eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąbrzeźno › Usługa ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem systemu ochrony elektronicznej w budynku Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie zlokalizowanym w Wąbrzeźnie, przy ulicy Wolności 44.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Wąbrzeźno: Usługa ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem systemu ochrony elektronicznej w budynku Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie zlokalizowanym w Wąbrzeźnie, przy ulicy Wolności 44.
Numer ogłoszenia: 162406 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wąbrzeski , ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6882745, 6882450 do 57, faks 056 6882759.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem systemu ochrony elektronicznej w budynku Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie zlokalizowanym w Wąbrzeźnie, przy ulicy Wolności 44..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony obiektu, osób i mienia wraz z obsługą istniejącego systemu ochroną elektronicznej w Starostwie Powiatowym w Wąbrzeźnie Według Wspólnego Słownika Zamówień, o którym mowa w art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. przedmiot zamówienia oznaczony jest kodem 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie usługi ochroniarskie. Wykonawca dołączy do oferty dokument pn. Zasady organizacji i wykonywania ochrony obiektu - do akceptacji Zamawiającego Zamawiający nie ogranicza stanu faktycznego liczby zatrudnionych pracowników. Wymagane wyposażenie pracowników ochrony - środki łączności bezprzewodowej, które muszą stanowić własność Wykonawcy. wymagana obsada służby i czas jej pełnienia: całodobowy patrol jednoosobowy usytuowany przy wejściu głównym. - podstawowe zadania pracownika ochrony pełniącego partol przy wejściu głównym. a)zapewnienie porządku przy wejściu głównym . b) obsługa centralki alarmowej i podejmowanie czynności interwencyjnych w każdym przypadku wystąpienia zagrożenia. c) kontrola ruchu osobowego (szczególnie nasilona po godzinach urzędowania) - zgodnie z postanowieniami instrukcji wewnętrznej, d) wykonywanie obchodów na wewnętrznych ciągach komunikacyjnych budynku. e) w przypadku zakłócenia porządku publicznego. Próby dokonania przestępstwa lub jego zaist-nienia, uruchamianie systemu powiadomienia oraz przystępowanie do realizacji postanowień instrukcje postępowania pracowników ochrony w sytuacjach szczególnych. f) w przypadku pożaru przystępowania do realizacji postanowili zawartych w instrukcji uczest-niczyć bezpośrednio w akcji granicznej, ale pod warunkiem nieprzerwanego wykonywania czynności ochronnych. g) współdziałanie z pracownikami grupy interwencyjnej i policjantami w sytuacjach nadzwy-czajnych. h) realizowanie innych zadań ochronnych wynikających z doraźnych poleceń wydawanych przez uprawnione osoby. i) wykonywanie innych czynności wynikających z zawartej umowy oraz regulaminu służby, j) prowadzenie wymaganej dokumentacji oraz przechowywanie i ewidencjonowanie kluczy od pomieszczeń biurowych. k) zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i interesantom w czasie obsługi. 1)utrzymywanie sta1e łączności z dyżurnym operacyjnym i informowanie o przebiegu realizacji zadań ochronnych. ł) wykonywanie innych czynności wynikających z uzgodnienia tj. utrzymanie zimowe (odśnie-żanie) oraz utrzymanie doraźnej czystości na części chodnika posesji dojściach przed budynkiem Starostwa. W dni robocze współdziałanie w tym zakresie z pracownikiem gospodarczym Starostwa. m) Pracownik ochrony winien być jednolicie umundurowany oraz posiadać identyfikator z imieniem. nazwiskiem. nazwą firmy i numerem koncesji oraz aktualnym zdjęciem. n) Pracownik ochrony winien na bieżąco udzielać informacji petentom dostarczonych przez wydział AG dotyczących m.in. nr pokoju danej instytucji, nr telefonu itp. Wszyscy pracownicy ochrony. obiektu w sprawach związanych z ochroną obiektu Zamawia-jącego podlegają Staroście Wąbrzeskiemu lub osobie zastępującej Starostą w czasie jego nie-obecności: nadzór nad realizacją zadań związanych z ochroną sprawuje Wydział Administracyjno -Gospodarczy. Monitorowanie systemu ochrony elektronicznej polegać będzie na: 1) całodobowym monitorowaniu istniejącego systemu sygnalizacji włamania i napadu zabezpie-czającego obiekt Zamawiającego poprzez dwa tory transmisji (drogą radiową i telefoniczną). 2) niezwłocznej reakcji grupy interwencyjnej w przypadku otrzymania sygnału włamania lub napadu -czas reakcji grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 5 minut. Wykonawca poniesie wszelkie koszty podłączenia istniejącego w budynku Zamawiającego lokalnego systemu ochrony elektronicznej do systemu monitoringu. 3) Wykonawca zapewni grupą interwencyjną zmotoryzowaną uzbrojoną w bron palną, oraz przewidziane prawem środki przymusu bezpośredniego. Członkowie grupy interwencyjnej mu-szą posiadać minimum licencją I stopnia pracownika ochrony (do oferty należy dołączyć imien-ny wykaz minimum 4 pracowników grupy interwencyjnej -załącznik 3a) będących obsługiwać Zamawiającego wraz z numerami 1icenc.ji. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcą możliwości ko-rzystania z linii te1efonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów rozmów telefonicznych wykonanych przez pracowników Wykonawcy. Pokrycie kosztów rozmów telefonicznych nastąpi po przedłożeniu rachunku wy-stawionego przez Zamawiającego w terminie 14 dni. Rachunki będą przedkładane raz w miesią-cu za rozmowy telefoniczne wykonane w miesiącu poprzedni. 4) Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszystkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzeciej w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 5) Faktury będą wystawiane przez Wykonawcą do piątego dnia następnego po miesiącu świad-czenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany rachunek Wykonawcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga składania WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). Spełnienie ww. wa-runku oceniane będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń wchodzących w skład oferty. Posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospo-darczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentu załączonego do oferty. Zrealizowali lub realizują w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia ww. postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie polegające na ochronie fizycznej obiektów użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt 7.1.6 SIWZ, sporządzone-go wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ i przedłożonych dokumentów po-twierdzających, że ww. usługi zostały wykonane lub są wykonywane z należytą staranno-ścią (referencje). Ponadto od wykonawcy wymagane jest spełnienie i przyjęcie warunków określonych w niniej-szej SIWZ oraz załączonym wzorze umowy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub do-raźnej oraz polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Wykaz wykonanych lub wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia ww. postępowania, usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (określonych w poz. 6.3 SIWZ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowany według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dokumenty potwierdzające, iż prace wymienione w wykazie zostały wykonane z należytą starannością (referencje)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wabrzezno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie ul. Wolności 44 87-200 Wąbrzeźno pok. 218 IIp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie ul. Wolności 44 87-200 Wąbrzeźno sala 133.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.