eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Przebudowa drogi powiatowej nr 3227 W Przasnysz- Baranowo w km 0+015-6+190 odc. Przasnysz- Cegielnia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-11

Przasnysz: Przebudowa drogi powiatowej nr 3227 W Przasnysz- Baranowo w km 0+015-6+190 odc. Przasnysz- Cegielnia
Numer ogłoszenia: 163007 - 2007; data zamieszczenia: 11.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Przasnyski - Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Gdańska 4, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 752-27-28, fax 029 752-27-28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-przasnysz

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 3227 W Przasnysz- Baranowo w km 0+015-6+190 odc. Przasnysz- Cegielnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi 3227W Przasnysz- Baranowo w km 0+015-6+190 odc. Przasnysz- Cegielnia ( droga klasy G) w tym wykonanie po str. P chodnika wraz z zatoką autobusową (ul. Baranowska),chodnika po str. L ( ul. Baranowska), poszerzenie nawierzchni do 6 m wraz ze wzmocnieniem istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego dla KR-2, wykonanie zjazdów z kruszywa ,odmulenie rowów,uzupełnienie poboczy,wymiana, uzupełnienie oznakowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)-Wykonawcą zamówienia może być: osoba fizyczna, osoba prawna uczestnicząca indywidualnie lub podmioty występujące wspólnie (konsorcja), których przedmiot prowadzonej działalności jest tożsamy z przedmiotem zamówienia , posiada uprawnienia do wykonywania robót o charakterze tożsamym z przedmiotem zamówienia ;podmioty wykonujące zamówienie łącznie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie; 2)Wiarygodność finansowa -Wykonawca wykaże przychód za rok 2006 w wysokości nie mniejszej niż 12 000 000 ,00 PLN oraz posiada wskaźnik płynności bieżącej za rok 2006 na poziomie nie mniejszym niż 1,2 - liczony wg wzoru:aktywa bieżące( aktywa obrotowe)/pasywa bieżące ( zobowiązania krótkoterminowe) 3) Potencjał kadrowy -Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel mogący pełnić stanowisko kierownika robót oraz laboranta 4)Potencjał sprzętowy -Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp ( przez dzierżawę , wynajem , umowę kupna lub w inny sposób) do niżej podanych jednostek sprzętu : 1. wytwórnia do wytarzania mas bitumicznych na gorąco o wydajności minimalnej 100 Mg /h (dozowanie elektronicznie)-1 szt. 2. układarka sterowana elektronicznie-1 szt 3. walec stalowy , ogumiony ,wibracyjny - po 1 szt. 4. koparka -1 szt. 5. równiarka- 1 szt. 6. szczotki mechaniczne-1 szt. 7. samochody samowyładowcze o ład min.10 ton do transportu masy -w liczbie zapewniającej ciągłość dostaw masy 5)Doświadczenie zawodowe -Wykonawca musi zrealizować jako główny wykonawca w okresie ostatnich 5 lat minimum 6 km nawierzchni bitumicznej o charakterze i złożoności robót stanowiących przedmiot niniejszego postępowania wraz z dokumentami potwierdzającymi ich właściwe wykonanie; 6)Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 500 000 ,00 PLN; 7) Spełnia warunki wynikające z art. 22.1 oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24.1 i art.24.2 ustawy ; 8) W przypadku realizacji części zakresu robót przez podwykonawców wymaga się , aby główny wykonawca zamówienia zrealizował siłami własnymi nie mniej niż 60 % wartości całkowitej robót. Fakt powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia wykonawca musi wskazać w formularzu oferty a następnie uszczegółowić dane przy podpisywaniu umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz oferty 2)wypełniony formularz kosztorysu ofertowego. 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy , iż w stosunku do Wykonawcy sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , iż w stosunku do podmiotów zbiorowych sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia , na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 6) aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) oświadczenie z art. 24.1 ppkt od 1 do 9 art. 24 .2 oraz art. 22.1 9) informację finansową, w formie bilansu za rok 2006 - jeżeli podlega on badaniu prze biegłego rewidenta - wraz z opinią o badanym sprawozdaniu , wraz z rachunkiem zysków i strat .W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego należy dołączyć inny dokument określający obroty , zysk oraz zobowiązania i należności za okres roku 2006 10 wykaz osób odpowiedzialnych za realizację robót z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych (uprawnienia, zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) z zachowaniem minimalnych wymagań określonych w potencjale kadrowym 11) wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji robót z zachowaniem minimalnych wymagań określonych w potencjale sprzętowym 12) wykaz odpowiedniego doświadczenia wraz z kopiami dokumentów odbioru technicznego dla potwierdzenia należytego wykonania wskazanych robót z zachowaniem minimalnych wymagań określonych w doświadczeniu zawodowym dokumenty te mają być złożone w komplecie tzn. pozycja w wykazie doświadczenia zawodowego odpowiadać ma w kolejności protokołowi odbioru i załączonym referencjom na roboty budowlane z określeniem danych z załącznika doświadczenie zawodowe ; doświadczenie powinno być zdobyte jako główny wykonawca wskazanych robót 13) aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 14)oświadczenie o udzieleniu gwarancji 15) jeśli dotyczy -dane dotyczące podwykonawcy- nazwa i dane podwykonawcy, zakres robót przewidzianych dla podwykonawcy oraz wartość podwykonywanych robót jako % udział w całkowitej wartości robót 16) jeśli dotyczy -informacje o konsorcjum - umowa konsorcjum -nazwa i dane podmiotów występujących łącznie ,określenie celu , czas trwania umowy ,proponowany podział odpowiedzialności jako % udział w całkowitej wartości robót z opisem robót właściwych dla danego podmiotu oraz wyznaczenie lidera 17) jeżeli dotyczy- Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Oferta składana wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów musi spełniać samodzielnie wymagania określone w pkt 1,2, 6,7 oraz zawierać : wszystkie zaświadczenia i dokumenty opisane w pkt 3. do 8 oraz 9, 10 , 13 , 14 o każdym z podmiotów ; pozostałe warunki mogą być spełnione przez podmioty łącznie. 18) projekt umowy ze wskazaniem głównego wykonawcy , łączącą podmioty , które solidarnie będą odpowiedzialne za wykonanie umowy ,z postanowieniem ,że główny wykonawca będzie upoważniony do podejmowania zobowiązań i otrzymywania instrukcji dla i w imieniu każdego z osobna i wszystkich podmiotów oraz stwierdzającą ,że za wykonanie umowy ,włącznie z płatnościami , odpowiedzialny będzie główny wykonawca . Oferta składana wspólnie przez dwa lub więcej podmiotów musi być podpisana przez nich w sposób wiążący dla wszystkich podmiotów ,osoby podpisujące ofertę muszą posiadać należyte umocowanie prawne do reprezentacji . Wszystkie podmioty związane umową będą zobowiązane do pozostania w niej przez cały okres realizacji umowy podpisanej w wyniku wyboru oferty najkorzystniejszej niniejszego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-przasnysz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gdańska 4 ,06-300 Przasnysz osobiście na pisemny wniosek Wykonawcy lub bezpłatnie pobrać ze strony internetowej .Cena egzemplarza wynosi 15,00 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Gdańska 4 ,06-300 Przasnyszu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.