eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Druk, oprawa i dystrybucja kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-25

Warszawa: Druk, oprawa i dystrybucja kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych
Numer ogłoszenia: 161943 - 2012; data zamieszczenia: 25.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk, oprawa i dystrybucja kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Druk, oprawa i dystrybucja Kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych, w którego skład wchodzą: 3.1.1. Zestaw nr 1 Segregator A4/35 mm 4R (z czterema kółkami-pierścieniowy, pierścienie w kształcie litery D o wymiarach 35 mm wysokość i 30 mm szerokość), ciemno zielony, oklejony dwustronnie folią z logo systemu - 4 kolory na: - stronie przedniej segregatora (110mmx80mm), - grzbiecie segregatora (z rokiem obrachunkowym 2013); Specyfikacja książek: a) książki wpięte w segregator b) format A4; c) papier offsetowy - 80g; d) okładki - 1 kolor/czarny (1+1) - karton 300g (5 książek); e) nakład poszczególnych elementów kompletu: pięć podstawowych książek - nakład 14100 egzemplarzy każda, zszywane drutem z zaczepami, druk dwustronny, wpięte w segregator: Spis Wybranych Aktywów i Zobowiązań - stron 16, druk czarny dwustronny; Książka Wpływów i Wydatków - stron 64, w tym 36 stron druku w kolorze niebieskim, 20 stron druku w kolorze zielonym oraz 8 stron druku w kolorze czarnym, druk dwustronny; Książka Obrotów i Zaszłości - stron 44, druk czarny dwustronny; Instrukcja Kodowania oraz Wykazy Kodów - stron 40, druk czarny w tym 3 strony z kolorem czerwonym, druk dwustronny; Instrukcja Prowadzenia Zapisów w Książkach Rachunkowych - stron 76 druk czarny w tym 4 strony z kolorem czerwonym, druk dwustronny; Oraz dwie broszury - nakład 14100 egzemplarzy każda, wpięte w segregator: Ankieta dot. dochodów spoza gospodarstwa rolnego rodziny rolnika w 2013 r. - stron 1, dołączona do poszczególnych segregatorów w koszulce foliowej, format A5, papier offsetowy - 80g., druk czarny jednostronny; Informacja dla rolników - stron 3, dołączona do poszczególnych segregatorów w koszulce foliowej, format A4, papier offsetowy -80g., druk czarny dwustronny. Zdjęcia znajdują się w załączniku nr 8 do SIWZ- wzór segregatora. 3.1.2. Zestaw nr 2 książki luzem Specyfikacja książek: a) format A4; b) papier offsetowy - 80g; c) okładki - 1 kolor/czarny (1+1) - karton 300g (2 książki); d) nakład poszczególnych elementów kompletu: dwie podstawowe książki, nakład: 1500 egzemplarzy każda, zszywane drutem z zaczepami, komplet luzem, nie wpinany do segregatora: Spis Aktywów i Zobowiązań - stron 28 druk czarny dwustronny; FADN i Polski FADN - 60 stron, druk czarny dwustronny 3.1.3. Zestaw nr 3 Raport indywidualny z gospodarstwa rolnego za rok 2012 Format A4 - 4 strony Karton dwustronny 250 g Strony 1 i 4 pokryte lakierem UV - druk kolorowy Strony 2 i 3 (wewnętrzne) - druk czarny Nakład: 11200 egzemplarzy UWAGA: 1) Ilość poszczególnych rodzajów książek może ulec zmianie po ok. ? 500 egz. 2) Pliki materiałów w formie elektronicznej w formacie pdf. zostaną przekazane wykonawcy do dnia 23. 10. 2012 roku. 3) Komplety materiałów zostaną wykonane i rozesłane do właściwych 17 biur rachunkowych na terenie całego kraju w terminie do 6.12.2012 r., według rozdzielnika przekazanego do drukarni w dogodnym dla obu stron terminie. 4) Wykaz biur rachunkowych - ODR - rozdzielnik stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.97.10.00 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żada wniesienia wadium w wysokości 4 500,00 zł (cztery tysiące pięćset zł)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy wykażą, że wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi polegające na świadczeniu w ramach jednej umowy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia określonemu w pkt. 3 SIWZ o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda usługa.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załącznik nr 5 do SIWZ - formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ- oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictwo o ile ofertę składa pełnomocnik

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Wartość umowy netto nie ulega zmianie, Wykonawca wystawi fakturę z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury, b) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku przekształceń, przejęć).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - PIB ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa pokój 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - PIB ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa pokój 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.