eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarocin › Budowa sali sportowej w Mieszkowie wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji przez okres dwóch lat

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Jarocin: Budowa sali sportowej w Mieszkowie wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji przez okres dwóch lat
Numer ogłoszenia: 161666 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108816 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jarocin Sport Spółka z o.o. w Jarocinie, ul. Sportowa 6, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7473104, faks 062 7472974.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali sportowej w Mieszkowie wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji przez okres dwóch lat.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali sportowej w Mieszkowie wraz z finansowaniem wykonanej inwestycji przez okres dwóch lat. 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sali sportowej w Mieszkowie. Powierzchnia zabudowy: 540,60 m2 Powierzchnia użytkowa: 548,30 m2 Kubatura: 4 467,00 m3 Ilość kondygnacji: 2 Zestawienie wymiarów gabarytowych: Długość - 39,23 m Szerokość - 13,78 m Wysokość max - 12,04 m Wysokość max do okapu - 7,22 m Kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych W przypadku, gdy dokumentacja techniczna bądź STWiOR zawierać będzie nazwę producenta lub firmy, Zamawiający zastrzega możliwość zastosowania innych materiałów jednak o parametrach nie gorszych niż opisane w dokumentacji i przedmiarze. UWAGA: Dokumentacja budowlana zostaje przedstawiona jedynie dla celów informacyjnych. Wykonawca oblicza cenę na podstawie kosztorysu ofertowego i przedmiaru robót. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia w związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Przed ostatecznym ustaleniem ceny oferty należy dokonać szczegółowej analizy projektu i dokumentacji technicznej przygotowanej przez Zamawiającego oraz dokonać oceny, czy dokumentacja taka pozwala wykonać umowę bez jakichkolwiek dodatkowych poprawek, konsultacji i modyfikacji. Na Wykonawcy ciąży bowiem ustawowy obowiązek niezwłocznego informowania zamawiającego o wszystkich okolicznościach, które mogłyby przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu robót. Dla dodatkowego zabezpieczenia interesu Wykonawcy, oraz dla celów dowodowych informacja ta powinna zostać przekazana inwestorowi w formie pisemnej. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. oraz 2) usługa finansowania w zakresie sfinansowania wykonanej inwestycji: 1) poprzez wykup wierzytelności pieniężnych przez bank finansujący Wykonawcę bądź 2) poprzez możliwość zastosowania odroczonego terminu płatności przez samego wykonawcę, bez konieczności sprzedaży wierzytelności. która zapewni Zamawiającemu możliwość wieloletniej spłaty. 2. Finansowanie inwestycji polegać będzie na wyborze przez Wykonawcę jednej z dwóch opcji: 1) dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wynagrodzenie Wykonawcy za wykonane roboty budowlane wraz z należnym podatkiem VAT. W tym wariancie Wykonawca jako zbywca zapewni że: a) wykup wierzytelności będzie dokonany przez bank lub instytucję finansową działającą na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( t.j. 2012, poz. 1376 z późn. zm.), zwanej dalej bankiem, w terminie nieprzekraczalnym 60 dni od odbioru końcowego wykonanych robót i złożenia u Zamawiającego faktury za wykonane roboty, b) że po stronie Wykonawcy ani banku nie powstanie roszczenie o zapłatę odsetek ustawowych, o których mowa w ustawie z dnia 8 marca 2013 roku o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. 2013, poz. 403), c) podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od podpisania umowy o zamówienie publiczne z Zamawiającym, d) umowa o wykup wierzytelności oraz wszelkie w niej zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, e) wykup wierzytelności nastąpi po zakończeniu robót, odbiorze bez usterek i uzyskaniu decyzji na użytkowanie, f)spłata wykupionej przez bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres dwóch lat liczony od płatności wykupionej faktury - 24 miesiące, g)odsetki pobierane przez bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału według stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę banku podaną w ofercie Wykonawcy od bieżącego zaangażowania, h)okres odsetkowy oznacza okres jednego miesiąca, za który naliczane i płacone są odsetki od wierzytelności. Pierwszy okres odsetkowy rozpoczyna się w dniu wykupu wierzytelności. Kolejne miesięczne okresy odsetkowe liczone są od następnego dnia po zakończeniu poprzedniego okresu odsetkowego. Ostatni okres odsetkowy kończy się w dniu poprzedzającym dzień całkowitej spłaty wierzytelności. i)wysokość stawki WIBOR 1M oznacza stawkę oprocentowania depozytów międzybankowych w Warszawie dostępną w serwisie Reutersa na stronie WIBOR około godziny 11 czasu warszawskiego. