To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-16
Kraków: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble
Numer ogłoszenia: 161886 - 2011; data zamieszczenia: 16.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132933 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie, ul. Rozrywka 1, 31-419 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 411 41 21, faks 12 410 56 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pierwszej części wyposażenia Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pierwszej części wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie - meble obejmująca: 1. Szafa ubraniowa do pokoi pensjonariuszy (szer./wys./głęb. - 60/250/60) - szt. 61 2. Łóżko do pokoi pensjonariuszy z materacem - szt. 60 3. Szafka przyłóżkowa - szt. 60 4. Stół do pokoi pensjonariuszy (80/60) - szt. 26 5. Krzesła drewniane - szt. 215 6. Stół kwadratowy 90 x 90 - szt. 20 7. Fotel wypoczynkowy - szt. 18 8. Krzesła wyścielane - szt. 40 9. Krzesła wyścielane z podkładką biurową - szt. 30 10. Szafa magazynowa metalowa - szt. 21 11. Regał magazynowy - szt. 23 12. Regał archiwalny - szt. 10 13. Ławka do szatni - szt. 12 14. Wieszak wolnostojący - szt. 10 Dodatkowe usługi wykonane w ramach umowy: 1) dostawa i montaż wyposażenia nastąpi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z uruchomieniem, 2) czas reakcji na zgłoszoną awarię nie może być dłuższy niż - 3 dni kalendarzowe, 3) gwarancja dla każdej pozycji wyposażenia nie może być krótsza niż - 24 miesiące, 4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dla każdego elementu wyposażenia. 5) wyposażenie powinno odpowiadać wszelkim normom oraz być dopuszczone do obrotu i stosowania w placówkach leczenia zbiorowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00 - Meble medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 17.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FOCUS Halina Kuphal, ul. Wróblewskiego 128, 94-039 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 331925,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 216474,97
Oferta z najniższą ceną: 216474,97 / Oferta z najwyższą ceną: 501760,84
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa stołu operacyjnego wraz z wyposażeniem
- 111.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie przeprowadzenia badań metodami obrazowania magnetyczno-rezonansowego przy użyciu tomografu MR 9.4T.
- Oświetlenie ogródka jordanowskiego przy ul. Darwina w Krakowie - Luboczy.
- (DFP.271.72.2024.KSK)Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dietetycznych środków specjalnego przeznaczenia medycznego, benzyny.
- Dostawa rejestratora danych dla WILiGZ - DE-dzp.272-185/24
- Remont portierni głównej i kiosku handlowego zlokalizowanych przy budynku administracyjnym ZCK ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- "Dostawa wyposażenia meblowego sal operacyjnych do wykonania na wymiar ze stali chirurgicznej wraz z usługą montażu i transportem."
- Zakup wraz z dostawą mebli medycznych (z podziałem na 10 zadań)
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i wyposażenia do pracowni zawodowych szkół powiatowych w ramach projektu pn.: "Nowoczesne kształcenie zawodowe - nowe możliwości"
- Dostawa wyposażenia oddziałów szpitalnych.
- "Dostawa i montaż wyposażenia do budynku C O M w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej szkole podstawowej na budynek "Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego"
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.