eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Xerox, Konica Minolta, Develop, Kyocera Mita, Toshiba, znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie ZP-OG-24-16

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Xerox, Konica Minolta, Develop, Kyocera Mita, Toshiba, znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie ZP-OG-24-16
Numer ogłoszenia: 161471 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Warszawie , Al. Solidarności 127, 00-898 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4407183, faks 022 4405042.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Xerox, Konica Minolta, Develop, Kyocera Mita, Toshiba, znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie ZP-OG-24-16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji i napraw kserokopiarek Xerox, Konica Minolta, Develop, Kyocera Mita, Toshiba, znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie, tj. w obiektach przy: a)al. Solidarności 127 w Warszawie, b)ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie, c)ul. Płockiej 9 w Warszawie, d)ul. Zwierzynieckiej 8A w Warszawie, e)ul. Skierniewickiej 21 lok. 2 w Warszawie, f)ul. Złotej 81A w Warszawie, g)ul. Kocjana 3 w Warszawie. 2)Przedmiot zamówienia podzielony jest na pięć części: a)Część nr I - Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Xerox znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie; b)Część nr II - Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Konica Minolta znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie; c)Część nr III - Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Develop znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie; d)Część nr IV - Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Kyocera Mita znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie; e) Część nr V - Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Toshiba znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia odpowiednio dla części nr I, II, III, IV i V. 4)Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5)Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 6. 6) Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 7)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 25.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi konserwacji i napraw kserokopiarek: a)w zakresie części nr I kserokopiarek Xerox, o wartości usługi nie mniejszej niż 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) każda, każda wykonana lub wykonywana na podstawie jednej umowy, dla jednego zamawiającego oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; b)w zakresie części nr II kserokopiarek Konica Minolta, o wartości usługi nie mniejszej niż 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) każda, każda wykonana lub wykonywana na podstawie jednej umowy, dla jednego zamawiającego oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c)w zakresie części nr III kserokopiarek Develop, o wartości usługi nie mniejszej niż 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) każda, każda wykonana lub wykonywana na podstawie jednej umowy, dla jednego zamawiającego oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; d)w zakresie części nr IV kserokopiarek Kyocera Mita, o wartości usługi nie mniejszej niż 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) każda, każda wykonana lub wykonywana na podstawie jednej umowy, dla jednego zamawiającego oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; e)w zakresie części nr V kserokopiarek Toshiba, o wartości usługi nie mniejszej niż 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100) każda, każda wykonana lub wykonywana na podstawie jednej umowy, dla jednego zamawiającego oraz wykaże, iż usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje: a)w zakresie części nr I co najmniej dwoma osobami, które posiadają autoryzację producenta na serwisowanie lub odbyły potwierdzone zaświadczeniem szkolenie w zakresie serwisowania kserokopiarek Xerox oraz posiadają co najmniej 1-roczne doświadczenie w konserwacji ww. kserokopiarek; b)w zakresie części nr II co najmniej jedną osobą, która posiada autoryzację producenta na serwisowanie lub odbyła potwierdzone zaświadczeniem szkolenie w zakresie serwisowania kserokopiarek Konica Minolta oraz posiada co najmniej 1-roczne doświadczenie w konserwacji ww. kserokopiarek; c)w zakresie części nr III co najmniej jedną osobą, która posiada autoryzację producenta na serwisowanie lub odbyła potwierdzone zaświadczeniem szkolenie w zakresie serwisowania kserokopiarek Develop oraz posiada co najmniej 1-roczne doświadczenie w konserwacji ww. kserokopiarek; d)w zakresie części nr IV co najmniej jedną osobą, która posiada autoryzację producenta na serwisowanie lub odbyła potwierdzone zaświadczeniem szkolenie w zakresie serwisowania kserokopiarek Kyocera Mita oraz posiada co najmniej 1-roczne doświadczenie w konserwacji ww. kserokopiarek; e)w zakresie części nr V co najmniej jedną osobą, która posiada autoryzację producenta na serwisowanie lub odbyła potwierdzone zaświadczeniem szkolenie w zakresie serwisowania kserokopiarek Toshiba oraz posiada co najmniej 1-roczne doświadczenie w konserwacji ww. kserokopiarek. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: a)w zakresie części nr I - nr IV 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) dla każdej z częśći; b)w zakresie części nr V 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełniania/niespełniania, na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wymaganych w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Najkrótszy termin na dokonanie naprawy kserokopiarki - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie: 1)przedmiotu (zakresu) i sposobu realizacji umowy, 2)terminu realizacji umowy, 3)warunków płatności, 4)wysokości ceny w związku ze zmianą: a)stawki podatku od towarów i usług, b)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, ze zm.), c)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2.Zmiana umowy może być dokonana za porozumieniem Stron w formie pisemnego aneksu. 