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny strona WIBOR Reutersa przestanie być dostępna, np. w związku z zaniechaniem takiej usługi, bank powiadomi niezwłocznie o tym Zamawiającego i będzie stosował średnią stawek oferowanych przez trzy główne banki prowadzące aktywne działania na rynku międzybankowym w Warszawie, wybrane przez bank. Nowy wskaźnik będzie obowiązywał od dnia obowiązywania stawki WIBOR. j)warunkiem nabycia wierzytelności przez bank jest potwierdzenie kwoty wierzytelności przez Zamawiającego i inspektora nadzoru na fakturze VAT wystawionej przez Wykonawcę do zapłaty Zamawiającego, k)warunkiem nabycia wierzytelności przez bank jest uznanie przez Zamawiającego długu związanego z wierzytelnością oraz zaakceptowanie przez Zamawiającego harmonogramu spłaty wierzytelności przygotowanego przez Wykonawcę lub bank zgodnie z warunkami określonymi w punkcie III.2.1 SIWZ, l)przedstawi w banku wszystkie dokumenty niezbędne do nabycia przez bank wierzytelności (w szczególności fakturę VAT) w terminie umożliwiającym dotrzymanie terminu zapłaty przez bank, m)bank w terminie 2 dni roboczych przed terminem płatności odsetek będzie przekazywał Zamawiającemu informację o wysokości należnych odsetek wraz ze wskazaniem numeru rachunku bankowego, na jaki należy przekazać płatność oraz termin zapłaty, n)Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty zadłużenia przed terminem ostatniej spłaty, a odsetki będą pobrane wyłącznie od faktycznego stanu zadłużenia w dniu spłaty, o)zmiana harmonogramu związana ze wcześniejszą spłatą wierzytelności nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji i opłat przez bank, p)bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, q)spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy uwzględniając warunki zawarte w SIWZ, r)wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez bank bez zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujący, s)bank nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności innemu bankowi, instytucji finansującej lub osobie trzeciej, t)w przypadku udzielenia zamówień dodatkowych bank wykupi dodatkowe wierzytelności na warunkach jak wykup wierzytelności podstawowej, u)w postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz. U. z 2013 r., poz. 403). 2) Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w systemie ratalnym wg niżej wymienionych zasad: a)wynagrodzenie Wykonawcy będzie wypłacane przez Zamawiającego przez okres dwóch lat, przy czym: -pierwsza rata spłaty zostanie zrealizowana do dnia 31.12.2015 roku, -druga rata spłaty zostanie zrealizowana do dnia 31.12.2016 roku. Wysokość każdej raty spłaty wynosić będzie 50 % wartości zamówienia. b)Wykonawca oświadcza że nie będzie dochodził ustawowych odsetek za zwłokę w razie opóźnienia Zamawiającego w zapłacie wynagrodzenia, c)niedochowanie przez Zamawiającego terminu zapłaty którejkolwiek z rat opisanej w pkt III. 2.2.a) powoduje natychmiastową wykonalność pozostałej części wynagrodzenia, d)Wykonawca oświadcza, że wynagrodzenie ofertowe zawiera koszt pozyskania kapitału oraz uwzględnia harmonogram spłat, e)Zamawiający będzie miał możliwość dokonania wcześniejszej spłaty zadłużenia przed terminem ostatniej spłaty, f)Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym okresem spłaty, g)Spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na zasadach określonych w ofercie Wykonawcy uwzględniającej warunki zawarte w SIWZ, h)Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przekazać wierzytelności osobie trzeciej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący robót budowlanych znajduje się w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym i STWiOR (załącznik nr 9)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD S.A., ul. Poznańska 71a, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1211382,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1461227,70

  • Oferta z najniższą ceną: 1461227,70 / Oferta z najwyższą ceną: 1483000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.