eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Odłapywanie, hotelowanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Andrespol w okresie od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1624 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Andrespol: Odłapywanie, hotelowanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Andrespol w okresie od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 357731-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362762-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Andrespol, krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska  126, 95020   Andrespol, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 422 132 440, faks 422 132 434, e-mail ug@andrespol.pl
Adres strony internetowej (URL): www.andrespol.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odłapywanie, hotelowanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Andrespol w okresie od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.6140.01.47.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa odłapywania bezdomnych zwierząt na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego, hotelowanie i zapewnienie opieki bezdomnym zwierzętom z terenu gminy Andrespol. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku. Wykonawca zobowiązany będzie do przejęcia w opiekę zwierząt w ilości 84 sztuk (wg. stanu na dzień 30.11.2016r.) będących własnością Gminy Andrespol, a przebywających dotychczas w Hotelu Dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Gabinet Weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne pod adresem: 92-411 Łódź, ul. Kosodrzewiny 56 lok. 2 oraz Wojtyszki 18, gmina Brąszewice, 98-277 Brąszewice woj. łódzkie. Odbiór zwierząt ze schroniska, w którym znajdują się aktualnie i przetransportowanie ich do miejsca pobytu dokonane będzie na koszt Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, w celu ich dalszego odpłatnego hotelowania. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość zwierząt do przejęcia z Hotelu Dla Zwierząt i Ptactwa Domowego Longin Siemiński, Gabinet weterynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne pod adresem: 92-411 Łódź, ul. Kosodrzewiny 56 lok. 2 oraz Wojtyszki 18, gmina Brąszewice, 98-277 Brąszewice woj. łódzkie może być mniejsza lub większa, a wynikać to będzie z ilości zwierząt przebywających w hotelu na dzień rozpoczęcia obowiązywania umowy, zawartej w wyniku niniejszego przetargu. Za przejęcie hotelowanych zwierząt, Wykonawca nie będzie pobierał od Zamawiającego żadnych dodatkowych opłat z tego tytułu. 3.2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 3.2.1. W zakresie hotelowania zwierząt zapewnienie zwierzętom właściwej opieki w miejscu docelowym poprzez: 1) schronienie, 2) wyżywienie, 3) opiekę nad zwierzętami przyjętymi do swojego schroniska, 4) opiekę weterynaryjną, w tym w szczególności: a) 14 dniowa kwarantanna, b) odrobaczenie, c) szczepienie spełniające wymagania określone przepisami szczególnymi, d) leczenie, e) sterylizacja lub kastracja, f) w szczególnych przypadkach, nierokujących wyleczeniem z medycznego punktu widzenia, eutanazja zwierzęcia i utylizacja jego zwłok, dokonana po uprzednim uzyskaniu zgody lekarza weterynarii, 5) zapewnienie pomieszczeń (boksów) do przetrzymywania zwierząt w odpowiednich warunkach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym: a) zabezpieczenie zwierząt przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych takich jak: deszcz, śnieg, wiatr, szkodliwe działanie słońca, b) zapewnienia zwierzętom odpowiedniego oświetlenia, c) oddzielenie zwierząt agresywnych od zwierząt nieprzejawiających takiej cechy. 6) prowadzenie działań adopcyjnych zwierząt z terenu gminy Andrespol poprzez poszukiwanie chętnych osób lub instytucji do adoptowania zwierząt i oddanie do adopcji zwierząt odłapywanych i przejętych oraz spisywanie umów z adoptującymi zwierzęta, 7) niezwłoczne przekazywanie Zamawiającemu kopii umów adopcyjnych, 8) prowadzenie ewidencji zwierząt przebywających w placówce wraz z dokumentacją zdjęciową i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych zestawień zawierających informacje: nr chip, gatunek, płeć, maść zwierzęcia, datę przyjęcia oraz informację o dacie opuszczenia placówki wraz z podaniem przyczyny oraz umieszczanie tych danych w ogólnodostępnej, krajowej bazie danych. 9) oznaczanie numerem identyfikacyjnym (chip) przebywających w placówce zwierząt, 10) umieszczanie informacji z opisem zwierzęcia, zdjęciem oraz nr chip na stronie internetowej schroniska, 11) umożliwienie Zamawiającemu prowadzenia kontroli prawidłowości realizacji zamówienia, 3.2.2. W zakresie odłapywania bezdomnych zwierząt Wykonawca zapewnia: 1) w czasie odłapywania i transportu zwierząt korzystanie z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz cierpienia. 2) prowadzenie dokumentacji odłapanych zwierząt z podaniem ich numeru chip, daty i godziny realizacji odłapania. 