Ogłoszenie z dnia 2008-01-23
Mirosławiec: Dostawa przyrządu do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość-wersja mobilna wraz z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 16147 - 2008; data zamieszczenia: 23.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Mirosławiec, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595042, fax 067 2595042.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miroslawiec.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przyrządu do pomiaru prędkości i rejestrowania pojazdów przekraczających dopuszczalną prędkość-wersja mobilna wraz z oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: - nowy zestaw fotoradarowy do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym z jednoczesną rejestracją wykroczeń w formie zdjęcia wykonawynego techniką cyfrową-wersja mobilna dostosowana do instalacji w pojeździe -zestaw komputerowy -oprogramowanie do obróbki materiału zdjęciowego i emisji kompletnej dokumentacji mandatowej
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.11.00 - Urządzenia kontrolne Kod CPV wg słownika 2008: 34.63.20.00 - Urządzenia do sterowania ruchem kolejowym .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Określone w art. 22 ust. 1 ustawy tzn.: -- posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -- posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówień; -- znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -- nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , określonych w Art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy; c) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem przedmiotu dostawy, daty wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy o których mowa w tym punkcie zostały wykonane należycie . Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością Zamawiający uznaje dostawy zestawów fotoradarowych na wartość jednej dostawy ( jednego zamówienia publicznego-umowy), za min. dziewięćdziesiąt tysięcy PLN brutto; e) Dokumenty wymienione w pkt.13 c,d należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; f) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokumenty (oświadczenie o spełnianiu i aktualny odpis) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez 1 Wykonawcę lub wspólnie , g) Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia , albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; h) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu o których mowa w pkt.13 c (aktualny odpis), składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od terminu składania ofert; i) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 13 h zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.miroslawiec.pl/zamowienia.dhtml
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Mirosławiec ul.Wolności 37 78-650 Mirosławiec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 11:45, miejsce: Sekretariat pok.nr 1 Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec ul. Wolności 37 78-650 Mirosławiec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MIROSŁAWIEC
więcej: przetargi MIROSŁAWIEC »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.