eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Usługa wywozu nieczystości stałych z Muzeum Zamkowego w Malborku. Zp 13/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-22

Malbork: Usługa wywozu nieczystości stałych z Muzeum Zamkowego w Malborku. Zp 13/2009
Numer ogłoszenia: 161363 - 2009; data zamieszczenia: 22.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Zamkowe w Malborku , ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu nieczystości stałych z Muzeum Zamkowego w Malborku. Zp 13/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa wywozu nieczystości stałych z Muzeum Zamkowego w Malborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w artykule 22 ustawy Pzp. W szczególności Zamawiający wymaga aby Wykonawcy wykazali, że: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli załączy zezwolenie w zakresie odbierania odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce świadczenia usługi, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej brutto co najmniej 150.000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych); 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 i 7 niniejszej SIWZ zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Każdy z nich musi spełniać warunek wymieniony w pkt. 5.1.4, pozostałe warunki muszą spełniać razem lub jeden z nich. Ponadto każdy z Wykonawców musi załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1.1; 6.1.3. SIWZ, a razem muszą załączyć do oferty dokumenty, o których mowa w punktach: 6.1.2; 6.1.4; 6.1.5. SIWZ. Ponadto w/w Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika, o którym mowa w punkcie 12 SIWZ. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A.W celu potwierdzenia spełniania warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, Wykonawca złoży następujące oświadczenia i dokumenty: A.1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczenia z postępowania - wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; A.2. zezwolenie w zakresie odbierania odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ ze względu na miejsce świadczenia usługi (aktualne na czas wykonywania zamówionej usługi); A.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wykazujące prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.4.wykaz o doświadczeniu zawodowym (Doświadczenie zawodowe) Wykonawcy zgodnie z pkt. 5.1.2. SIWZ. Wykaz powinien zawierać: nazwę odbiorców, przedmiot usługi, daty, wartość brutto w PLN - wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty np.: protokoły odbioru końcowego lub referencje potwierdzające, że wymieniane prace zostały wykonane należycie; A.5.pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. B.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się § 2.1. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia: 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605 z późniejszymi zmianami). C. Wykonawca ma obowiązek złożyć dokumenty w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. D. Jeżeli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, to ma obowiązek złożyć te dokumenty wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Zamkowe w Malborku ul. Starościnska 1, 82-200 Malbork.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Muzeum Zamkowego w Malborku ul. starościnska 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.