-0,45110000-1,45262100-2,45262500-6,45320000-6,45261210-9,45324000-4,45330000-9,45333000-9,45110000-1,4531000-3, 45311000-0, 45315100-9, 45314310-7, 32410000-0, 45312100-8,45111200-0, 45421000-4, 45421125-6, 45421125-6. 3. Domy Pomocy Społecznej wchodzące w skład Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wro-cławiu są klasyfikowane zgodnie z symbolem PKOB-1130. 4. Roboty budowlane polegają na: a) przebudowie części budynku A bez wykonania przyłączy do budynku, tylko w zakresie wykonania nowej instalacji wewnętrznej; - wodno kanalizacyjnej, - centralnego ogrzewania, - instalacji elektrycznej, - izolacji pionowe i poziome. b) przebudowie obiektu z częściowym wyburzeniem ścian działowych, wykonaniem nowych ścianek wewnętrznych, wybiciem nowych i poszerzeniem istniejących otworów drzwiowych oraz przemurowaniami i zamurowaniami w istniejących ścianach wewnętrznych. c) w części administracyjnej budynku A na I piętrze przewidziane są cztery nowe pomiesz-czenia biurowe z WC personelu i WC ogólnodostępnym. d) przebudowe pomieszczeń pralni z przeznaczeniem na pomieszczenia socjalne dla pracow-ników z węzłem sanitarnym, sortownię, brudownik oraz archiwum. e) wykonanie izolacji pionowej i poziomej budynku w obrębie przebudowanych pomieszczeń. 5. Podstawowe dane inwestycji: a) roboty budowlane przewidziane są dokumentacją techniczną opracowaną przez: Pracownię Projektowa Okniańscy S.C., 58-100 Świdnica, ul. Boczna 6/01. b) Zamawiający informuje, iż zgłosił planowane roboty (zgodnie z Prawem budowlanym Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z poźń. zm) w Wydziale Architektury i Budownictwa, uzyskując decyzje nie wnoszącą sprzeciwu do rozpoczęcia robót, 6. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia obejmują m.in.; 1. Roboty ziemne dot. przygotowania terenu pod budowę: a) roboty rozbiórkowe i demontażowe, b) roboty murarskie, c) roboty izolacyjne, d) roboty tynkarskie, e) tynki cementowo - wapienne, f) roboty okładzinowe z płytek ceramicznych, g) parapety z blachy powlekanej, h) okładziny z płytek ceramicznych, i) stolarka okienna PCV, j) roboty malarskie, k) stolarka drzwiowa wewnętrznej, l) roboty posadzkarskie. 2. Roboty budowlane konstrukcyjne: a) roboty ziemne, b) konstrukcje betonowe, c) konstrukcje żelbetonowe, d) konstrukcje stalowe. 3. Instalacje sanitarne: a) roboty w zakresie instalacji wod.-kan., b) roboty w zakresie instalacji CO, c) roboty w zakresie kanalizacji sanitarnych, 4. Instalacje elektryczne: d) roboty w zakresie instalacji elektrycznych, e) roboty w zakresie przewodów oraz opraw., f) roboty w zakresie przewodów, g) roboty w zakresie opraw, h) instalowanie rozdzielni elektrycznych, i) roboty teletechniczne Instalacji dźwięk. systemu ostrzegawczego. 7. Wymagania techniczne, szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia zostały zawarte w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarze robót, które jako załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowią jej integralną część. 8. Warunki wykonywania robót: a) przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania, a także z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlano - mon-tażowych i zasadami BHP, b) przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązują-cymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową, c) wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowie-dzialny za jakość wykonania robót i ich zgodność z umową i zaleceniami nadzoru inwestor-skiego i jest zobowiązany do ścisłego przestrzegania harmonogramu robót, d) wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków instytucji opiniujących projekty, e) prace wykończeniowe powinny być wykonywane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy, producentów poszczególnych elementów, produktów ma-teriałów, f) dokumentacja projektowa dotycząca poszczególnych zadań stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralną część, g) przedmiary robót przygotowano w formie umożliwiającej wykorzystanie ich jako jednej z podstaw do opracowania harmonogramu rzeczowo finansowego, h) przy wycenie robót, przedmiar robót będący integralną część SIWZ, należy traktować jako element pomocniczy. W przypadku rozbieżności lub braku uwzględnienia w nich robót przewidzianych, należy zgłosić do zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia SIWZ na pod-stawie art. 38 ustawy Pzp. Następnie wszyscy wykonawcy będą zobowiązani w harmono-gramie rzeczowo finansowym umieścić ilości robót stosownie do udzielonej odpowiedzi przez zamawiającego i przewidzianych w projekcie rozwiązań. Wszystkie roboty nie ujęte w przedmiarze, które wystąpią w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, a które Wyko-nawca mógł przewidzieć na etapie składania oferty, będą wykonane w ramach uzgodnio-nego wynagrodzenia umownego, i) wykonawca realizujący roboty budowlane zobowiązany jest do ich prowadzenia zgodnie ze sztuką budowlaną w sposób najmniej uciążliwy dla otoczenia (w tym mieszkańców i pra-cowników MCUS przebywających w budynku), j) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ, uwzględniającego specyfikę obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót bu-dowlanych. Plan BIOZ należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktu-ry z dnia 23 czerwca 2003 r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), k) wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat na wykonany zakres robót od dnia odbioru koń-cowego, l) na użyte materiały obowiązuje gwarancja producenta, która rozpoczyna swój bieg od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, m) wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały potrzebne do wykonania zamó-wienia, n) dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certy-fikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczpo-spolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy - Prawo budowlane oraz wymaganiom projektu budowlanego i ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881), o) wymaga się, aby oferent uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne in-formacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty (Przedmiot zamówienia moż-na oglądać w terminach i w czasie uzgodnionym z Kierownikiem Administracyjnym DPS przy ul. Mączna 3, p. Jolanta Sulej (tel. 071 37 69 914) p) zamawiający zastrzega sobie, że żadna część zamówienia nie może być powierzona pod-wykonawcom. Uwaga: Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania załączonej dokumentacji projektowej tyl-ko i wyłącznie w celu sporządzenia oferty dla zamawiającego w związku z przetargiem i nie ma prawa posługiwać się tą dokumentacją w żaden inny sposób jak wyżej. Jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że dokumentacja projektowa posiada klauzulę wszelkie prawa autorskie zastrzeżo-ne dla jego autorów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.26.21.00-2, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.26.12.10-9, 45.32.40.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-9, 45.11.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.51.00-9, 45.31.43.10-7, 32.41.00.00-0, 45.31.21.00-8, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.11.25-6.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1487500 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Wykonawców: Lider Konsorcjum- WROPOL ENGINEERING Józef Korsak, Członek Konsorcjum-BAU-MAT Tadeusz Hudzik, ul. Wróblowickiej 3 Lutynii, 55-330 Miękinia, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1487500.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1487500.00 / oferta z najwyższą ceną: 1487500.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.