eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku Politechniki Śląskiej w Katowicach. Oznaczenie sprawy OZ/B/81/BB/08



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Gliwice: Wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku Politechniki Śląskiej w Katowicach. Oznaczenie sprawy OZ/B/81/BB/08
Numer ogłoszenia: 162314 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wentylacji mechanicznej w budynku Politechniki Śląskiej w Katowicach. Oznaczenie sprawy OZ/B/81/BB/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące wykonania wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej i odciągu miejscowego z komory rękawicowej pomieszczenia dydaktyczno-laboratoryjnego fizyki.Przewidziano układ NW składający się z zładu nawiewnego N z aparatem grzewczo-wentylacyjnym nawiewnym i zładu wywiewnego W z wentylatorem ściennym oraz odciąg miejscowy O (komora rękawicowa) z wentylatorem kanałowym centralnym. Zasilanie urządzeń wentylacji mechanicznej przewidziano z istniejącej tablicy bezpiecznikowej, którą należy rozbudować z dodatkową skrzynkę zawierającą zabezpieczenie centrali wentylacyjnej i zabezpieczenie wentylatora wyciągowego. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane, których zbilansowana wartośc w przedmiotowym obiekcie w 2008r. przekracza kwotę 206.000Euro i nie przekracza 5.150.000Euro. Na mocy art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówień uzupełniajacych o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Termin wykonania do 7 tygodni (49dni) od dnia podpisania umowy. (CPV: 45.33.12.00-8 Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowanie powietrza).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 49.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 900.00zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postepowaniu jakie musi spełnić Wykonawca) :1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia.3. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:dysponowanie przez Wykonawcę osobami: 1. posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności:a.sanitarnej lub instalacyjno-inżynieryjnej obejmującej instalacje i urządzenia wentylacyjne, b.instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, oraz posiadającymi aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa (dot. wszystkich osób wymienionych powyżej); 2) posiadającymi kwalifikacje do wykonywania prac w zakresie urządzeń i instalacji na stanowiskach eksploatacji (E) i dozoru (D) urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1kV. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy poprzez: Nie zaleganie przez Wykonawcę z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Warunki przedmiotowe (warunki dot. przedmiotu zamówienia jakie musi spełnić Wykonawca): 5. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, terminu realizacji itd. 6. Wycena przedmiotu zamówienia. 7. Potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia (potwierdzenie spełnienia minimalnych parametrów, wymagań dotyczących materiałów budowlanych). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków. (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych: 1A. Oświadczenie, 2A. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3A. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 3B. Kopie uprawnień budowlanych i świadectw kwalifikacyjnych. 3C. Kopie zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4A. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4B. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (albo oświadczenie złożone przed właściwym organem) - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 5A. Oferta Cenowa,6A. Kalkulacja ceny oferty, 7A. Zdjęcia, prospekty, katalogi lub opisy techniczne (w języku polskim) oferowanego elementu, materiału czy rozwiązania równoważnego potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok.509..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2008 godzina 08:30, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok.510.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiajacy zobowiązuje się dokonac zapłaty nalezności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia złożenia faktury. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, wystepujacych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiajacy (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulujacej ich współpracę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.