Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Kraków: Dostawa 250 karnetów uprawniających pracowników MPWiK SA do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych
Numer ogłoszenia: 162244 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie , ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 4212011 wew. 391, faks (012) 4242397, 4242391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 250 karnetów uprawniających pracowników MPWiK SA do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 250 karnetów dla pracowników MPWiK SA oraz 10 karnetów dla osób towarzyszących, emerytów i dzieci, uprawniających do korzystania z usług rekreacyjnych i sportowych ( basen, klubów fitness itp.) Karnety winny upoważniać użytkownika do wejścia oraz korzystania z usług w obiektach sportowo-rekreacyjnych zlokalizowanych na terenie województwa małopolskiego, w tym z minimum 50 obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kraków. Karnet musi zapewniać dostęp do co najmniej: a) jednego obiektu z dwoma basenami (min. 25 m długości każdy), b) jednego obiektu z jednym basenem (min. 25 m długości) i innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem, c) jednego obiektu z siłownią, sauną, fitnessem, d) jednego obiektu z salą do squasha. Pod pojęciem obiekt sportowo-rekreacyjny należy rozumieć oddzielne miejsce, gdzie świadczone są przedmiotowe usługi sportowo-rekreacyjne. Dostęp do usług nie może wiązać się z żadnymi dodatkowymi kosztami chyba że dopłaty wprowadzone są przez same punkty sportowo-rekreacyjne ale ich wysokość nie przekroczy połowy wartości rynkowej zakupu danej usługi. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku to zostaną zakwalifikowane jako dwa niezależne obiekty sportowe. Dostęp do obiektów ma mieć charakter nielimitowany tj. dający możliwość korzystania z różnych usług w różnych obiektach sportowych tego samego dnia, tygodnia czy miesiąca bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji - dla orientacyjnej ilości 20 pracowników. Dla grupy około 230 pracowników dostęp ma mieć charakter dający możliwość korzystania z różnych usług w różnych obiektach sportowych co najmniej raz dziennie w ciągu całego miesiące bez deklaracji korzystania z określonej lokalizacji Dostęp do obiektów ma mieć charakter nieograniczony czasowo dający możliwość korzystania z usług bez limitu czasowego, chyba że takie ograniczenia są nałożone bezpośrednio przez obiekty sportowo-rekreacyjne i taki limit czasowy nie może być krótszy niż 45 minut (rozumiany jako czas korzystania z usługi); z wyjątkiem sauny. Częstotliwość korzystania z obiektów typu basen, siłownia itp. powinna być minimum cztery razy w tygodniu..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.33.66.00 - 98.33.66.00 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Złożenie oferty nie wymaga zabezpieczenia jej wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności pozwalające na realizacje zamówienia, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty będącego integralna częścią SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedze i doświadczenie pozwalające na realizacje zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty będącego integralna częścią SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedze i doświadczenie pozwalające na realizacje zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty będącego integralna częścią SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedze i doświadczenie pozwalające na realizacje zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty będącego integralna częścią SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać wiedze i doświadczenie pozwalające na realizacje zamówienia. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do formularza oferty będącego integralna częścią SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W celu spełnienia pozostałych wymagań zamawiającego do oferty należy załączyć: 1) Formularz nr 1 - Podstawowe dane wykonawcy - według wzoru załączonego do specyfikacji; 2) Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty lub/i załączników do niej, o którym mowa w pkt XIV.5.3) SIWZ (jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w pkt XV.4 SIWZ p.t.: Wykonawcy występujący wspólnie (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę). 2. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego do oferty należy załączyć: 1) Regulamin świadczenia usług 2) wykaz obiektów, z podaniem elementów dostępnych w ramach karnetu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Ilość obiektów w Krakowie - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.krakow.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Przetargów i Umów MPWiK SA, 30-106 Kraków, ul. Senatorska 1, budynek A pok. Nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 09:15, miejsce: Dział Przetargów i Umów MPWiK SA, 30-106 Kraków, ul. Senatorska 1, budynek A pok. Nr 3..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- Remont instalacji elektrycznej i słaboprądowej w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 w Krakowie przy ul. Zakątek 2
- Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
- Wymiana instalacji gazowej zasilającej lampy gazowe oraz remont konserwatorski lamp gazowych w budynku Sukiennic Rynek Główny 3 w Krakowie.
- Świadczenie serwisowych usług pogwarancyjnych Małopolskiego Systemu Radiołączności PRM.
- Dobudowa windy w budynku U-3 wraz z przebudową toalety i klatki schodowej dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami na terenie AGH w Krakowie. DE-dzp.272-263/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie w ramach projektu budżetu obywatelskiego Wakacyjnej Bezpłatnej Wypożyczalni kajaków na Pradze Południe - Jeziorko Kamionkowskie 2024
- Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni w Obornikach.
- Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych w ramach abonamentu dla pracowników Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego, dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.