eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją kontynuowanego zadania inwestycyjnego pn.Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Legnica: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją kontynuowanego zadania inwestycyjnego pn.Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy
Numer ogłoszenia: 163107 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją kontynuowanego zadania inwestycyjnego pn.Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją kontynuowanego zadania inwestycyjnego pn. Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy, obejmującego między innymi remont i rewaloryzację skrzydeł E, A, C i D, część dziedzińca - nadzór w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, obiekt barokowy wpisany do rejestru zabytków dawnego województwa wrocławskiego pod nr 1015, decyzja z dnia 10.01.1964 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.31.31.30 - 74.31.31.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: 1). Koordynator inspektorów nadzoru - Inspektor nadzoru w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych posiadający uprawnienia bez ograniczeń wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji, posiadający kwalifikacje i doświadczenie polegające na tym, że w okresie ostatnich trzech lat był inspektorem nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej i jednocześnie koordynatorem inspektorów pozostałych branż lub był kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, posiadający doświadczenie w nadzorowaniu lub realizacji prac w obiektach zabytkowych. 2). Inspektor nadzoru robót elektrycznych posiadający uprawnienia bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji 3). Inspektor nadzoru robót sanitarnych posiadający uprawnienia bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do załącznika należy dołączyć: kserokopie uprawnień branżowych inspektorów nadzoru oraz potwierdzenia wpisu na listę członków PIIB i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem funkcji. Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych jako koordynator inspektorów dodatkowo winien przedłożyć zaświadczenie od konserwatora zabytków o posiadaniu kwalifikacji do prowadzenia prac przy zabytkach lub oświadczenie, że posiada min. 2-letnie doświadczenie przy prowadzeniu prac przy zabytkach potwierdzone dokumentem np.: referencje, opinie lub kserokopie dziennika budowy oraz dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacje i doświadczenie, czyli dokumentujące, że był koordynatorem inspektorów nadzoru lub kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. był koordynatorem inspektorów nadzoru lub kierownikiem budowy nad remontem - rewaloryzacją obiektu o kubaturze min. 10.000 m3obejmujacego roboty branż : konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej oświetlenia i niskoprądowych, sanitarnej w tym: instalacji CO, instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz wentylacji mechanicznej nawiewnej i wywiewnej. np. opinie, referencje od inwestorów lub kserokopie wybranych stron z dzienników budów itp. Jeżeli w załączniku nr 2 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia dodatkowo musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jak i też pisemne zobowiązanie wskazanych osób. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów. Potwierdzenie ubezpieczenia stanowi potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB. -Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5.Wykonają siłami własnymi zakres zamówienia co najmniej w branży konstrukcyjno-budowlanej. Ocena warunku odbywać się będzie wg oświadczenia w Formularzu oferty - Rozdział 1 siwz i wg załącznika nr 3 Instrukcji dla wykonawców - Rozdział nr 2 siwz. -W przypadku Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, członek konsorcjum wykonujący zakres zamówienia co najmniej w branży konstrukcyjno-budowlanej ww. warunek musi spełnić osobno..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. ad. 4 Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów. Potwierdzenie ubezpieczenia stanowi potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB. ad5.Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg oświadczenia w Formularzu oferty - Rozdział 1 siwz i wg załącznika nr 3 Instrukcji dla wykonawców - Rozdział nr 2 siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Legnicy, Plac Słowiański 7, pokój nr 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Legnicy, Plac Słowiański 8,pokój nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.