3) przybycie w jak najszybszym czasie na miejsce (gdzie znajduje się bezpańskie zwierzę) wskazane przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 24 godziny od powiadomienia, w celu odłapania zwierzęcia. 4) Wykonawca przyjmuje zgłoszenia dotyczące odłapywania zwierząt z terenu gminy Andrespol od koordynatora Zleceniodawcy lub innej osoby upoważnionej przez Wójta Gminy Andrespol oraz od policji. 3.2.3. Szacunkowa ilość odłapywanych zwierząt - 20 sztuk. Zamawiający zastrzega sobie, że ilość odłapywanych zwierząt może ulec zmniejszeniu i będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb i zgłoszeń na odłapanie bezpańskich zwierząt. 3.2.4. W przypadku śmierci zwierzęcia Wykonawca ponosi koszty utylizacji zwłok padłego zwierzęcia. 3.2.5. W przypadku odłapania i odbioru matki z młodymi, koszty dojazdu i odłapania będą liczone jak dla 2 szt. 3.2.6. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zwierzęcia, którego zlokalizowanie przez Wykonawcę będzie niemożliwe, koszty dojazdu w wysokości 50% kosztów odłapania ponosi Zamawiający. 3.3. W celu sprawdzenia warunków, w jakich przetrzymywane są zwierzęta Zamawiający w całym okresie realizacji umowy tj. do czasu zaadoptowania lub śmierci ostatniego z przekazanych zwierząt, jest upoważniony do przeprowadzania kontroli miejsca docelowego przetrzymywania zwierząt, bez uprzedniego informowania Wykonawcy o zamierzonej kontroli. 3.4. Za wszelkie wypadki i szkody oraz ich następstwa wynikłe w związku z realizacją umowy odpowiada wyłącznie Wykonawca. 3.5. Za działania lub zaniechania swoich pracowników, współpracowników, podwykonawców uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu umowy Wykonawca odpowiada tak, jak za działania lub zaniechania własne. 3.6. Wykonawca zobowiązany będzie w terminia 14 dni od dnia podpisania umowy do przeprowadzenia akcji chipowania przyjętych w opiekę zwierząt z terenu gminy Andrespol chipami dostarczonymi przez Zamawiającego. Chipowanie dotyczyć będzie również zwierząt już posiadających chipy. Wykonawca zobowiązany będzie do chipowania nowoprzybyłych zwierząt do placówki w terminie 14 dni od dnia ich przyjęcia. Zamawiający zastrzega sobie prawo umożliwienia osobom wskazanym przez Zamawiającego do przeprowadzenia chipowania. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Przestrzegania przepisów prawa zawartych w: a) ustawie z dnia 21 sierpnia 1997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2013r. poz. 856 z późniejszymi zmianami), b) ustawie z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U. z 2014r. poz. 1539 z późniejszymi zmianami), c) ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2016r. poz. 250), d) we właściwych rozporządzeniach wydanych na podstawie ww. ustaw, 2) zachowania bezpieczeństwa, porządku i czystości podczas realizacji przedmiotu umowy, 3) powierzenia wykonywania obowiązków i zadań objętych przedmiotem umowy osobom posiadającym wymagane do tego kwalifikacje i uprawnienia oraz zaopatrzenia ich w odpowiedni sprzęt zapewniający bezpieczeństwo ludzi i zwierząt, 4) zapewnienia we własnym zakresie zaplecza organizacyjnego, personalnego i narzędzi koniecznych do wykonywania przedmiotu umowy, 3.8. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3.8.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający wymaga, aby: a) czynności opieki weterynaryjnej - świadczone były przez min. 1 osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę. oraz b) czynności opieki na zwierzętami - świadczone były przez min. 1 osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę. 3.8.2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.8.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.8.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.8.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3.8.4. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu: 1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.8.1., 2) poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt. 3.8.1. (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności: bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3.8.5. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.8.1. czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy załącznik nr 6 SIWZ. 3.8.6. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.8.1. 3.8.7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98380000-0
Dodatkowe kody CPV: 85200000-1, 85210000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT188883.98
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Hotel dla zwierząt i ptactwa domowego Longin Siemiński Gabinet Wetrynaryjny, Schronisko, Centrum Rehabilitacyjno-Szkoleniowo-Adopcyjne,  ,  ul. Kosodrzewiny 56 lok 2,  92-411,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 228115,80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228115,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 228115,80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.