eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Dostawa zestawu endoskopowego wraz z narzędziami oraz myjnią

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-10

Grodzisk Mazowiecki: Dostawa zestawu endoskopowego wraz z narzędziami oraz myjnią
Numer ogłoszenia: 162543 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Zachodni, ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7559115, fax 022 7559110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalzachodni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu endoskopowego wraz z narzędziami oraz myjnią.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw endoskopowy, narzędzia do zestawu endoskopowego, myjnia endoskopowa z zewnętrzną drukarką do archiwizacji parametrów oraz systemem uzdatniania wody.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych wg zasad określonych poniżej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - miał dostęp lub dysponował środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Na realizację zamówienia nie będą udzielane przedpłaty, zaliczki itp., - wykazał się wykonaniem minimum 3 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia o łącznej wartości minimum ceny brutto składanej oferty, potwierdzone referencjami, - nie zalegał z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, - nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, - był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność kontraktowa lub za produkt), - prowadził zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia - spełnił wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - nie był karany w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Oświadczenie Wykonawcy w trybie Art. 22. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Aktualna informacja o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4 - 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. Aktualna polisa (odpowiedzialność kontraktowa lub za produkt) ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Wykaz dostaw o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat o łącznej wartości nie mniejszej niż cena brutto składanej oferty/jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Oświadczenie, że przed podpisaniem umowy dla wszystkich oferowanych sprzętów zostaną Zamawiającemu dostarczone instrukcje użytkowania w języku polskim oraz firmowe materiały informacyjne, w których powinny być zaznaczone parametry dotyczące warunków wymagalnych określonych w Rozdziale II. Certyfikat CE dla każdego oferowanego sprzętu, lub zgłoszenie do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych wraz z załącznikami zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oświadczenie o treści Oświadczam, że oferowany sprzęt jest kompletny i po montażu będzie gotowy do pracy zgodnie z przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. Gwarantujemy, że oferowane urządzenia są bezpieczne, wykonane z materiałów posiadających atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami, o jakości odpowiadającej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzachodni.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ Szpital Zachodni ul. Daleka 11 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Zachodniego ul. Daleka 11, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw endoskopowy wraz z narzędziami.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw endoskopowy wraz z narzędziami.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Myjnia do endoskopów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia do endoskopów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.