eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Prace konserwatorskie przypór i tynków wraz z naprawami profili przybudówki Anny Wazówny na Zamku w Golubiu-Dobrzyniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-25

Golub-Dobrzyń: Prace konserwatorskie przypór i tynków wraz z naprawami profili przybudówki Anny Wazówny na Zamku w Golubiu-Dobrzyniu.
Numer ogłoszenia: 162233 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział PTTK im. Zygmunta Kwiatkowskiego , PTTK 13, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 683 24 55, faks 56 683 26 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamekgolub.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Oddział PTTK-Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace konserwatorskie przypór i tynków wraz z naprawami profili przybudówki Anny Wazówny na Zamku w Golubiu-Dobrzyniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie robót budowlanych pod nazwą Prace konserwatorskie przypór i tynków wraz z naprawami profili przybudówki Anny Wazówny na Zamku w Golubiu-Dobrzyniu. I. Prace budowlane : 1.odbudowa wraz z pracami naprawczymi 2 przypór ceglanych -zachodnio-południowej i zachodnio-północnej- wraz z zastąpieniem spoiny cementowej spoiną wapienną w zachodniej elewacji zamku 2.wymiana tynków przybudówki Anny Wazówny 3.konserwacja muru ceglanego przybudówki Anny Wazówny 4.prace naprawcze profili ciągnionych opasek i gzymsów budynku przybudówki Anny Wazówny II.Program prac konserwatorskich obejmuje m.in.: 1.dezynfekcję i oczyszczenie powierzchni cegieł i zapraw 2.odsolenie partii zasolonych 3.usunięcie spoin cementowych 4.wzmocnienie elementów ceglanych 5.uzupełnienie brakujących i wymiana zniszczonych cegieł materiałem odpowiednio dobranym pod względem parametrów fizyko-mechanicznych 6.wykonanie prac tynkarskich 7.spoinowanie 8.scalenie kolorystyczne uzupełnień z partiami oryginalnymi. III.Wykonanie badań konserwatorskich obejmuje : wykonanie dokumentacji fotograficznej i opisowej - w zakresie wymaganym przez wojewódzkiego konserwatora zabytków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz program prac konserwatorskich będące załącznikami do SIWZ. załącznik nr 10 - Dokumentacja Techniczna ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające stanowiące nie więcej niz 10 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.21.23.54 - Roboty budowlane w zakresie zamków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia -konserwacja gotyckich murów ceglanych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde -oraz doświadczenie w badaniach, konserwacji i restauracji gotyckich murów, potwierdzone referencjami protokołami służb konserwatorskich (MKZ, WKZ). Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, tj. sprzętem określonym w Specyfikacji Technicznej. Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie na drukach stanowiących załączniki : nr 7 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: - dysponuje osobą do kierowania zespołem konserwatorskim posiadającą uprawnienia zawodowe wymagane do wykonania prac na obiektach zabytkowych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, -Dz. U. Nr 165 poz. 987. - kierownik zespołu wykaże się minimum 2- letnim doświadczeniem i praktyką w zakresie badań, konserwacji, restauracji elementów i detalu architektonicznego, - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, - wykazującą się co najmniej 2 letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, bądź posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac w obiektach zabytkowych potwierdzone stosownym zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych, Dz.U.Nr165 z 2011r., poz. 987. - posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań, warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży odpowiednie oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu wykonania zadania, jeżeli w trakcie jej obowiązywania wystąpią: - działania organów administracji lub innych podmiotów, związane z przekroczeniem obowiązujących terminów wydania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, - warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację prac przez okres kolejnych 10 dni kalendarzowych, - działania siły wyższej polegające na zakłóceniach w działalności przedsiębiorstwa lub jego kontrahentów skutkujące opóźnieniem w wydaniu materiałów budowlanych, - konieczność wykonania rozwiązań zamiennych wynikających z nadzoru konserwatorskiego, 2. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie rozwiązań zamiennych dopuszczonych ustawą Prawo Budowlane. 3. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie formy prawnej Wykonawcy jeżeli w trakcie jej obowiązywania: - zmianie ulegnie siedziba, adres, lub forma prawna Wykonawcy. 4. Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych , pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamekgolub.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział PTTK Zamek Golubski, ul. PTTK 13, 87-400 Golub-Dobrzyń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: ZAMEK GOLUBSKI UL. PTTK 13 87-400 GOLUB-DOBRZYŃ.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.