eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Przebudowa i remont budynku internatu na terenie S.O. S.W. nr 1 w Wejherowie dla potrzeb PCPR w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 279



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Wejherowo: Przebudowa i remont budynku internatu na terenie S.O. S.W. nr 1 w Wejherowie dla potrzeb PCPR w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 279
Numer ogłoszenia: 162170 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Strzelecka 9, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 672 40 63, fax 058 672 27 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont budynku internatu na terenie S.O. S.W. nr 1 w Wejherowie dla potrzeb PCPR w Wejherowie przy ul. Sobieskiego 279.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa parteru i części piwnic w budynku przeznaczonym dla potrzeb PCPR zgodnie z: a.Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych- załącznik nr 16 do specyfikacji; b.Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót instalacji sanitarnych- załącznik nr 16 do specyfikacji; c.Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznych i - załącznik nr 16 do specyfikacji; d.zakresem zamówienia - załącznik nr 7 do specyfikacji; e.projektami budowlanymi dotyczącymi remontu i przebudowy budynku- załącznik nr 8-11 do specyfikacji; f.przedmiarami robót wybranych elementów budowy -załączniki nr 12 do 15; 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. 3.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia przed odbiorem robót stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia do stosowania w budownictwie przewidziane w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (jt. Dz.U.z 2006, nr 156, poz. 1118 ze zm.). W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca. Roboty w zakresie burzenia: -Rozbiórka schodów do piwnicy w obrębie wejścia do klatki schodowej wschodniej. Rozebranie ścianek -Wykucie wnęk, gniazd, otworów w ścianach dla otworów drzwiowych -Wykucie z muru ościeżnic drewnianych drzwi, okien, podokienników drewnianych i stalowych -Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych -Skucie terakoty w sanitariatach i kl. schodowej na podłogach przy głębokości skucia do 5 cm na podłogach o -Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych nie zbrojonych -Odbicie glazury -Zeskrobanie i zmycie starej farby -Wyburzenie ściany nośnej zgodnie z rys. konstrukcyjnym -Rozbiórka ścian działowych w sanitariatach Wyrównywanie podłóg: -Warstwy wyrównawcze i wygładzające - środek gruntujący -Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej -Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej -Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych oraz zgrzewanie wykładzin rulonowych -Posadzki z płytek z kamieni sztucznych 30x30 cm na zaprawie klejowej -Cokoliki płytkowe z kamieni sztucznych z płytek 30x30 - cokolik 10 cm układane na klej z przecinaniem płytek -Wywinięcie z wykładzin z tworzyw sztucznych - PCW na ściany, -Instalowanie okien z tworzyw sztucznych -Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych -Instalowanie drzwi drewnianych -Roboty murarskie -Tynkowanie - Roboty malarskie -Roboty izolacyjne -Instalowanie ścianek działowych -Instalowanie konstrukcji metalowych -Betonowanie bez zbrojenia -Betonowanie konstrukcji -Dostawa i montaż windy dla osób niepełnosprawnych, drzwi przeszklone -Wykonanie posadzki w miejscu wykutych schodów -Wykonanie obudowy szybu dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych -Podmurowanie stropu w obrębie wejścia do klatki schodowej wschodniej i pomieszczeń położonych nad w/w wejściem zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi -Wykonanie belek nadprożowych nad nowymi otworami drzwiowymi w miejscu rozebrania ścian zgodnie z rys. konstrukcyjnym -Izolacja przeciwwilgociowa -Rozbiórka ścian działowych w sanitariatach -Wykonanie ścian działowych z bloczków gazobetonowych gr 6 cm -Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz montaż okien dachowych -Wykonanie sufitów podwieszanych wymiana posadzek -Wykonanie nowych sanitariatów -Wykonanie instalacji elektrycznej -Wykonanie instalacji CO i wod.-kan. -Wykonanie instalacji telefonicznych i komputerowych -

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.34 - Instalowanie drzwi drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych Oryginalny kod CPV: 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych Oryginalny kod CPV: 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.50 - Betonowanie bez zbrojenia Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.22.00 - Hydraulika Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: -Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. -Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie PKO S.A. 52 1240 1239 1111 0010 1509 7946 lub w jednej z poniższych form: a)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b)w gwarancjach bankowych, c)w gwarancjach ubezpieczeniowych, d)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). -Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium przez wykonawcę w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku, gdy dyspozycja przelania wadium na konto Zamawiającego zostanie dokonana przed terminem składania ofert, ale wadium nie wpłynie na konto przed upływem tego terminu, zamawiający będzie zobowiązany wykluczyć wykonawcę. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. -Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, przed upływem terminu składania ofert. -Wykonawcy, którzy w terminie nie wnieśli wadium zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy. -Dokument w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) wykonawca winien wykazać, iż należycie wybudował, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: trzy roboty budowlane w pełnym zakresie (rozbiórki, roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne i elektryczne) b) kierownicy budowy: - muszą posiadać ważne uprawnienia ogólnobudowlane , elektryczne - muszą posiadać aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależności do właściwych Izb Samorządu Zawodowego, - muszą mieć doświadczenie co najmniej pięciu lat pracy na stanowisku kierowniczym, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 2; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: a) posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 100 000,00 zł lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł; b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 3, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców. Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. X specyfikacji będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne dokumenty stwierdzające, że: a)kierownik budowy posiada ważne uprawnienia ogólnobudowlane, b)kierownik budowy przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. c)Kierownik budowy instalacji elektrycznych posiada ważne uprawnienia elektryczne d)Kierownik budowy instalacji elektrycznych przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 6.Wykaz osób (osoby), które będą pełnić funkcje kierownika budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 4 do specyfikacji). 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (określonych w pkt. IX.2.a specyfikacji), z podaniem ich zakresu wraz z oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 specyfikacji). 8.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji Dokumenty wymienione w pkt. X specyfikacji mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna - rozdział X pkt 1 - 4, pozostałe wymagane dokumenty mogą być składane wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-wejherowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pcpr-wejherowo.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie, ul. Strzelecka 9 w Sekretariacie, pok. nr 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.