eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejska Górka › Budowa zespołu boisk sportowych w Miejskiej Górce Moje boisko - Orlik 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Miejska Górka: Budowa zespołu boisk sportowych w Miejskiej Górce Moje boisko - Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 162632 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Górka, Rynek 33, 63-910 Miejska Górka, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5474507, fax 0-65 5474421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejska-gorka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zespołu boisk sportowych w Miejskiej Górce Moje boisko - Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na budowie: - boiska do piłki nożnej o wym. 30 x 62 m - boiska wielofunkcyjnego o wym. 19,1 x 32,1m - zaplecza socjalnego pow. 99,80 m2 - ciągów komunikacyjnych 214,40 m2 - terenów zielonych 173,60 m2 - oświetlenia boisk - ogrodzenia terenu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10.000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Posiadają prawo do występowania w obrocie prawnym, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach, odpowiadających przedmiotowi zamówienia i zrealizowali w ostatnich 5 latach (2004 - 2008) co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu, - Dysponują niezbędnym do wykonania zadania potencjałem technicznym, - Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobą proponowaną na kierownika budowy z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi oraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp, - Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - Zapewnią 3 letni okres gwarancji na wykonane zadanie,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, że ma prawo do występowania w obrocie prawnym, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, ewentualnie dokumentem równoważnym, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w robotach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, potwierdzone wykazem wykonanych w latach 2004 - 2008 robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia - zgodnie z załącznikiem Nr 1 Doświadczenie wykonawcy wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 3) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje niezbędnym do wykonania potencjałem technicznym, potwierdzone wykazem sprzętu ciężkiego, jakim dysponuje wykonawca - zgodnie z załącznikiem Nr 2 Potencjał techniczny, 4) Oświadczenie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, potwierdzony kopią uprawnień budowlanych i zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 5) Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp. potwierdzone: a) Zaświadczenie z właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) Oświadczenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, potwierdzone aktualną polisą, 8) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 9) Wykaz podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie, a także zakres wykonywanych przez nich robót - na załączniku Nr 3 Informacja o podwykonawcach, 10) Harmonogram realizacji zamówienia.- na załączniku Nr 4, 11) Kosztorys ofertowy, 12) Umowę ustalającą pełnomocnika w przypadku podmiotów występujących wspólnie, 13) Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika z dostarczonych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejska-gorka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Miejskiej Góce ul. Rynek 33 63-910 Miejska Górka pokój nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Miejskiej Górce ul. Rynek 33, 63-910 Miejska Górka pokój nr 23 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.