eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie, w podziale na cztery części, usługi w zakresie organizacji i obsługi czterech dwudniowych spotkań w Warszawie, Iławie, Łodzi i Ostrołęce dla uczestników Sieci PartnerstwoŚrodowisko dla Rozwoju w ramach projektu Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi PartnerstwoŚrodowisko dla Rozwoju w 2014 r. Postępowanie nr 21/GDOŚ/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Warszawa: świadczenie, w podziale na cztery części, usługi w zakresie organizacji i obsługi czterech dwudniowych spotkań w Warszawie, Iławie, Łodzi i Ostrołęce dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. Postępowanie nr 21/GDOŚ/2014
Numer ogłoszenia: 162782 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska , ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdos.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie, w podziale na cztery części, usługi w zakresie organizacji i obsługi czterech dwudniowych spotkań w Warszawie, Iławie, Łodzi i Ostrołęce dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. Postępowanie nr 21/GDOŚ/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) w przypadku Pakietu nr 1 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Warszawie podczas dwudniowego spotkania w dniach 24-26 czerwca 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 25 czerwca 2014 r., a także transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 26 czerwca 2014 r. 2) w przypadku Pakietu nr 2 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Iławie podczas dwudniowego spotkania w dniach 2-4 września 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniach 3 i 4 września 2014 r., transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniach 2-4 września 2014 r. oraz wynajęcia w dniu 3 września 2014 r. tramwaju wodnego na rejs po jeziorze Jeziorak z wizytą we wskazanych punktach programu, o których mowa w pkt 4 lit. b SOPZ 3) w przypadku Pakietu nr 3 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Łodzi w dniach 30 września-2 października 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 1 października 2014 r. i w dniu 2 października 2014 r. oraz transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 1 października 2014 r. 4) w przypadku Pakietu nr 4 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Ostrołęce lub Łomży w dniach 17 i 18 czerwca 2014 r. dla 40 (czterdziestu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 40 (czterdziestu) osób w dniu 17 czerwca 2014 r. oraz transportu dla 40 (czterdziestu) osób w dniach 17 i 18 czerwca 2014 r. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do Pakietu nr 1, Pakietu nr 2, Pakietu nr 3 i Pakietu nr 4 określa odpowiednio Załącznik Nr 1 do SIWZ, Załącznik Nr 2 do SIWZ, Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Załącznik Nr 4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 17.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, które musi być udzielone na piśmie i podpisane przez osoby wymienione w aktualnym rejestrze lub aktualnym zaświadczeniu o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana osób, o których mowa w par. 5 ust. 1, danych dotyczących ich numerów telefonów lub adresów e-mail, nie będzie stanowić zmiany treści Umowy w rozumieniu § 7 ust. 1 Umowy. Jednakże, zmiana ta powinna zostać zgłoszona niezwłocznie drugiej Stronie Umowy, w sposób umożliwiający skuteczne i szybkie zapoznanie się z treścią informacji oraz potwierdzona w formie pisemnej 2. Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia następujących okoliczności, tj.: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę stawki VAT w ramach Umowy, ale wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę; 2) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości maksymalnego wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 2 ust. 1 Umowy, zgodnie z zastrzeżeniem określonym w § 2 ust. 2 Umowy. Rzeczywista wartość wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie Kosztorysu Powykonawczego, określającego liczbę osób faktycznie biorących udział w spotkaniu; 3) termin wykonania Zamówienia może ulec wydłużeniu maksymalnie o 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia 24 czerwca 2014 r. (w przypadku Pakietu nr 1)/od dnia 2 września 2014 r. (w przypadku Pakietu nr 2)/ od dnia 30 września 2014 r. (w przypadku Pakietu nr 3)/ od dnia 17 czerwca 2014 r. (w przypadku Pakietu nr 4), w następujących przypadkach: a) kiedy przedłuży się procedura postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i Umowa zawarta zostanie w terminie uniemożliwiającym realizację zamówienia w pierwotnym terminie, b) termin realizacji Umowy ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o charakterze tzw. siły wyższej (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia) 3. Zmniejszenie maksymalnego wynagrodzenia, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2, nie wymaga formy pisemnej. 4. Zmiany, o których mowa w pkt 2 ppkt 1 i 3, będą dokonane, za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy w sprawie zamówienia publicznego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gdos.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa pokój 459.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska ul. Wawelska 52/54 00-922 Warszawa pokój 486 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków projektu, nr POPT.03.01.00-00-375/13, Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. 2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: 1) w przypadku Pakietu nr 1 - w dniach 24-26 czerwca 2014 roku. 2) w przypadku Pakietu nr 2 - w dniach 2-4 września 2014 roku. 3) w przypadku Pakietu nr 3 - w dniach 30 września-2 października 2014 roku. 4) w przypadku Pakietu nr 4 - w dniach 17 i 18 czerwca 2014 roku. 4. Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: Pani Justyna Pokorska - Główny Specjalista w Zespole do spraw Zamówień Publicznych w Wydziale Administracyjno-Kadrowym w Biurze Administracyjno-Kadrowym - fax (22) 579 21 12, adres e-mail: zampub@gdos.gov.pl oraz Pani Katarzyna Gałecka - Główny Specjalista w Zespole do spraw Zamówień Publicznych w Wydziale Administracyjno-Kadrowym w Biurze Administracyjno-Kadrowym - fax (22) 579 21 12, adres e-mail: zampub@gdos.gov.pl 5. W postępowaniu zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskiej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej i zapewnieniem transportu na potrzeby dwudniowego spotkania w Warszawie w dniach 24-26 czerwca 2014 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Warszawie podczas dwudniowego spotkania w dniach 24-26 czerwca 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 25 czerwca 2014 r., a także transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 26 czerwca 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskiej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej i zapewnieniem transportu na potrzeby dwudniowego spotkania w Iławie w dniach 2-4 września 2014 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Iławie podczas dwudniowego spotkania w dniach 2-4 września 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniach 3 i 4 września 2014 r., transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniach 2-4 września 2014 r. oraz wynajęcia w dniu 3 września 2014 r. tramwaju wodnego na rejs po jeziorze Jeziorak z wizytą we wskazanych punktach programu, o których mowa w pkt 4 lit. b SOPZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskiej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej i zapewnieniem transportu na potrzeby dwudniowego spotkania w Łodzi w dniach 30 września-2 października 2014 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Łodzi w dniach 30 września-2 października 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 1 października 2014 r. i w dniu 2 października 2014 r. oraz transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 1 października 2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskiej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej i zapewnieniem transportu na potrzeby dwudniowego spotkania w Ostrołęce w dniach 17 i 18 czerwca 2014 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Ostrołęce lub Łomży w dniach 17 i 18 czerwca 2014 r. dla 40 (czterdziestu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 40 (czterdziestu) osób w dniu 17 czerwca 2014 r. oraz transportu dla 40 (czterdziestu) osób w dniach 17 i 18 czerwca 2014r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3, 55.11.00.00-4, 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 17.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.