Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-06-10
Gdynia: ¦wiadczenie us³ug prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
Numer og³oszenia: 162719 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK , ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-morski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych w zak³adzie pralniczym wykonawcy z zachowaniem obowi±zuj±cych przepisów i norm w zakresie: 1. prania bielizny szpitalnej (obejmuj±cego obowi±zkow± dezynfekcjê, pranie wodne, wykoñczenie, maglowanie, pranie pokrowców na materace zgodnie z instrukcj± producenta) 2. dezynfekcji materacy, materacy przeciwodle¿ynowych 3. czyszczenia chemicznego ko³der, poduszek, kurtek, peleryn, p³aszczy, 4. koncesjonowania asortymentowego po procesie prania (pakowanie w worki foliowe) i dezynfekcji (ka¿dy materac oddzielnie pakowany w worek foliowy) 5. wykonywania na bie¿±co drobnych napraw uszkodzeñ bielizny i odzie¿y (zszywanie rozpruæ, cerowanie, przyszywanie tasiemek do wi±zañ itp.) 6. odbioru brudnej bielizny i materacy z wyznaczonych punktów 2 razy dziennie (o godz. 730 ; 1230prócz niedziel (nawet w dni ¶wi±teczne przypadaj±ce w ¶rodku tygodnia) - za³adunek przez wykonawcê 7. dowozu czystej bielizny i materacy we wszystkie dni robocze 2 razy dziennie - o godz. 700 i 1200 (od poniedzia³ku do pi±tku) do magazynu Szpitala. Rodzaj bielizny stanowi±cej przedmiot zamówienia: bielizna p³aska (pow³oki, prze¶cierad³a, pow³oczki, ¶cierki, rêczniki frotte, pi¿amy, ubrania operacyjne i bielizna operacyjna, podk³ady, worki, bielizna noworodkowa), odzie¿ ochronna, poduszki, koce, pokrowce, kurtki ortalionowe, firanki, materace..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Us³ugi odbierania prania 98.31.20.00 - Us³ugi czyszczenia wyrobów w³ókienniczych .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e siê realizacj± w ci±gu ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 us³ugi prania wykonan± dla jednostek s³u¿by zdrowia, której warto¶æ brutto by³a wiêksza lub równa 80 000,00 z³ brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej 2 pracownikami nadzoru nad wykonywaniem us³ugi prania o sta¿u pracy w zakresie przedmiotowego nadzoru minimum 2 lata
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca przedstawi dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej na kwotê minimum 100 000,00 PLN, w szczególno¶ci op³acon± polisê od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci (bez wy³±czeñ jakichkolwiek ryzyk dotycz±cych przedmiotu zamówienia) na kwotê minimum 100 000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej (zwi±zanej z przedmiotem zamówienia).
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. opinia (za¶wiadczenie) w³a¶ciwego inspektora sanitarnego potwierdzaj±c±, lub podmiotu uprawnionego do kontroli, potwierdzaj±cych, i¿ Wykonawca spe³nia okre¶lone wymogi higieniczno-sanitarne w zakresie ¶wiadczenia us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia lub dokumentów równowa¿nych potwierdzaj±cych spe³nianie wymagañ sanitarno-higienicznych ¶wiadczenia us³ug dla szpitali oraz dodatkowo posiada: barierê higieniczn± (oddzielnie strona brudna i czysta) wraz ze ¶luz± 3-stopniow±, komorê do mycia i dezynfekcji wózków oraz stosuje ¶rodki pior±ce i dezynfekcyjne dopuszczone do stosowania na rynku polskim i/lub europejskim, 2. opinia sanitarna wydana przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny, ¿e pojazdy, którymi bêdzie wykonywana us³uga dla zamawiaj±cego zosta³y dopuszczone do ¶wiadczenia us³ug przewozu bielizny i materacy szpitalnych, 3. opinia sanitarna wydana przez Pañstwowy Inspektorat Sanitarno-Epidemiologiczny w sprawie komory dezynfekcyjnej, 4. o¶wiadczenie wykonawcy o prowadzeniu badañ bakteriologicznych - w za³±czeniu wyniki za okres 3 m-cy poprzedzaj±cych okres og³oszenia przetargu wraz z kopi± umowy na wykonywanie badañ przez uprawnione laboratorium bakteriologiczne, 5. o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e bêdzie wykonywa³ przedmiot zamówienia z zachowaniem przepisów sanitarno-epidemiologicznych, norm technologicznych oraz stosuj±c wy³±cznie ¶rodki pior±co-dezynfekuj±ce zgodne z ustaw± z dnia 13 wrze¶nia 2002 r o produktach Biobójczych (Dz. U. Nr 175, poz. 1433 z pó¼n. zm.) - za³±cznik nr 4 do SIWZ, do którego nale¿y do³±czyæ: 5.1 opis procedury prania i dezynfekcji, 5.2 wykaz u¿ywanych ¶rodków wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi wprowadzenie do obrotu zgodnie z ustaw± z dnia 13 wrze¶nia 2002 r o produktach biobójczych, 5.3 odpowiednie opinie lub badania potwierdzaj±ce, ¿e ¶rodki pior±co-dezynfekuj±ce s³u¿±ce do prania bielizny noworodkowej nie dzia³aj± dra¿ni±co na b³ony ¶luzowe lub skórê noworodków.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy mo¿e wyst±piæ o zwiêkszenie czêstotliwo¶ci odbioru brudnej i przywozu czystej bielizny i materacy w wyj±tkowych sytuacjach ( szczególne zagro¿enia epidemiologiczne
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-morski.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: siedziba zamawiaj±cego Dzia³ Zamówieñ Publicznych budynek nr 6 pokój nr 29.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiaj±cego Dzia³ Zamówieñ Publicznych budynek nr 6 pokój nr 29 lub Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Przed³u¿enie gwarancji platformy serwerowo - sieciowo - macierzowej na potrzeby MOPS w Gdyni
- Wykonanie inwentaryzacji przyrodniczej obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka i Pó³wysep Helski PLH220032 obejmuj±cego wody Zatoki Puckiej
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW, KONTROLI I AKCESORIÓW WRAZ Z DZIER¯AW¡ 2 ANALIZATORÓW DO KOAGULOLOGII DO LOKALIZACJI W WEJHEROWIE
- Us³uga cateringowa - serwis lemoniad
- Dostawa komputerów przeno¶nych i replikatorów portów usb
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Pracownik ds. sprzeda¿y w bran¿y odnawialnych ¼róde³ energii z egzaminem ECDL"
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dom Pomocy Spo³ecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - ¶wiadczenie us³ug pralniczych w III kwartale 2024 r.
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej
- Us³uga pralnicza dla Domu Pomocy Spo³ecznej "SENIOR" w Rudzie ¦l±skiej w drugim pó³roczu 2024 r.
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych wraz z wynajmem bielizny z zastosowaniem systemu RFID UHF lub równowa¿nego - znak sprawy Adm 14/2024
- Us³ugi pralnicze
- Przedmiot zamówienia: Us³ugi pralnicze dla Uzdrowiska Szczawno-Jedlina S.A.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.