eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mundurów wyjściowych z emblematem STRAŻ GRANICZNA w ilości 200 kpl., spodni letnich w ilości 200 szt. oraz spodni służbowych nowego wzoru w ilości 40 szt.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Warszawa: Dostawa mundurów wyjściowych z emblematem STRAŻ GRANICZNA w ilości 200 kpl., spodni letnich w ilości 200 szt. oraz spodni służbowych nowego wzoru w ilości 40 szt.
Numer ogłoszenia: 161568 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 500 44 22, faks 022 500 47 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mundurów wyjściowych z emblematem STRAŻ GRANICZNA w ilości 200 kpl., spodni letnich w ilości 200 szt. oraz spodni służbowych nowego wzoru w ilości 40 szt..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji., mundurów wyjściowych z emblematem STRAŻ GRANICZNA w ilości 200 kpl., spodni letnich w ilości 200 szt. oraz spodni służbowych nowego wzoru w ilości 40 szt. 2.Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia we wszystkich częściach wynosi minimum 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania, przy czym okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat licząc od dnia odebrania dostawy przez odbiorcę docelowego. 3.Ilekroć do opisania przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty spełniające wymagania Zamawiającego co najmniej w tym samym zakresie co opisane w OPZ. Ilekroć przedmiot zamówienia opisano za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych spełniających wymagania Zamawiającego co najmniej w tym samym zakresie co opisane w OPZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania Zamawiającego. 4.Zamawiający w celu zachowania jednolitości w umundurowaniu funkcjonariuszy Straży Granicznej udostępni do wglądu w swojej siedzibie wzór przedmiotu użytkowanego przez funkcjonariuszy Straży Granicznej, po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami. Nie dotyczy to spodni służbowych nowego wzoru. 5.Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36 ust. 4 ustawy Pzp). Jeżeli wykonawca nie zamieści w ofercie ww. informacji wówczas zamawiający uzna, że wykonawca zrealizuje zamówienie bez udziału podwykonawców. W przypadku powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcy, wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania podwykonawcy jak za własne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5, 18.23.40.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dokonano konkretyzacji warunku. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Na potwierdzenie posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje następujące dostawy: a) w przypadku składania oferty na część 1 zamówienia (Mundur wyjściowy z emblematem STRAŻ GRANICZNA), ubiorów dwuczęściowych (składających się z kurtki i spodni) w ilości nie mniejszej niż 200 kpl. lub kurtek w ilości nie mniejszej niż 200 szt. i spodni w ilości nie mniejszej niż 200 szt. w których elementy nośne kurtki zostały wykonane technologią wielko- powierzchniowego klejenia, a nogawki spodni zostały poddane procesowi formowania na gorąco; b) w przypadku składania oferty na część 2 zamówienia (Spodnie letnie), spodni w ilości nie mniejszej niż 200 szt., w których nogawki spodni zostały poddane procesowi formowania na gorąco; c) w przypadku składania oferty na część 3 zamówienia (Spodnie służbowe nowego wzoru), spodni drelichowych w ilości nie mniejszej niż 40 szt.; d) w przypadku składania oferty na części 1 i 2 łącznie, Wykonawca może posłużyć się wykazem, o którym mowa w ppkt a, przy czym ilość wykonanych spodni musi stanowić minimum 400 szt. e) W przypadku Wykonawców składających ofertę na więcej niż jedną część zamówienia -dostawę/dostawy spełniające wszystkie wymagania (ilościowo-jakościowe) określone przez Zamawiającego w punktach a - c, dla tych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. f) w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca nie może posługiwać się tym samym dokumentem referencyjnym, chyba że wielkość i zakres dostaw(y) w nim wyszczególnionych(ej)spełnia wszystkie wymagania określone łącznie dla tych części zamówienia, których wykonanie ma potwierdzić ten dokument referencyjny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dokonano konkretyzacji warunku. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dokonano konkretyzacji warunku. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dokonano konkretyzacji warunku. Wykonawca winien złożyć stosowne oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 4.3.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania przy zachowaniu terminu wystawienia wymaganego dla tego dokumentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - jakość - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej 00-463 Warszawa ul. Podchorążych 38 tel. (022) 500 44 22, (022) 500 43 72, fax. (022) 500 47 81.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: kancelaria Zespołu do Spraw Zamówień Publicznych KGSG w Warszawie przy ul. Podchorążych 38, budynek nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mundur wyjściowy z emblematem STRAŻ GRANICZNA w ilości 200 kpl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mundurów wyjściowych z emblematem STRAŻ GRANICZNA w ilości 200 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spodnie letnie w ilości 200 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa spodni letnich w ilości 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spodnie służbowe nowego wzoru w ilości 40 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa spodni służbowych nowego wzoru w ilości 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.