eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka › Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Kazimierza Wielka w sołectwachOdonów, Gabułtów, Głuchów odc. I i II oraz przebudowa ul. 15-go stycznia z chodnikiem i ul. Broniewskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-16

Kazimierza Wielka: Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Kazimierza Wielka w sołectwach: Odonów, Gabułtów, Głuchów odc. I i II oraz przebudowa ul. 15-go stycznia z chodnikiem i ul. Broniewskiego.
Numer ogłoszenia: 162079 - 2008; data zamieszczenia: 16.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kazimierza Wielka, ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3521937.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kazimierzawielka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Miasta i Gminy Kazimierza Wielka w sołectwach: Odonów, Gabułtów, Głuchów odc. I i II oraz przebudowa ul. 15-go stycznia z chodnikiem i ul. Broniewskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a)Przebudowę drogi gminnej w sołectwie Odonów odcinek o długości 220m (nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych -warstwa wiążąca asfaltowa gr.6cm - 1320,00 m²) (nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa gr.4cm - 1320,00 m²) (skropienie nawierzchni drogowej asfaltem-2640,00 m²) b)Przebudowę drogi gminnej w sołectwie Gabułtów odcinek o długości 400m (nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych - warstwa gr. 4cm - 1235 m² c)Przebudowę drogi gminnej w sołectwie Głuchów odc.I -odcinek o długości 698m(nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych - warstwa gr.4cm - 2149 m² d)Przebudowę drogi gminnej w sołectwie Głuchów odc.II -odcinek o długości 1130m (nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych - warstwa gr.4cm -3390 m² e)Przebudowę ulicy 15-go Stycznia - odcinek o długości 330m ( nawierzchnia z betonu asfaltowego- warstwa ścieralna gr. 4 cm - 2068 m²) f)Przebudowę chodnika na ul. 15-go Stycznia - pow. 417 m² ( nawierzchnia z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6cm - 417m²) g)Przebudowę ul. Broniewskiego - odcinek o długości 433m ( nawierzchnia z betonu asfaltowego -warstwa ścieralna gr. 4cm- 2252m²) h)Urządzenie terenu budowy, i)Oznakowanie terenu budowy, j)W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądż urządzeń w toku realizacji - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, k)Odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami BHP oraz ppoż. l)Zapewnienie dozoru terenu budowy m)Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, n)Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Inwestorowi najpóżniej do dnia odbioru końcowego. Do postępowania przetargowego mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych/Dz.U.z 2007 roku,nr 223 poz.1655/

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł do dnia 07.08.2008r. godz. 12.30 Wadium winno być wniesione w formie określonej w art. 45 ust. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu mogą przystąpić wszyscy zainteresowani wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) zwaną dalej ustawą na potwierdzenie czego złożą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z SIWZ. Ocena spełnienia w/w warunków będzie polegała na sprawdzeniu, czy wszystkie złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty (zgodnie z pkt 2 SIWZ) są zgodne z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, aktami wykonawczymi do tej ustawy oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Aby wykonawca mógł wziąć udział w postępowaniu, musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (lata 2003-2007) był głównym wykonawcą przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Aby spełnić ten warunek, prace, na które wykonawca się powołuje muszą być ukończone. Warunek ten oceniany będzie na podstawie danych przedstawionych w załączniku nr 4 do oferty - /Informacje na temat doświadczenia/oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia: a)Oświadczenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)Oświadczenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)Oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; d)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. e)Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; f)Oświadczenie, że wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie utrzymania się przy przetargu, podpisać umowę; g)Oświadczenie, że wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania prac w wymaganym czasie; h)Oświadczenie, że zawarty w Rozdziale D niniejszej SIWZ wzór umowy został przez wykonawcę zaakceptowany i zobowiązuje się on w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na podanych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. i)Oświadczenie, że wykonawca obejrzał miejsce, w którym wykonywane będą prace. Dokumenty:a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); b)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (kopia decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych Kierownika Budowy, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę, aktualna polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) c)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); d)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); e)Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia i wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż pięć lat - w tym okresie. f)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kazimierzawielka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej ul.Tadeusza Kościuszki 12 28-500 Kazimierza Wielka pok.210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2008 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kazimierzy Wielkiej ul.Tadeusza Kościuszki 12 28-500 Kazimierza Wielka pok.102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.