eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pysznica › Bieżące utrzymanie nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych w 2007 roku



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Pysznica: Bieżące utrzymanie nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych w 2007 roku
Numer ogłoszenia: 163192 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pysznica, ul. Wolności 277/04, 37-403 Pysznica, woj. podkarpackie, tel. 015 8410198, fax 015 8410017.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pysznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych w 2007 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżące utrzymanie nawierzchni nietrwałych na drogach gminnych w 2007 roku polegające na uzupełnieniu zagłębień, wyrw, ubytków w nawierzchniach nietrwałych poprzez wbudowanie przez Wykonawcę następujących materiałów tj. mieszanki sortowanej - klińca (frakcja 5 - 20 mm) w ilości około 1000 ton oraz żużla wielkopiecowego (frakcja 0 - 60 mm) w ilości około 300 ton przy zastosowaniu walca stalowego w ilości około 300 godzin i technologii wskazanej przez upoważnionego pracownika Urzędu Gminy Pysznica.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., nr 164, poz. 1163 ze zmianami) i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 w/w ustawy oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów; 3. wykaz wykonanych usług drogowych w okresie ostatnich trzech lat (2004-2006), w tym co najmniej jednego zadania zbliżonego do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem o łącznej wartości minimum 200 tysięcy PLN , a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, z podaniem ich odbiorcy, wartości oraz daty i miejsca wykonania; 4. oświadczenie, że oferent akceptuje warunki zawarte w specyfikacji i projekcie umowy, a w razie wygrania przetargu zobowiązuje się do zawarcia umowy w wersji jak w załączniku, w uzgodnionym z Zamawiającym miejscu i terminie; 5. formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby/osobę uprawnione/ą lub uprawomocnione/ą do reprezentowania Wykonawcy. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Pysznicy, 37-403 Pysznica ul. Wolności 277.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Pysznicy, 37-403 Pysznica ul. Wolności 277, sekretariat - pokój nr 04.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.