eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wymiana stolarki okiennej w zadaniuPrzebudowa pomieszczeń V i VI Oddziału Szpitala Klinicznego Nr 4 na terenie nieruchomości w Łodzi przy ul. Spornej 36/50



Ogłoszenie z dnia 2012-01-17

Łódź: Wymiana stolarki okiennej w zadaniu: Przebudowa pomieszczeń V i VI Oddziału Szpitala Klinicznego Nr 4 na terenie nieruchomości w Łodzi przy ul. Spornej 36/50
Numer ogłoszenia: 16307 - 2012; data zamieszczenia: 17.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 im. M. Konopnickiej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Sporna 36/50, 91-738 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 61 77 777, faks (042) 61 77 917.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w zadaniu: Przebudowa pomieszczeń V i VI Oddziału Szpitala Klinicznego Nr 4 na terenie nieruchomości w Łodzi przy ul. Spornej 36/50.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w zadaniu: Przebudowa pomieszczeń V i VI Oddziału Szpitala Klinicznego Nr 4 na terenie nieruchomości w Łodzi przy ul. Spornej 36/50.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRO-FART INVESTMENT Sp. z o.o., ul. Wysoka 40/42, 90-037 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113252,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125771,56

  • Oferta z najniższą ceną: 125771,56 / Oferta z najwyższą ceną: 125771,56

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Szpital udzielił zamówienia publicznego na wymianę stolarki okiennej Firmie PRO-FART INVESTMENT Sp. z o.o. ul. Wysoka 40/42 , 90-037 Łódź. W trakcie realizacji przez Firmę PRO-FART INVESTMENT Sp. z o.o. robót budowlanych dla zadania: Przebudowa pomieszczeń V i VI Oddziału Szpitala Klinicznego Nr 4 na terenie nieruchomości w Łodzi przy ul. Spornej 36/50 tj. po rozpoczęciu prac rozbiórkowych związanych z demontażem grzejników i rozbudową pomieszczeń w dniu 28 listopada 2011r. przeszły nad Łodzią wiatry huraganowe wraz z intensywnymi opadami deszczu, które uwidoczniły nieszczelności i ubytki wypełnienia muru przy stolarce okiennej oraz jej zwichrowanie wynikające z tych ubytków. W miejscach ubytków do pomieszczeń przedostała się woda opadowa zalewająca ściany i podłogi pomieszczeń. Próba naprawy stolarki nie dała pozytywnego rezultatu i tym samym zaistniał brak możliwości szczelnego zamknięcia okien. Ponadto stwierdzono skorodowanie parapetów, które zwiększają nieszczelność okien oraz są zagrożeniem dla małych pacjentów. Na podstawie kosztorysu inwestorskiego ustalono szacunkowy koszt wymiany okien, który wynosił 113252,85 PLN i tym samym nie przekraczał 50% wartości zamówienia podstawowego. Wstrzymanie prac przebudowy pomieszczeń V i VI Oddziału prowadziłoby do braku możliwości dochowania terminów ustalonych w Harmonogramie Finansowo-Rzeczowym zamówienia podstawowego i tym samym możliwości rozliczenia przyznanych środków finansowych w ramach otrzymanej dotacji celowej Ministerstwa Zdrowia. Ponadto Wykonawca poinformował Szpital, iż w zaistniałej sytuacji nie udzieli gwarancji na wykonane prace wykończeniowe. Udzielenie zamówienia na wykonanie wymiany stolarki okiennej Firmie PRO-FART INVESTMENT Sp. z o.o. pozwoli prawidłowo i terminowo realizować roboty budowlane dla zadania: Przebudowa pomieszczeń V i VI Oddziału Szpitala Klinicznego Nr 4 na terenie nieruchomości w Łodzi przy ul. Spornej 36/50.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.