eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grabów › Przetarg na obsługę bankową budżetu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Grabów: Przetarg na obsługę bankową budżetu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną
Numer ogłoszenia: 162382 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Grabów nad Prosną , Ul. Kolejowa 8, 63-520 Grabów, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7305024, faks 0-62 7305050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/grabownp/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na obsługę bankową budżetu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi bankowej budżetu Miasta i Gminy Grabów nad Prosną w okresie od 1 sierpnia 2011 roku do 31 grudnia 2015 roku polegającej na: 1) nieodpłatnym otwarciu i prowadzeniu rachunków Miasta i Gminy Grabów nad Prosną i rachunków gminnych jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Grabów nad Prosną 2) nieodpłatnym otwarciu dodatkowych rachunków bankowych w razie potrzeby, w tym rachunków prowadzonych w walutach obcych, 3) nieodpłatnej realizacji poleceń przelewu w wersji elektronicznej i papierowej w ramach banku obsługującego Miasto i Gminę Grabów nad Prosną, 4) nieodpłatnej realizacji poleceń przelewu do innych banków, 5) nieodpłatnym przyjmowaniu wpłat gotówkowych zewnętrznych i wewnętrznych, 6) nieodpłatnym wypłacaniu gotówki, 7) nieodpłatnym wydawaniu blankietów czekowych, 8) nieodpłatnej obsłudze płatności masowych, w tym nie pobieranie prowizji od wpłat podatków opłat i innych należności na rzecz Miasta i Gminy Grabów nad Prosną i jej jednostek organizacyjnych, 9) nieodpłatnym udostępnianiu w formie elektronicznej i papierowej wyciągów bankowych, 10) nieodpłatnym świadczeniu usług bankowości elektronicznej, pozwalających na dostęp do rachunków bankowych w czasie rzeczywistym za pośrednictwem sieci informatycznej dla Miasta i Gminy Grabów nad Prosną i jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Grabów nad Prosną, 11) nieodpłatnym udostępnieniu przez cały okres trwania umowy, usługi typu homebanking na 10 stanowiskach komputerowych. Usługa ta w szczególności winna obejmować: instalację systemu, kompleksowe przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, bieżące doradztwo i pomoc z zakresu obsługi systemu, bieżącą obsługę techniczną i bezzwłoczne usuwanie awarii systemu, 12) nieodpłatnym wydawanie zaświadczeń związanych z obsługą bankową rachunków, 13) nieodpłatnym przechowywaniu depozytów, 14) oprocentowaniu środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bieżących i pomocniczych w stosunku rocznym, ustalone według zmiennej stawki bazowej WIBID 1M obowiązującej na dwa dni robocze przed dniem zmiany oprocentowania skorygowanej o współczynnik zaoferowany przez Bank. Zmieniona stawka bazowa ma zastosowanie od 1 dnia miesiąca następnego. 15) kapitalizacji odsetek w okresach miesięcznych, 16) lokowaniu wolnych środków na wszystkich rachunkach bieżących na lokatach krótkoterminowych, w tym lokatach typu overnight, dla których oprocentowanie zostanie ustalone według stawki bazowej WIBID O/N obowiązującej w dniu złożenia lokaty skorygowanej o współczynnik zaoferowany przez Bank. 17) uruchomieniu kredytu w rachunku bieżącym w ramach upoważnienia wynikającego z uchwały budżetowej Rady Miejskiej Grabowa nad Prosną obowiązującej na dany rok budżetowy, bez pobrania prowizji bankowej od kwoty uruchomionego kredytu, dla którego oprocentowanie zostanie ustalone według zmiennej stawki bazowej WIBOR 1M obowiązującej na dwa dni robocze przed każdym miesiącem kredytowania powiększonej o marżę zaoferowana przez Bank. Zmieniona stawka bazowa ma zastosowanie od 1 dnia miesiąca następnego okresu kredytowania. 18) świadczeniu innych usług bankowych określonych w statucie Banku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie Dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności otrzymali zezwolenie, o którym mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo Bankowe (tekst jednolity - Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 ze zmianami). Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonego do oferty zezwolenia na rozpoczęcie działalności bankowej, o którym mowa w art. 36 Prawo bankowe.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie obowiązywania umowy wykonawca będzie posiadał: a)na terenie miasta Grabów nad Prosną placówkę bankową, wyposażoną w urządzenia techniczne umożliwiające dokonywanie wpłat w formie zamkniętej także po godzinach otwarcia placówki (wrzutnia nocna), b)możliwości techniczne pozwalające na elektroniczny dostęp do rachunków w czasie rzeczywistym za pośrednictwem sieci informatycznej i wykonywanie następujących czynności: - składanie poleceń przelewu, w tym poleceń przelewu z datą przyszłą - zleceń stałych, - pobieranie wyciągów, - wydruk historii operacji, z możliwością definiowania zakresu dostępu do rachunków i operacji dla poszczególnych użytkowników oraz zatwierdzania przekazywanych zleceń przez osoby uprawnione, zgodnie ze strukturą jednostki organizacyjnej (bankowość elektroniczna), c) system rozliczeń płatności masowych pozwalający na automatyczną rejestrację oraz uzgadnianie stanu należności. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku na podstawie załączonego do oferty Oświadczenia Wykonawcy - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty wraz z załacznikami

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 25
  • 2 - wysokość oprocentowania rachunków bieżących i pomocniczych - 60
  • 3 - wysokość oprocentowania depozytów over night - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo do: 1. Objęcia warunkami umowy jednostek organizacyjnych innych, niż wymienione w części III pkt 8 SIWZ w przypadku utworzenia, przekształcenia lub likwidacji jednostek w trakcie trwania umowy, po pisemnym powiadomieniu Wykonawcy. 2. Wprowadzenia do umowy zmian wynikających ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/grabownp/bip/zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną ul. Kolejowa 8, 63-520 Grabów nad Prosną Telefon: /0- prefiks-62/ 730 50 24, Faks:/0-prefiks-62/ 730 50 50, w godz. 7.00-15.00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w pokoju Nr 7 w Urzędzie Miasta i Gminy Grabów nad Prosną ul. Kolejowa 8 , 63-520 Grabów nad Prosną..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie Dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.