eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa łóżek szpitalnych oraz sprzętu medycznego do wyposażenia Oddziału IX Chorób Zakaźnych dla Dzieci - Nr postępowania 24/E/P/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Gdańsk: Dostawa łóżek szpitalnych oraz sprzętu medycznego do wyposażenia Oddziału IX Chorób Zakaźnych dla Dzieci - Nr postępowania 24/E/P/2008
Numer ogłoszenia: 162678 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3444440, fax 058 3444440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcchz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łóżek szpitalnych oraz sprzętu medycznego do wyposażenia Oddziału IX Chorób Zakaźnych dla Dzieci - Nr postępowania 24/E/P/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr 1 1. łóżko szpitalne sterowane elektrycznie- 1 szt. 2. łóżka szpitalne dwusegmentowe z barierkami bocznymi - 9 szt. 3. łóżko szpitalne dwusegmentowe bez barierek bocznych - 1 szt. 4. łóżka szpitalne dwusegmentowe młodzieżowe - 13 szt. 5. szafki przyłóżkowe- szt.37 Pakiet Nr 2 1. kozetki lekarskie - 3 szt. 2. wózek do przewożenia chorych- 1 szt. 3. wózki do rozwożenia leków - 2 szt. 4. wózek oddziałowy wielofunkcyjny + 2 tace nierdzewne - 1 szt. 5.wózki oddziałowe wielofunkcyjne - 2 szt. 6. trzysegmentowy stół do badań -1 szt. 7.wózek do przewożenia potraw- 1 szt. 8.wózek do brudnej bielizny - 1 szt. 9.wózek pod aparaturę medyczną - 1 szt. 10.stół do pielęgnacji niemowląt - 1 szt. 11.podesty dwustopniowe- 2 szt. 12.parawany na stopkach - 3 szt. 13.stojaki do kroplówek-10 szt. Pakiet Nr 3 1.lampa zabiegowa bezcieniowa statywowa (3 ogniskowa)- 1 szt. Pakiet Nr 4 1.Wanienki na kółkach do kąpieli niemowląt- 3 szt. Pakiet Nr 5 1.Krzesła kryte dermą-36 szt. 2.Taborety obrotowe ( beżowe ) -2 szt. 3.Krzesła tworzywowe z oparciem - 55 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.30 - Łóżka z silnikiem .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki wynikające z Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz warunki wynikające z art. 22 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. nr 223,poz.1655) tj. Wykonawca, który: a)posiada wymagane przepisami uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności i czynności określonych zakresem niniejszego zamówienia publicznego (przedmiot jego działalności zawiera zakres usług objętych zamówieniem), b)posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie (tj. z/realizował - dostawy zbliżone co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego, czyli dostawa sprzętu medycznego wraz z zapewnieniem serwisu) oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. d)nie podlega wykluczeniu w myśl postanowień art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655). 2.Oceny spełnienia warunków Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i zobowiązań o spełnianiu tych warunków - zgodnie z załączonymi do SIWZ formularzami oświadczeń oraz w oparciu o wymagane w SIWZ dokumenty. 3.W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów oraz w przypadku złożenia oświadczeń lub dokumentów świadczących o braku spełnienia warunków Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty Wykonawcy powinni złożyć następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków wymienionych w punkcie III.2) 1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w SIWZ oraz nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5, 2.aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, podpisany przez osobę uprawnioną z adnotacją, że dane zawarte w danym rejestrze (ewidencji) nie uległy zmianie, 3.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4.aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub aktualne zaświadczenie potwierdzające uzyskanie prawem przewidzianej zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5.oświadczenie - wykaz wykonanych przez Wykonawcę dostaw (wraz z serwisem) zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania przetargowego - w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie - załącznik nr 6, 6.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (w tym serwis techniczny) - załącznik nr 7. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. .2, 3, .4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 i ust. 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyjątkiem dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt.2, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do uzupełnienia w oznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wymagania dotyczące oferty-wykaz wymaganych dokumentów,oświadczeń,informacji i wykazów: 1. Oferta winna zawierać: 1.1.wypełniony formularz ofertowo-cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1.1.-1.5 do SIWZ dla oferowanego asortymentu, 1.2.wypełnione zestawienie wymaganych parametrów technicznych dla oferowanego sprzętu medycznego - przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2.1.-2.23. do SIWZ, 1.3.wypełniony formularz dotyczący warunków gwarancji i serwisu, szkolenia personelu - przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ ( dotyczy Pakietu Nr 1,2 i 3), 1.4.wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe - przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 1.5.oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ, 1.6.Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.6.1. o ile dany sprzęt stanowi wyrób medyczny : deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu, bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i do używania, bądź dokument potwierdzający zarejestrowanie wyrobu. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe, prosimy o przedstawienie dokumentu potwierdzającego dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i do używania, bądź dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie wyrobu , 1.6.2. Foldery reklamowo-informacyjne, 1.7.Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wymienione w punkcie III.SIWZ. 1.8.Pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie III.1.2. (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) 1.9.Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, ul.Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk , Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku, ul. Smoluchowskiego 18,80-214 Gdańsk, Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. łóżko szpitalne sterowane elektrycznie- 1 szt. 2. łóżka szpitalne dwusegmentowe z barierkami bocznymi - 9 szt. 3. łóżko szpitalne dwusegmentowe bez barierek bocznych - 1 szt. 4. łóżka szpitalne dwusegmentowe młodzieżowe - 13 szt. 5. szafki przyłóżkowe- szt.37.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.30-2, 33.19.21.20-9, 33.19.21.00-3, 33.19.20.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. kozetki lekarskie - 3 szt. 2. wózek do przewożenia chorych- 1 szt. 3. wózki do rozwożenia leków - 2 szt. 4. wózek oddziałowy wielofunkcyjny + 2 tace nierdzewne - 1 szt. 5.wózki oddziałowe wielofunkcyjne - 2 szt. 6. trzysegmentowy stół do badań -1 szt. 7.wózek do przewożenia potraw- 1 szt. 8.wózek do brudnej bielizny - 1 szt. 9.wózek pod aparaturę medyczną - 1 szt. 10.stół do pielęgnacji niemowląt - 1 szt. 11.podesty dwustopniowe- 2 szt. 12.parawany na stopkach - 3 szt. 13.stojaki do kroplówek-10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.23.00-5, 33.19.22.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.lampa zabiegowa bezcieniowa statywowa (3 ogniskowa)- 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wanienki na kółkach do kąpieli niemowląt- 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Krzesła kryte dermą-36 szt. 2.Taborety obrotowe ( beżowe ) -2 szt. 3.Krzesła tworzywowe z oparciem - 55 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5, 36.11.50.00-0, 36.11.23.00-2, 36.11.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.