eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Dostawa urządzeń medycznych do szpitala Zakładu Karnego w Czarnem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-10

Czarne: Dostawa urządzeń medycznych do szpitala Zakładu Karnego w Czarnem.
Numer ogłoszenia: 162215 - 2011; data zamieszczenia: 10.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8330830.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych do szpitala Zakładu Karnego w Czarnem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń medycznych do szpitala Zakładu Karnego w Czarnem. Zamówienie podzielono na 6 części. CPV - 33130000-0 - Unit stomatologiczny, CPV - 33191000-5 - Autoklaw 35l, CPV - 33192100-3 - Łóżko do intensywnej terapii, CPV - 33112340-3 - Aparat EKG, CPV - 33196200-2 - Wózek transportowo - kąpielowy, CPV - 38630000-0 - Mikroskop laboratoryjny..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 38.63.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. ( tj. Dz. U. 2010 Nr 113, poz. 759 z późn. zm. ) spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o gotowości zawarcia umowy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Czarnem, ul. Pomorska 1, 77 - 330 Czarne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego; ul. Pomorska 1, 77 - 330 Czarne, w sekretariacie pokój nr 29,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Unit stomatologiczny - CPV - 33130000-0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Unit stomatologiczny - CPV - 33130000-0 - specyfikacja techniczna: 1. fotel stomatologiczny pneumatyczny (sterownik nożny, pozycja Trendelenburga); 2. kompresor 1 stanowiskowy; 3. unit stomatologiczny; 4. rękawice górne (mikrosilnik elektryczny do kątnicy i prostnicy NSK z chłodzeniem wewnętrznym, turbina do końcówek NSK, skaler, dmuchawka z wodą i powietrzem, trójdrożna); 5. spluwaczka porcelanowa lub szklana; 6. stolik na ramieniu; 7. lampa bezcieniowa; 8. przeglądarka zdjęć rentgenowskich; 9. ślinociąg przepływowy z automatycznym uruchomianiem; 10. certyfikat CE; 11. wpis do rejestru wyrobów medycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Autoklaw 33 l - CPV - 33191000-5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Autoklaw 33 l - CPV - 33191000-5 - specyfikacja techniczna: 1. krótki czas procesów (od 10min. do 20min.); 2. bezpieczeństwo i łatwość obsługi; 3. model spełniający wszystkie procesy; 4. niskie zużycie wody; 5. maksymalna przestrzeń użytkowa; 6. szybkie programy cykli; 7. pojemność do 35 litrów; 8. język, menu - polski; 9. zalecana temperatura 121-135°C; 10. wbudowana drukarka; 11. certyfikat CE; 12. wpis do rejestru wyrobów medycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Łóżko do Intensywnej Terapii - CPV - 33192100-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko do Intensywnej Terapii - CPV - 33192100-3 - specyfikacja techniczna 1. zintegrowany system ważenia; 2. przechyły boczne w zakresie do 30o po obu stronach łóżka; 3. elektryczny Trendelenburg/anty-Trendelenburg; 4. pełny efektyczny system centralnej blokady kół; 5. materiały, z których wykonano łóżko powinny być łatwe w dezynfekcji, odporne na rozwój mikroorganizmów; 6. panele sterujące; 7. wbudowany akumulator ze wskaźnikiem naładowania i wpięcia elektrycznej; 8. barierki boczne dzielone, 9. szerokość łóżka ok. 80cm - 90cm, długość ok. 204cm - 207cm. 10. mobilność łóżka; 11. elektryczne sterowanie oparciem pleców i ud; 12. certyfikat CE; 13. wpis do rejestru wyrobów medycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Aparat EKG - CPV - 33112340-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG - CPV - 33112340-3 - specyfikacja techniczna: 1. automatyczna analiza i interpretacja; 2. praca w trybie auto lub manual; 3. sygnał EKG: 12 odprowadzeń standardowych; 4. klawiatura automatyczna i funkcyjna; 5. kolorowy ekran; 6. panel dotykowy; 7. prezentacja na ekranie przebiegów z 3,6 oraz 12 odprowadzeń EKG; 8. wydruk w trybie 3,6 lub 12 kanałów; 9. zasilanie sieciowo - akumulatorowe; 10. wejściowe napięcie znamionowe 100V~115V/220V~240V; 11. częstotliwość znamionowa 50Hz; 12. moc znamionowa ok. 35VA; 13. wbudowane litowe baterie o mocy 35VA; 14. czułość: ok. 2,5/5/10/20/mm/Mv, prędkość zapisu ok. 5/10/25/50 mm/s; detekacja złego połączenia elektrody; 15. ciągły pomiar częstości akcji serca NR i jego prezentacja na wyświetlaczu; 16. cyfrowa filtracja zakłóceń sieciowych i zakłóceń pochodzenia mięśniowego; 17. cyfrowy filtr pływania izolinii; 18. interfejs komunikacyjny: 3 x port USB (równoczesna komunikacja z PC, drukarką zewnętrzną, pamięcią USB - PenDrive); 19. zasilanie sieciowo akumulatorowe; 20. menu wyświetlane na ekranie; 21. certyfikat CE; 22. wpis do rejestru wyrobów medycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wózek transportowo - kąpielowy - CPV - 33196200-2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek transportowo - kąpielowy - CPV - 33196200-2 - specyfikacja techniczna: 1. wózek transportowo kąpielowy umożliwiający zarówno transport jak i kąpiel w pozycji leżącej; 2. łóżko do mycia chorych posiadające barierki metalowe, boczne odchylane; 3. wanna do mycia chorych wykonana z tworzywa PCV, kółka z hamulcami, przy szczytach krążki odbojowe oraz rura odpływowa; 4. długość wanny 190 -195 cm; 5. szerokość wanny 67 - 75 cm; 6. głębokość wanny 20 - 24 cm; 7. wysokość wanny 50 - 56 cm; 8. certyfikat CE; 9. wpis do rejestru wyrobów medycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.62.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mikroskop laboratoryjny - CPV - 38630000-0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop laboratoryjny - CPV - 38630000-0 - specyfikacja techniczna: 1. powiększenie standardowe (5x, 10x, 40x, 100x, imersja); 2. okulary szerokopolowe, regulowany rozstaw; 3. system regulacji ostrości i natężenia światła; 4. łatwy system wymiany żarówki; 5. obiektyw achromatyczny lub planachromatyczny; 6. zasilanie 230V; 7. lampa LED; 8. certyfikat CE; 9. wpis do rejestru wyrobów medycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.