eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa wraz z dystrybucją 75 kpl bramek do gry w piłkę ręczną (na jeden komplet składają się dwie bramki z siatkami) dla Klubów Sportowych na terenie całego kraju

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-17

Warszawa: dostawa wraz z dystrybucją 75 kpl bramek do gry w piłkę ręczną (na jeden komplet składają się dwie bramki z siatkami) dla Klubów Sportowych na terenie całego kraju
Numer ogłoszenia: 162717 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Piłki Ręcznej w Polsce, ul. Tamka 3, 02-039 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 892-90-12, 892-90-13, fax 0-22 892-90-11.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Piłki Ręcznej w Polsce.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wraz z dystrybucją 75 kpl bramek do gry w piłkę ręczną (na jeden komplet składają się dwie bramki z siatkami) dla Klubów Sportowych na terenie całego kraju.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 75 kpl. bramek do piłki ręcznej przeznaczonych do gry w sali gimnastycznej i na boisku wraz z transportem dla Uczniowskich Klubów Sportowych na terenie całego kraju. W skład kompletu bramek do gry w piłkę ręczną wchodzą: Dwie bramki z siatkami przeznaczone do gry w piłkę ręczną.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający poniższe warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. wykażą, że: 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że: a)w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonali co najmniej dwie dostawy bramek o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, potwierdzone dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie, 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 1.5. Oferowane bramki do gry w piłkę ręczną posiadają certyfikat CE lub deklarację zgodności stwierdzającą, oraz że są produktem bezpiecznym, 1.6.Zaprezentują na boisku Zespołu Szkół Nr 69, ul. Drewniana 8 (Warszawa-Powiśle) w Warszawie wzór rozłożonej bramki do gry w pikę ręczną odpowiadającą wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt III Opis przedmiotu zamówienia. Wjazd na boisko szkolne jest od ul. Dobrej w Warszawie. Termin prezentacji bramek 28 lipca 2008 r. godz, 1130. 2.Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca jest obowiązany złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IX. pkt. 1 - 3. 3.Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie formuły: spełnia - nie spełnia. 4. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1.Żaden z wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Każdy z tych wykonawców złoży wszystkie dokumenty dla potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu z postępowania, wymienione w pkt. IX pkt 1. SIWZ. Jeżeli choć jeden z tych wykonawców podlega wykluczeniu, to każdy z pozostałych wykonawców również zostaje wykluczony, a ich ofertę wspólną uznaje za odrzuconą. 4.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnik może złożyć Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 4.3.Postanowienia SIWZ dotyczące wykonawcy, stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca złoży pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podpisane przez osobę/y/ upoważnione do reprezentowania wykonawcy (oryginał). Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży: 1.dla potwierdzenia warunku określonego w pkt. VIII 1.1. oraz 1.4. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.dla potwierdzenia warunków określonych w pkt.VIII 1.2. Zamawiający żąda nw. dokumentów: -Wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wzór wykazu podany jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 2.dla potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt VIII 1.5 i1.6 , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: -zaprezentowania na boisku Zespołu Szkół Nr 69 w Warszawie wzór rozłożonej bramki do gry w pikę ręczną odpowiadającą wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt III Opis przedmiotu zamówienia. Wjazd na boisko Zespołu Szkół Nr 69 jest od ul. Dobrej (Warszawa-Powiśle). Termin prezentacji bramek 28 lipca 2008 r. godz, 1130 -Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - tj. certyfikat CE lub deklarację zgodności stwierdzającej, że wyrób jest zgodny z zasadniczymi wymogami w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz. U. Z 2004 r Nr 204 poz. 2087 z pozn. Zm.) oraz dokument potwierdzający zgodność bramek do gry w piłkę ręczną z wymogami bezpieczeństwa i higieny użytkowania zgodnie z ustawą o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2003 r Nr 229 poz. 2275 z poźn. zm.) Uwaga ! Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polski, zamiast dokumentów, o których mowa: 1/ w pkt. 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty , o których mowa wyżej pod literą a) i c) mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa pod literą b), ma być wystawiony nie wcześniej niż 3miesięce przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej w 1/ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Ocena techniczna, jakość, funkcjonalność, łatwość montażu, zgodność z wymogami technicznymi - 40

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zprp.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Piłki Ręcznej w Polsce 00-349 Warszawa, ul. Tamka 3.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 12:45, miejsce: Związek Piłki Ręcznej w Polsce 00-349 Warszawa, ul. Tamka 3.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.