eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Postepowanie w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 133000euro na dostawe ogumienia, części samochodowych, narzedzi oraz narzędzi obróbki ręcznej nr postępowania 25/CZS/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-22

Koszalin: Postepowanie w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 133000euro na dostawe ogumienia, części samochodowych, narzedzi oraz narzędzi obróbki ręcznej nr postępowania 25/CZS/09
Numer ogłoszenia: 162104 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postepowanie w trybie przetargu nieograniczonego poniżej 133000euro na dostawe ogumienia, części samochodowych, narzedzi oraz narzędzi obróbki ręcznej nr postępowania 25/CZS/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia, części samochodowych, narzędzi oraz narzędzi obróbki ręcznej na potrzeby JW. w Koszalinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych 44.81.00.00 - Farby 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne 44.51.23.00 - Młotki 43.13.23.00 - Wiertła 44.53.16.00 - Nakrętki 17.24.20.00 - 17.24.20.00 31.71.11.40 - Elektrody 42.91.33.00 - Filtry oleju 31.53.10.00 - Żarówki 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i wykażą że: 1. Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 13); 3. Złożą oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w załączniku nr 14); 4. Złożą oświadczenie o spełnieniu art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 12); Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione (lub uaktualnione) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, wystawionego nie wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w SIWZ - załącznik nr 13); 3. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wg wzoru zawartego w SIWZ - załącznik nr 14); 4. Oświadczenie o spełnieniu art.22.ust.1 prawa zamówień publicznych (wg wzoru zawartegow SIWZ - załącznik nr 12);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie zamawiającego: JW 1223 Koszalin, ul. 4-go Marca 2 , Budynek 1, Kancelaria 233.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 08:45, miejsce: Kancelaria Ogólna, budynek nr 1 pokój 111, lub pocztą na adres: JW 1223, ul.4-go Marca 2, 75-950 Koszalin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OGUMIENIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWINIA JEST DOSTAWA OGUMIENIA NA POTRZEBY JW 1223 W KOSZALINIE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00-3, 19.51.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: FARBY I LAKIERY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa farb i lakierów na potrzeby JW 1223 w Koszalinie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NARZĘDZIA OBRÓBKI RĘCZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzedzi obróbki ręcznej na potrzeby JW 1223 w Koszalinie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.52.22.00-7, 44.51.10.00-5, 43.13.23.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAPIER ŚCIERNY, ŚRUBY, ELEKTRODY, PLOMBY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru ściernego. śrub, elektrod oraz plomb na potrzeby JW 1223 w Koszlainie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.53.16.00-7, 44.53.14.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: FILTRY DO POJAZDÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa filtrów do pojazdów na potrzeby JW 1223 w Koszalinie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.33.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ŻARÓWKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówiwnia jest dostawa żarówek na potrzeby JW 1223 w Koszalinie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆI SAMOCHODOWE STAR 266.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do samochodów STAR 266.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚCI SAMOCHODOWE LUBLIN 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do samochodów LUBLIN 3 na potrzeby JW 1223 w Koszalinie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚCI SAMOCHODOWE TARPAN HONKER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa częśći do samochodów TRPAN HONKER na potrzeby JW 1223.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆI SAMOCHODOWE FIAT PUNTO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do samochodu FIAT PUNTO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: INNE MARKI POJAZDÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa częśći samochodowych do różnych marek samochodów zgodnie z SIWZ na potrzeby JW1223 w Koszalinie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.