3.Zmiana wysokości wynagrodzenia, dokonywana na podstawie ust. 1 pkt 4 obowiązywać będzie od dnia wejścia w życie zmian, o których mowa odpowiednio w ust. 1 pkt 4. Wykonawca najpóźniej w terminie 30 dni od wejścia w życie zmian, o których mowa odpowiednio w ust. 1 pkt 4, złoży oświadczenie, o którym mowa w ust. 7. 4.W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4 litera a, wartość netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 5.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4 lit. b, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy wynikającej ze zwiększenia wynagrodzeń osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. 6.W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4 lit. c, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego. 7.Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 4 wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian wraz z wykazaniem ich wysokości. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 4 lit. b-c, wykonawca zobowiązany jest do wykazania w jaki sposób ww. zmiany wpłynęły na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności do złożenia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie płacy minimalnej, kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia przed zmianą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność złożenia takiego oświadczenia oraz wzrost kosztów. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy lub zmniejszenia jej zakresu w przypadku nieotrzymania środków budżetowych koniecznych do realizacji umowy od dysponenta właściwego stopnia, w terminie 30 dni od dnia uzyskania informacji o nieotrzymaniu środków.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Warszawie Samodzielna Sekcja ds. Zamówień Publicznych 00-898 Warszawa, al. Solidarności 127, pok. 5105.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Warszawie Samodzielna Sekcja ds. Zamówień Publicznych 00-898 Warszawa, al. Solidarności 127, pok. 5105.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Xerox znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu bieżącej konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych i napraw kserokopiarek Xerox znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie. 2.Obiekty w Warszawie, w których znajdują się lub w razie zmian organizacyjnych mogą się znajdować kserokopiarki wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: - al. Solidarności 127 w Warszawie, - ul. Czerniakowska 100 w Warszawie, - ul. Płocka 9 w Warszawie, - ul. Zwierzyniecka 8A w Warszawie, - ul. Skierniewicka 21 lok. 2 w Warszawie, - ul. Złota 81A w Warszawie, - ul. Kocjana 3 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Najkrótszy termin na dokonanie naprawy kserokopiarki - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Konica Minolta znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu bieżącej konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych i napraw kserokopiarek Konica Minolta znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie. 2.Obiekty w Warszawie, w których znajdują się lub w razie zmian organizacyjnych mogą się znajdować kserokopiarki wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: - al. Solidarności 127, - ul. Czerniakowska 100, - ul. Płocka 9, - ul. Zwierzyniecka 8A, - ul. Skierniewicka 21 lok. 2, - ul. Złota 81A, - ul. Kocjana 3 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Najkrótszy termin na dokonanie naprawy kserokopiarki - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Develop znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu bieżącej konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych i napraw kserokopiarek Develop znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie. 2.Obiekty w Warszawie, w których znajdują się lub w razie zmian organizacyjnych mogą się znajdować kserokopiarki wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: - al. Solidarności 127 w Warszawie, - ul. Czerniakowska 100 w Warszawie, - ul. Płocka 9 w Warszawie, - ul. Zwierzyniecka 8A w Warszawie, - ul. Skierniewicka 21 lok. 2 w Warszawie, - ul. Złota 81A w Warszawie, - ul. Kocjana 3 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Najkrótszy termin na dokonanie naprawy kserokopiarki - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Kyocera Mita znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu bieżącej konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych i napraw kserokopiarek Kyocera Mita znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie. 2.Obiekty w Warszawie, w których znajdują się lub w razie zmian organizacyjnych mogą się znajdować kserokopiarki wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: - al. Solidarności 127 w Warszawie, - ul. Czerniakowska 100 w Warszawie, - ul. Płocka 9 w Warszawie, - ul. Zwierzyniecka 8A w Warszawie, - ul. Skierniewicka 21 lok. 2 w Warszawie, - ul. Złota 81A w Warszawie, - ul. Kocjana 3 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Najkrótszy termin na dokonanie naprawy kserokopiarki - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa konserwacji i napraw kserokopiarek Toshiba znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu bieżącej konserwacji, wymiany materiałów eksploatacyjnych i napraw kserokopiarek Toshiba znajdujących się w komórkach organizacyjnych Sądu Okręgowego w Warszawie. 2.Obiekty w Warszawie, w których znajdują się lub w razie zmian organizacyjnych mogą się znajdować kserokopiarki wskazane w opisie przedmiotu zamówienia: - al. Solidarności 127 w Warszawie, - ul. Czerniakowska 100 w Warszawie, - ul. Płocka 9 w Warszawie, - ul. Zwierzyniecka 8A w Warszawie, - ul. Skierniewicka 21 lok. 2 w Warszawie, - ul. Złota 81A w Warszawie, - ul. Kocjana 3 w Warszawie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Najkrótszy termin na dokonanie naprawy kserokopiarki - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.