eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup i dostawa mebli na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Kraków: Zakup i dostawa mebli na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie
Numer ogłoszenia: 162515 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowych mebli na potrzeby komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zwanych dalej towarem, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. Zamówienie zostało podzielone na cztery części. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają: niniejsza Specyfikacja istotnych warunków zamówienia oraz umowa, której wzór stanowi załącznik nr 2 do Specyfikacji. Miejsce dostawy towaru: CZĘŚĆ I: Filia nr 8 MOPS, Kraków, ul. Na Kozłówce 27, w godz. 08:00 - 15:00, CZĘŚĆ II - IV: miejsce wskazane przez Zamawiającego po podpisaniu umowy, w granicach administracyjnych miasta Krakowa (piwnice i I piętra). Termin realizacji zamówienia: CZĘŚĆ I: do 14 dni roboczych od daty podpisania umowy, CZĘŚĆ II - IV: do 30 dni od daty podpisania umowy, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00. Pozostałe warunki realizacji zamówienia, wspólne dla wszystkich części. 1. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem, na własny koszt i przy użyciu własnej siły roboczej w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. W ramach zamówienia Wykonawca, za pomocą własnych pracowników, wniesie towar do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany miejsca dostawy w granicach administracyjnych Miasta Krakowa 3. Warunki płatności: zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do Siwz. 4. Wykonawca ma obowiązek wraz z fakturą dostarczyć protokół odbioru towaru dostarczonego do miejsc wskazanych przez Zamawiającego wraz ze zbiorczym dokumentem gwarancyjnym, o którym mowa w ust. 5 niniejszej specyfikacji. Protokoły winny być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy oraz użytkownika w miejscu dostawy. 5. Gwarancje udzielone przez Wykonawcę na oferowany towar winny wynosić minimum 24 miesiące. Gwarancja na dostarczony towar winna być zbiorcza i wystawiona przez Dostawcę. Dokument gwarancyjny winien zawierać datę sprzedaży oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument winien być podpisany przez upoważnioną osobę. 6. Czas naprawy gwarancyjnej nie może być dłuższy niż 3 dni od momentu zgłoszenia usterki. 7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 7 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 8. Towar winien być fabrycznie nowy, kompletny i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem w momencie ich dostarczenia do Zamawiającego w dniu dostawy przez Wykonawcę. 9. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić w ofercie koszty wszystkich materiałów oraz środków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz koszty transportu oraz wniesienia z montażem towaru we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. 10. Zamawiający wymaga wniesienia przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy przed jej podpisaniem. Zabezpieczenie zostanie zwrócone wykonawcy do 30 dni po prawidłowym zrealizowaniu dostaw, co zostanie potwierdzone protokołami odbioru dostaw bez wad. 11. Wszystkie meble winny być wyposażone w zamki. Do każdego zamontowanego zamka Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć min. 3 komplety kluczy. 12. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy pomocy własnych narzędzi, materiałów i środków technicznych oraz przy użyciu własnej siły roboczej. 13. Wykonawca ma obowiązek każdorazowego konsultowania z Zamawiającym wszelkich kwestii problematycznych w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 165,00 zł (słownie zł: sto sześćdziesiąt pięć 00/100) w terminie do dnia 16 listopada 2015 roku, do godz. 08:30 - dotyczy części I. 2. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 4 100,00 zł (słownie zł: cztery tysiące sto 00/100) w terminie do dnia 16 listopada 2015 roku, do godz. 08:30 - dotyczy części II. 3. Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 zł (słownie zł: tysiąc 00/100) w terminie do dnia 16 listopada 2015 roku, do godz. 08:30 - dotyczy części IV 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek depozytowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Pekao S.A. Oddział w Krakowie o numerze następującym: 80 1240 4722 1111 0000 4860 8042 w tytule wpisując nazwę Wykonawcy oraz numer NIP. 6. Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie załączone do oferty potwierdzenie bankowe wykonania przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego. 7. Wadium zostanie zwrócone w sytuacjach i na zasadach opisanych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium, gdy zajdą przesłanki, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres gwarancji (nie krótszy niż 24 m-ce, nie dłuższy niż 60 m-cy) - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę treści umowy w następującym zakresie: 1) skrócenia czasu naprawy gwarancyjnej, 2) wydłużenia okresu gwarancji, 3) warunków płatności, 4) miejsca dostawy towaru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14 30-529 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Józefińska 14 30-529 Kraków dziennik podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.